עיצוב הבית , כל מה שרציתם לשאול ולדעת...את גלית אבינועם האדריכלית והמעצבת מנס ציונה

$(function(){})

מדורה של האדריכלית והמעצבת מנס ציונה :
גלית אבינועם.
והפעם על - פרקט או ריצוף?


עיצוב הבית , כל מה שרציתם לשאול ולדעת...את גלית אבינועם האדריכלית והמעצבת מנס ציונה

הנחת פרקט בחדרי שינה או בכלל בחלל הבית מוסיפה המון חמימות, ובידוד טרמי תחתון.

בחדרי ילדים אני ממש אוהבת להשתמש בפרקט ,הוא מאפשר לילדים לשבת ממש על הרצפה, מבלי שהיה להם קר בחורף לעשות זאת. החומרים שקיימים היום בשוק מאפשרים עמידות מעולה כמעט בכל חלקי הבית , בעיקר כשמדובר בפרקט סינטטי- למינציה. המותגים המעולים מבין הלמינציות ממש יכולים לגרום לנו להאמין שמדובר בדבר האמיתי- עץ. והאמת היא רק כשאני מתכופפת להסתכל מקרוב אני יכולה להבחין שמדובר בחיקוי, הדפסה כל כך איכותית שממש עובדת על כל החושים שלי, ומדמה עץ בצורה פשוט מעולה.

בתאריך 30/06/2023 עורר סרטון בו אמרה, כביכול, המועמדת גלית אבינועם, בוקר טוב, תמותו. כל הפרטים תגובות וסיקור מלא בכתבה באתר נס ציונה נט  - צפו בווידאו הסערה סביב סרטון - בוקר טוב תמותו 

 כשאתם בוחרים למינציה איכותית, חפשו את זה עם הפאזות, הניתוקים הקטנים שבין לוח ללוח ייצרו את האשליה בצורה חזקה. גם לוחות מעל רוחב של 15 סמ יעזרו לחיזוק האשליה הזו. נתון נוסף חשוב הוא תקן עמידות בפני שחיקה, בקשו מאיש המכירות AC4. שתי האותיות האלה מגלמות מקדם שחיקה מיטבי כדי לא יראו שריטות על גבי החומר.

לרוכשי הדירות החדשות, אחד הדברים החשובים שיש לעשות מול מתאמת השינויים לפני שחותמים על התכניות הוא לבקש שלא יתקינו פנלים על גבי הקירות. התקנת פנלים על גבי הקיר תרחיק את הפנל של הפרקט מהקיר ותייצר עיבוי שאינו אסטטי. פנל בגוון לבן מהסוג הפולמרי יגן על הקיר כאשר את מנקים את הרצפה, וייתן גימור אלגנטי לפרקט.

על הרצפה יש לרצף בריצוף סוג ב'.

גלית

בתמונה, חדר שינה עם חיפוי פרקט על גבי ריצוף סוג ב'. קלאסי, נקי, ונעים.

לפרטים ומידע : 

אתר
לינקדאין
אינסטגרם
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה