עיצוב חדרי ילדים אישי ומיוחד עם המעצבת ענת אגסי

$(function(){setImageBanner('34603c5c-159e-4fbe-81ea-7fef6e2d6c20','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45889,'Image','');})

טיפים לעיצוב נכון ופרקטי של חדר הילדים איך הופכים את חדר הילדים, שקירותיו מתלכלכים במהירות ובקלות, לחדר שיקי ופרקטי?

חדר ילדים מעוצב באדיבות אלוני עיצוב רייצל אובזילר צילום אודי גורן

עיצוב קירות חדרי ילדים

מצליחים לדמיין חדר ילדים בלי טביעות אצבעות שחורות על הקירות? רוצים שחדר הילדים יהיה פונקציונלי ועם זאת בעל עיצוב מעניין ומקורי? החופש הגדול הוא בדיוק הזמן להכין את החדר הכי שמח בבית לקראת שנת הלימודים החדשה..

המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים בחברת אלוני, מעניקה טיפים לעיצוב חדר הילדים:

חיפוי עם תוכן בחדרע הילדים 

במקום טפט או צבע קיר סטנדרטי – שכמובן מתלכלך ומתבלה – כדאי לחפות חלקים אסטרטגיים באריחים. לילדים צעירים ניתן ליצור תמונה או סיפור שלם בעזרת אריחים מצוירים. לילדים בוגרים יותר ניתן ליצור עיצוב גרפיטי במראה של אמנות רחוב, או לחילופין מראה רומנטי עם אריחים בדוגמת תחרה או רקמה. יש אריחים מנוקדים או עם דפוסים גאומטריים מתוחכמים, שגם יעניקו לחלל מראה גדול יותר.

ריצוף עמיד ופונקציונלי 

ילדים נוטים לשחק הרבה על הרצפה וביתר הזמן – לגרור עליה דברים. לכן המושגים עמיד ופונקציונלי מקבלים משמעות יתרה בחדר הילדים, כדי שהם יוכלו לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב – להיות ילדים. את הרצפה מומלץ לחפות באריחים של גרניט פורצלן במראה טבעי, במראה בטון או דמוי לוחות עץ. גרניט פורצלן הוא חומר שלא סופג לכלוך ורטיבות, עמיד ונוח מאוד לניקוי ולתחזוקה, כך שמדובר בבחירה מנצחת.

תחושת חמימות

 כדי להוסיף לחדר חמימות, אפשר לחפות בפרקט למינציה, המציע מגוון גדול של צבעים וגוונים, וגם נחשב עמיד. בני נוער נועזים ישמחו אם תציעו להם חיפוי שחור או במראה בטון אפור ואורבני.

לגדול עם צבע

בחדרי הילדים מומלץ להשתמש בנגיעות של צבע והטרנד המוביל כיום הוא לשלב צבעים מסקלת הירוקים והכחולים למיניהם, בעיקר את הגוונים הבהירים. כדאי לעצב חדר עם מחשבה קדימה, לעתיד, ולבחור בחומרים ובצבעים שאפשר לגדול איתם. כדאי לשלב משחק של שחור ולבן בחדרי ילדים ולהוסיף אביזרים וטקסטיל צבעוניים.

ועוד טיפ מדליק לעיצוב מקורי של חדרי ילדים

חיפוי קיר אחד באריחים לבנים ייחודיים ייצור מעיין לוח מחיק, אפשר לצייר עליהם ולמחוק. הילדים יזכו ללוח השראה מקורי ואישי משלהם. את אותו אריח אפשר לשלב גם בחדר הרחצה של הילדים, כך שיוכלו לצייר עם צבעים במהלך הבילוי באמבטיה.

כתבות בנושא עיצוב חדרים באתר נס ציונה נט אתר האינטרנט המקומי של נס ציונה הכולל את כל הדיווחים על הנעשה בעיר , חנוך בנס ציונה , בתי ספר בנס ציונה והאירועים החשובים בקהילה , פעילות עירונית וסיקור פעילות ספורט בנס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה