אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי לשבוע שבין – 09/07/21 ועד -  15/07/21

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 09/07/21 ועד -  15/07/21. הכוונה רוחנית בנושאי אהבה, זוגיות, פרנסה. בכל שבוע מדור מעודכן עם הורוסקופ שבועי.

צילום עצמי

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 09/07/21 ועד -  15/07/21. הכוונה רוחנית בנושאי אהבה, זוגיות, פרנסה. בכל שבוע מדור מעודכן עם הורוסקופ שבועי.

טלה:

שבוע חיובי ניצב בפתח. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

באופן כללי: המוטו של שבוע זה בא לומר לכם שעכשיו הזמן לפעול במרץ, בנחישות ומתוך מקום של אמונה שבורא עולם ברוב חסדו מלווה אתכם ותומך בכם בכול עת. עכשיו הזמן לקדם רעינות, לשפר עמדות ולנצל את התקופה הקרובה כדי לצבור כוחות של אמונה ביכולותיכם לפעול ולעשות הן מבחינת הקרירה והתעסוקה והן מבחינה של להטיב עם מצבכם הכלכלי והחומרי. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. חודש אב מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

שור:

השבוע יש לשוורים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, עשו והצליחו!.

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכול הכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

טיפ לשבוע טוב יותר: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. לכן, תפסיקו לחשוב על העתיד והתמקדו בהווה ותחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם. חודש אב מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

 

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לחשיבה חיובית ולעשייה. נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות וניהול של אורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט נאה וכו', מחממים את לבכם. מהלך פיננסי נבון גורם לכם לחיוך רחב. השבוע מציב אתכם בנקודה בה עליכם לתכנן את צעדיכם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה.

יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל.

בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם.

לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. קשר שמתהווה או בתחילת דרכו, נבחן כעת ונמדד האם כדי או לא כדי.

משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו.

זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

 -

סרטן:

סבלנות וסובלנות אלו הן מילות המפתח של שבוע זה. תקופת בין המצרים מצריכה מכם לנהוג באחריות. התמודדות עם כניעה ואו התמכרות לדחף, התמודדות אל מול פחד או ייצר שאתם מתקשים לשלוט בו תהליכים אלו מצרכים מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". בקיצור, בשבוע זה, עליכם לדעת להתמודד ביעלות מול גירויים פנימיים או פיתויים חיצוניים שמסיטים אתכם מהאיזון. רבים מבני מזל סרטן נמצאים בעת של מבחן כזה או אחר שבו עליהם להביט לשטן בלבן של העיניים ומבלי למצמץ, לזקוף את ראשם מתוך אמונה תמימה בשם יתברך ובדרכו. השבוע הימנעו מלהישאב אל תוך מרה שחורה ורגשנות יתר. ייתכן ובאמת קורה משהו משמעותי ובעל חשיבות שמצריך התמודדות ויוצר לחץ אך עדיין אל לכם לשכוח שאלוהים מנהל את העולם ולא השטן. דבקות באמונה יעזרו לכם לעבור את המבחן בהצלחה.

באופן כללי: פתיל קצר וחוסר סבלנות יכולים לחולל בשבוע זה מאבקים שאין בהם כול צורך. זכרו שבשבוע זה אתם מצויים במבחן ולכן אל תתפתו לכעס, לפחד או לכול דבר אחר. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. רק התנהגות בוגרת שבבסיסה האמונה שיש בכוחכם להתמודד אל מול כול אתגרי היקום תבטיח לכם את היכולת לעמוד בהצלחה בכול מבחן.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם. בריאות: השבוע יש נטייה לחולי. מומלץ לשמור על הנחיות הקורונה בעיקר ועל חיזוק מערכת החיסון בכלל. 

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן לקרוא וללמוד על מעלותיו וסגולותיו של הפיוט "אנא בכח".  .(חפשו בגוגל).  הדבר יחזק את נפשכם. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש אב מבורך, שבוע טוב ואלוקים אתכם. 

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית היא כוח אנושי ייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

 

אריה:

שבוע טוב לחיבורים רגשיים, שבוע טוב לעסוק בריפוי עצמי  לעסוק בסליחה ובשחרור של כעסים. התחברות אל תחושת השלמה יוצרת בעבורכם קרקע טובה לפיוס והחלמה. תחושת אמונה משיטה עליכם מצב רוח טוב. זהו שבוע נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים.

בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק.

זוגיות: בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה....  כמו כן יהיה זה זמן טוב לתכנן דברים שונים לטווח ארוך, שביעות הרצון מובטחת.

כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק.

התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, ליהנות ולנוח. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 -

בתולה:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך. בני מזל בתולה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות לכם משמים  ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: מהלכים שקורים המקום העבודה, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה.

זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת התשוקה והאינטימיות בקשר הקיים היא המפתח לשיקום ועידוד הזוגיות. חודש אב מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם.

 

מאזניים:

השבוע חיובי בעבורכם. פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לעיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות.

רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם.

התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מגובה בנחישות ובאומץ תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. חודש נעים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!    

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית - יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

 -

עקרב:

היכולת להתחבר אל האני העליון שלכם עומדת במרכזו של שבוע זה. "האני העליון" היא למעשה רמת מודעות גבוהה שבבסיסה ניצבים היכולת להתמודד עם עצבות או כאב שיוצרים אצלכם לב דואב ותחושת מועקה.

באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

בעבודה: חוסר יציבות מערער את הביטחון שמקום העבודה מעניק. השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם ממליץ הקלף שלא להסתגר ולשקוע ברחמים עצמיים.

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על לבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל".

לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה ואפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. חודש אב מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 -

קשת:

תקופת בין המצרים משרה על רבים מכם אנרגיות של קושי מהמקום הזה לא כדי לכם לקבל החלטות חשובות עד לתאריך י' בחודש אב. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על המתנה, ציפייה וישיבה על הגדר. רבים מבני מזל קשת נמצאים במצב בו הם צרכים לתת תשובות ולהגיע להחלטות לגבי מהלכים כאלה ואחרים אשר אמורים לשנות את חייהם. הקלפים מצביעים על כך שעדיין אינכם בשלים לתת את התשובה האמיתית והנכונה ביותר בעבורכם. לכן אל תמהרו להשיב. גם אם לוחצים אתכם, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן קצר על מנת שתוכלו לחשוב על הדברים בצורה עמוקה ואמיתית . מענה חפוז שלא תושקע בו מחשבה עשוי להוביל לסיבוכים בשלב מאוחר יותר. ולכן עליכם להיות שלמים עם החלטתכם. הקלפים מצביעים  על חשש כזה או אחר אשר מונע מכם את תחושת הנחרצות לה אתם זקוקים. יתכן ויש נושא לא פתור בעברכם אשר גורם לקיבעון. על מנת שתוכלו להתמודד ולהשתחרר מקיבעון כזה או אחר, עליכם להתרכז בכאן ועכשיו ! הביטו סביבכם ובדקו האם היקום מחייך אליכם? היו ערים לסימנים אשר אמורים להצביע על כך שאתם בוחרים נכון ושאבו מהם כוח ועידוד.

זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. בריאות: השבוע יש להגביר עירנות ולשמור על כללי הקורונה בכלל ועל חוסנה של מערכת החיסון שלכם בפרט.

אזור רגיש בגוף: חולשה בעיניים וחולשה ברגלים. דרך לחיזוק וריפוי: סבלנות ודחיית סיפוקים מתוך מקום בוגר ומבין. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם..

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם. 

 

גדי:

עת לעשות!! זמן להוציא אל הפועל את היכולת שלכם. זמן טוב להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם.

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. שבוע מצויין לאלו מכם שמתפרנסים מדבור כמו למשל: סוכני מכירות, מדרכים, מרצים וכדומה. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: קורנה חזרה והיא בשטח והצורך להתגונן ולהישמר הופך מוחשי יותר. כמו כן, מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם. טיפול בדיבור או עזרה ורבאלית שיש בהם סיעור מוחות יכולים להקל על הנפש שלכם, לחדד וטרות ולעזור לגוף. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים  אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

 

דלי:

היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל דלי ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי.

כספים: מצטיירת מגמה החיובית.

לעצמאיים שבניכם: זהו שבוע טוב לתכנון ולרעיונות לעשייה שתתרחש ותצא אל הפעול בעתיד.

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן...  טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרגע שהטיול קורה, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות... ההנאה מובטחת.

התיקון השבועי: ללמוד שהחיפזון הוא מן השטן. חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין - מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

 

דגים:

שבוע מאור ושימשי ניצב בפתח. שינוי חיובי שמתרחש בגישתכם, יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי מבורך. התחושה ש"השד" לא נורא כול כך (ושהתגברתם עליו ועל הפחד שהיה בלבבכם) היא זו שיוצר את השיפור הניכר בתחושה האישית. שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי שבו לבכם חפץ. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם "לתפוס את השמש בקרניים.." שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי חיובי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. חודש אב מבורך, שבוע דבש ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914-

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה