הוט סינמה רחובות: מבצע כרטיסים 1+1 בכרטיס אשראי אמריקן אקספרס, max, ישראכרט. חדש בקולנוע

$(function(){})

בקניון רחובות פועל קולנוע הוט סינמה HOT CINEMA. את כרטיסי הכניסה לסרט תוכלו לרכוש במבצעים של חברות כרטיסי האשראי 1+1 לסרט. כך תורידו קוד קופון לסרטים בהטבות אמריקן אקספרס,max, ישראכרט.

https://pixabay.com סינמה סיטי ראשון לציון מבצעי כרטיס אשראי 1+1

הוט סינמה הנחות ברכישת כרטיסי קולנוע 1+1

החורף כבר כאן, סרטים חדשים מעולים מוקרנים באולמות הקולנוע מחכים לכם ובעיקר מבצעים. באמצעות רכישת כרטיסים מוזלים לצפייה בסרטים ניתן להוזיל את עלות הבילוי, לחסוך כ40 שקלים כאשר רוכשים כרטיסים ובעיקר להמשיך להנות! אספנו עבורכם את מבצעי ההנחות לסרטי קולנוע בהוט סינמה רחובות הנמצא בקניון רחובות. 

ישראכרט 1+1 הוט סינמה 

HOT CINEMA קופון לכרטיס 1+1 לסרט ברשת הוט סינמה בכל ימות השבוע.  ההטבה מגלמת הנחה של כ40 שח! שימו לב שבמסגרת המבצע ניתן להוריד הטבה אחת בשבוע קלנדרי ועד ארבע פעמים בחודש ובכפוף לפרטי ההטבה להלן. הטבה של 1+1 בקופות הקולנוע או הנחה של 42 ₪ למזמינים כרטיסים.

אמריקן אקספרס קולנוע HOT CINEMA - הטבת 1+1 לכרטיס תמורת נקודות 

כרטיס אשראי נוסף באמצעותו ניתן לרכוש כרטיס לסרט בהנחה הוא american express. במסגרת ההטבה תוכלו לרכוש כרטיס שני לסרט ללא תשלום. כמה נקודות זה יעלה לכם מתוך חשבון Membership Rewards? 

  • לכלל הלקוחות תמורת 190 נקודות
  • ללקוחות סנטוריון ופלטינה תמורת 90 נקודות

MAX מבצע 1+1 לכרטיס קולנוע בהוט סינמה איך מקבלים קוד קופון 

בעבר מקס נקראה לאומי קארד. כפי שעבר בתי הקולנוע של הוט נקראו גלובוס מקס. במסגרת המבצע ניתן לרכוש הטבה של 1+1 למזמינים בקופות הקולנוע, או הנחה של 40 ש"ח למזמינים שני כרטיסים באתר או אפליקציית HOT CINEMA.

  • הזמנת כרטיסים באמצעים מקוונים (אתר/אפליקציה) בתוספת דמי שירות לכרטוס מקוון

 

בין הסרטים שפותחים את שנת 2024 ניתן לציין את: 

 

סרטים חדשים 2024 המלצות לצפייה בקולנוע 

סרטים קודמים ועדיין מומלצים מכל הזמנים 

משני צידי החוק The Last Job סרטי פשע מומלצים, מתח, מאפיה חדש בקולנוע 2022 


בן מאיירס (ריצ'רד דרייפוס, זוכה פרס האקדמיה) הוא מאפיונר לשעבר, שיצא לגמלאות, ומתנהג כאזרח מן השורה. אבל כשמישהו פורץ אליו הביתה וגונב את כל חסכונותיו, הוא עושה את הדבר היחיד, שהוא יודע: יוצא למסע נקמה אלים להשיב את מה ששלו. בזמן שהוא מנסה למנוע מהבת שלו, בלשית במשטרה (מירה סורבינו, זוכת פרס האקדמיה) מלהתערב, הוא מתמודד עם הסוגיות, מהן ברח כל חייו – על המחיר שהוא משלם על אורח חיי הפשע בהם בחר ועל מקומם של האנשים, שאוהבים אותו, בחייו.
במאי: אדם ליפסיוס | שחקנים: ריצ'רד דרייפוס, מירה סורבינו, פרואיט טיילור וינס

אהבה בין השורות

קומדיה רומנטית בכיכובו של סאם מקלאפין ("ללכת בדרכך") סופר צעיר, שספרו החדש נכשל בכל מקום, מגלה שבמקסיקו הוא דווקא הצלחה משגשגת. ההוצאה לאור ממליצה שייצא למסע קידום הספר במדינה והוא פוגש את המתרגמת שתירגמה את ספרו. להפתעתו, הוא מגלה כי היא שיכתבה הרבה מהכתוב ועל אף זעמו, הוא אמור לבלות איתה עכשיו בדרכים. מה שמתחיל כעימות וחוסר הערכה מקצועי מתפתח לכיוונים אחרים לגמרי.
סאם קלאפלין, ורוניקה אצ'גואי

דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף 

 היקום הסינמטי של מארוול מרחיב את המולטיוורס ומותח את גבולותיו הרחק מאי פעם. צאו למסע אל הלא נודע עם דוקטור סטריינג', אשר בעזרת בני ברית מיסטיים חדשים וישנים כאחד יעבור דרך יקומים מקבילים מסוכנים ומשבשי תודעה במטרה להתעמת עם יריב חדש ומסתורי. *לתשומת לבכם - הסרט דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף מכיל מספר רצפים עם אורות מהבהבים שעשויים להשפיע על בעלי אפילפסיה רגישה לאור או בעלי כל רגישות אחרת לאור.*
בנדיקט קאמברבאץ', אליזבת אולסן, רייצ'ל מקאדמס

אחוזת דאונטון 2: עידן חדש


האחוזה המפורסמת ביותר בעולם חוזרת למסך הגדול עם כל הכוכבים האהובים והפתעות מרעננות. בזמן שמשפחת האצולה יוצאת לביקור מטלטל בדרום צרפת, משרתי הבית מתמודדים עם משהו חדשני וחסר תקדים: צוות צילום שמגיע לצלם סרט קולנוע באחוזה.
מגי סמית', יו דנסי, מישל דוקרי  

סקירת מבצעים. המבצעים בכתבה אודות הנחות ומבצעים בבתי קולנוע לוקטה בתאריך 20/06/2021

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה