אבאל'ה בוא ל"פקטורי" ! וניקח איתנו את הדי.וי. די הישן...

$(function(){})

בהמשך להצבת מתקנים למיחזור פסולת אלקטרונית בעיר בשבוע שעבר, יגיע היום לנס ציונה "הפקטורי" – מרכז המבקרים הנייד של תאגיד המחזור מאי. המרכז הממוזג המאפשר בילוי וחוויה לכל המשפחה ובאמצעות אור, קול, שמע ומישוש יוכלו התושבים לחוות ולהכיר את הליך המיחזור של הפסולת האלקטרונית.

יח"צ

הפקטורי מגיע לנס ציונה!

בהמשך להצבת מתקנים למיחזור פסולת אלקטרונית בעיר בשבוע שעבר, יגיע  היום לנס ציונה "הפקטורי" – מרכז מבקרים נייד של תאגיד המחזור מאי. המרכז הממוזג מאפשר בילוי וחוויה לכל המשפחה ובאמצעות אור, קול, שמע ומישוש יוכלו התושבים לחוות ולהכיר את הליך המיחזור של הפסולת האלקטרונית.

עיריית נס ציונה בשיתוף תאגיד המיחזור מ.א.י, יקיימו פעילות מהנה לכל המשפחה. הפעילות תתקיים היום , יום חמישי, 26.8.21 בין השעות 12:00-20:00 ברחבת קרית התרבות, רחוב השריון 3, נס ציונה.

משפחות וילדי העיר מוזמנים להגיע למתחם ולהביא איתם פסולת אלקטרונית – מוצרי חשמל ישנים או סוללת למחזור. במרכז המבקרים יעברו ההורים והילדים מסלול חוויתי באמצעותו יוכלו לצפות במכשירי החשמל שהביאו הופכים לחומר גלם ממנו ניתן ליצר מוצר חדש. חוויה ערכית ומעשירה המעודדת תרומה חברתית וסביבתית.

האירוע מתקיים בכפוף להנחיות הקורונה, בקפסולות משפחתיות. יש להירשם לפעילות מראש בלינק: https://did.li/MAI-FACTORY. ולהגיע עם פסולת אלקטרונית ביתית למיחזור.

ראש העיר שמואל בוקסר:

שבוע חלף מכניסת מתקני המיחזור החדשים ואנחנו כבר רואים שתושבי העיר ממחזרים גם פסולת אלקטרונית וחשמלית. אני מזמין את התושבים לפעילות המהנה מחר שהיא גם למידה מעשירה על הליך הליך המיחזור עצמו ותרומתו המשמעותית לסביבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה