רבע שלישי 59-65 לפולנים- שידור ישיר גם אצלנו באתר נס ציונה נט !

$(function(){setImageBanner('33aa249c-358b-4d78-8588-6e4eff490d14','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

עירוני יכולה לעשות את זה! הרבע הרביעי והמכריע של העונה יוצא לדרך. נס ציונה רוצה גביע!

הכתומים בדרך לרשום את ההישג הגדול ביותר שלהם מאז הקמת המועדון – להיות המועדון השלישי אי פעם בישראל שזוכה בתואר אירופי, הרביעי בחשיבותו ביבשת.
שידור ישיר החל מתחילת המשחק באתר נס ציונה נט!
====
הערב יעלו הכתומים למשחק הגורלי וינסו להוכיח שוב את הרוח המיוחדת שיש לקבוצה, המגובה בלפחות 3,000 אוהדים שכבר הבטיחו נוכחותם ביד אליהו !
טל דן הפצוע ישחק שוב ואומר "אני יודע שיש 1,500 ילדים שמשחקים כדורסל בנס ציונה ורואים בי כדמות לחיקוי ודמות להערצה, ורציתי להראות להם שאסור לוותר וצריך לרדוף אחרי החלומות שלנו בכל מחיר"!

בקבוצה לא עשו שום הכנות לחגיגת ניצחון הערב - חוששים מ"עין הרע"...אבל הבה נקווה שניפגש ברחבת העירייה לקראת חצות...

צפו בשידור הישיר באתר נס ציונה נט

עירוני נס ציונה תעלה  ה ע ר ב  (21:00, שידור ישיר בספורט 5) לגמר האירופי הראשון בתולדותיה כשתפגוש ביד אליהו את סטאל אוסטרוב הפולנית. דיווחים שוטפים באתר נס ציונה נט- המקומון של העיר.

למעלה מ-24 שעות לפני המשחק, ועדיין קיימים כרטיסים  ליד אליהו, כשבנס ציונה מקווים מאוד למלא את כל 4,000 המקומות האפשריים למשחק.

הבוקר נמצאים השחקנים באולם לאימון קליעות ותדרוך אחרון ולקראת צהריים ישובו למלון "כפר המכביה" לא. צהריים ומנוחה. אם כי ספק אם יצליחו לנוח...

"סטאל קבוצה טובה מאוד רגילים לנצח משחקים בקלות", אמר בראד גרינברג ל"וואללה-ספורט"  על היריבה, אשר ניצחה עד כה את עירוני בכל מפגשיהם. , " הם עוד לא הפסידו משחק ביורופקאפ, הם קבוצה טובה, יש להם גארדים טובים. הם שונים מהקבוצה ששיחקנו נגדה בפולין, כך גם אנחנו, הם מאוד מאומנים, יהיה משחק מאוד תחרותי".

בעירוני מתכננים לעשות הכל כדי לשמור על קצב משחק מהיר כמו שהם רגילים ואוהבים.

עוד אמר המאמן: "מה שאני מאוד מעריך בנס ציונה זאת האווירה המשפחתית ביציעים. הקהל תמיד מלא בילדים, זאת אווירה בריאה. מאוד נחמד שהמועדון תמיד היווה מוקד משיכה לאנשי העיר נס ציונה ולא רק אוהדים פנאטים, גם משפחות שרוצות שהילדים שלהן יצפו באירוע ספורט תחרותי באווירה בריאה. אני חושב שזה נהדר לילדים לראות שחקנים כמו ליאור קררה, טל דן, רביב לימונד, נמרוד לוי. אני מקווה שהם רואים אותם ואומרים אחרי זה, גם אנחנו רוצים לקחת כדור ולזרוק לסל".

הקבוצה ערכה אמש את האימון המסכם ביד אליהו ללא הקפטן טל דן שסובל עדיין מפציעה בידו בנוסף לפציעה בראש מהניצחון הדרמטי על פארמה הרוסית בחצי הגמר. דן יעלה לשחק במשחק הגמר, אך ייתכן מאוד שייאלץ להחמיץ זמן ממושך לאחר מכן בליגה.


"ביום שני שעבר הודיעו לי שסיימתי את העונה והדבר הראשון שעלה לי לראש זה לא לוותר על ההזדמנות", אמר הקפטיין והסמל טל דן ל"וואללה" - "אני יודע שיש 1,500 ילדים שמשחקים כדורסל בנס ציונה ורואים בי כדמות לחיקוי ודמות להערצה, ורציתי להראות להם שאסור לוותר וצריך לרדוף אחרי החלומות שלנו בכל מחיר, ויש מחיר, ואני משלם כרגע מחיר אבל אסור לוותר. עשיתי את זה בעיקר בשבילם וגם בשביל החבר'ה שלי שיבינו שהמטרה מאוד חשובה למועדון ולעיר שלנו ואנחנו רוצים לעשות את זה".

על התחושות לקראת המשחק אמר הקפטן: "מאוד מתרגשים,אנחנו גם צריכים להוריד את האופוריה שאנחנו נמצאים בה כי בכל זאת רק עשינו חצי עבודה ובאנו בשביל המטרה שהיא יום ראשון ולא אתמול אבל בסהכ היה פה כיף גדול ומאוד נהנינו מהחוויה ואנחנו רוצים עוד ערב כזה. לעיר ולמועדון זאת חוויה עצומה, הכרה ארצית והכרה אירופאית, אנחנו נצטרך לראות מה זה בעצם יעשה כי הסדר גודל חדש".

כשנשאל האם חשב כבר על הנפת הגביע הוסיף: "צריך להביא מישהו לעזור לי להרים את הגביע מהצד השני, לא אחשוב על מי זה יהיה כדי לא להיות נאחס".


ראש העיר שמואל בוקסר:

כולנו חוגגים את ההישג ההיסטורי של עירוני נס ציונה, עומדים בגאווה מאחורי הקבוצה ומעודדים אותה לניצחון גם מחר. עבור בני נוער שידם אינה משגת אנחנו דואגים לכרטיסים והסעה למשחק. מחלקת הנוער תנהל את חלוקת הכרטיסים לבני נוער תושבי העיר.

FIBA

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה