אזהרה לציבור: משחק טבעות מגנטיות – מסוכן לילדים!

$(function(){})

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה מזהיר מפני השימוש  במוצר, שאינו עומד בהוראות התקן - משחק טבעות מגנטיות אשר מהווה סכנת בליעה וחנק! 

אזהרה לציבור: משחק טבעות מגנטיות – מסוכן לילדים!

7 מדגמי מוצר זה נפסלו על ידי מכון התקנים - הכוח המגנטי בחלקים הפנימיים של הטבעת גבוה משמעותית מהקבוע בתקן ומייצר סכנת בליעה וחנק! 

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, יעקב וכטל, מזהיר את ציבור ההורים והצוותים החינוכיים מפני הסכנה הנשקפת לילדים קטנים מחשיפה למוצר טבעות מגנטיות, הנמכר בשלל צבעים ובמספר גדלים.

במכון התקנים נפסלו 7 דגמי מוצרים מיובאים של טבעות מגנטיות, מאחר והמוצר לא עמד בדרישות התקן הרשמי 562.

חלק 1: "בטיחות צעצועים": הכוח המגנטי בחלקים הפנימיים של הטבעת גבוה משמעותית מהנדרש בתקן. בשל אי עמידת המוצר בתקן הבטיחותי, קיימת סכנת בליעה על ידי ילדים קטנים ופעוטות, אשר עלול להוביל לחנק, סתימת מעיים ופגיעה במערכת העיכול ובתפקוד איברים פנימיים.

המוצר מוצע למכירה בשווקים, לרבות ברכישה מקוונת בחנויות וירטואליות, למרות שעד היום לא אושר שום דגם של מוצר מסוג זה כעומד בדרישות התקן. 

עוד נמסר כי המפקחים מטעם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה ימשיכו לבצע בדיקות שוטפות ויזומות בנוגע למוצרים עליהם חל תקן רשמי, ומי שאינו עומד בהוראות התקן הרשמי צפוי לסנקציות הן במישור המנהלי והן במישור הפלילי, בהתאם לחוק התקנים תשי"ג -1953. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה