התקבלו בפרחים וחיוכים - נס ציונה מציינת את יום האזרח הוותיק עם מאות משתתפים.

$(function(){})

כך ציינה נס ציונה את בוקר ההצדעה לאזרחים הוותיקים של עירנו. מאות אזרחים וותיקים התקבלו בפרחים, נהנו מתכנית אומנותית עשירה והתעדכנו בפעילויות בבית האזרח הוותיק. ראש העיר שמואל בוקסר: האזרחים הוותיקים הם העוגן של העיר

מקבלים את הוותיקים בפרחים בבוקר הצדעה לאזרח הוותיק בנס ציונה

התקבלו בפרחים וחיוכים  - בבוקר הצדעה לאזרח הוותיק בנס ציונה

במסגרת חודש ההוקרה לאזרחים הוותיקים, קיימה עיריית נס ציונה אירוע חגיגי שכלל מופע נוסטלגי, מצחיק ומרגש המבוסס על שירי ומערכוני הגשש החיוור.

עידו ביאליק, מרווה קלצ'נקו ואביתר בר דוד שרו והציגו במהלך המופע קטעים נבחרים מהקלסיקות הידועות בניהם: פנס בודד, מה הוא עושה לה, מים לדוד המלך ועוד.

בכניסה לאולם קיבלו עובדי אגף הרווחה והשירותים החברתיים את האזרחים הוותיקים, ברכו אותם וחילקו להם פרחים ומגנט עם רשימת טלפונים חיוניים של שרותי העירייה העומדים לרשותם.

ראש העיר שמואל בוקסר: האזרחים הוותיקים הם העוגן של העיר.

האירוע בהשתתפות: ראש העיר שמואל בוקסר ורעייתו חגית, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים עמיר קשי, מנהלת עמותת עמית, לרווחת האזרח הוותיק עידית חן סייג , עובדים ותושבים וותיקים.

בדבריו מול התושבים הוותיקים של נס ציונה, פרט ראש העיר את מגוון הפעילויות לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר וכן סקר את זמינות התחבורה הציבורית שעתידה להרחיב את שעות פעילותה ולהקל עליהם להתנייד בנס ציונה. 

ראש העיר שמואל בוקסר: האזרחים הוותיקים הם העוגן של העיר. אנחנו פועלים למען רווחתם בכל ימות השנה. החודש חנכנו מועדון חדש ברחוב העוגן, שרות חדש המתווסף למגוון עשיר ורב של פעילויות פנאי והעשרה עבור אזרחים ותיקים בעיר.

אני מזמין את התושבים להגיע לפעילויות ולקחת חלק. התוכנית לתחבורה ציבורית יעילה בעיר מקודמת מול משרד התחבורה בימים אלו, אנחנו מיעדים קווי התחבורה הציבורית זמינים שיפעלו עד 23:00 בלילה ויאפשרו גם לתושבים הוותיקים להתנייד בעיר בקלות ובמהירות.

עידית חן סייג, מנהלת עמותת עמית בנס ציונה : שיתופי הפעולה ההדוקים והטובים בין הרשות לעמותה מאפשרים פעילויות מגוונות ועשירות עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בעיר. אנחנו מצליחים לדייק את המענים על פי הצרכים שבשטח ורואים השתתפות מלאה והיענות רחבה לשירותים המוצעים.

סיגל בנימין, מנחת האירוע וראש צוות אזרחים וותיקים באגף הרווחה בעיריית נס ציונה קראה לתושבים להגיע ולקחת חלק פעיל באירועי חודש ההוקרה אשר ממשיכים: בוקר הצדעה לשורדי שואה, הקרנת סרט דוקומנטרי על חייה של שושנה דמארי ומפגש תיאטרון פלייבק – עבור משפחות חולי אלצהיימר.

תושבי העיר הוותיקים מוזמנים. פרטים נוספים על פעילויות לאזרחים ותיקים בנס ציונה ניתן למצוא באתר העירייה.

ראש העיר שמואל בוקסר עם האזרחים הוותיקים של עירנו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה