אז על מה דנו בישיבת המליאה, ששודרה לראשונה בשידור חי?

$(function(){setImageBanner('eae77650-0ca1-4f19-87cf-97fd62342d9f','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

תקציב לתכנון בית ספר תיכון בשכונת מרגולין, הקצאת מבנה ייעודי לשימוש תנועת כנפיים של קרמבו, קידום מתחם התחדשות בטייסים ואישור עקרוני ללקיחת הלוואה בסך של עד 10 מליון ש"ח לכיסוי גרעון צפוי ב2021,.
אלו ועוד נדונו בישיבת מועצת העיר ששודרה לראשונה בשידור ישיר באתר העירייה ובדף הפייסבוק שלה.
מהישיבה נעדרו: פנינה זיו, טלי חייט, לירן יגודה שהתפטר ושאול רומנו.

דוברות

את הישיבה פתח ראש העיר בעדכון על פגישתו עם שרת התחבורה שהביעה נכונות לקדם בשיתוף פעולה מלא את הגברת נתיבי התחבורה הציבורית בעיר.(ראו ידיעה)  ראש העיר אף הודה בפתח הישיבה לחבר מועצת העיר הפורש, לירן יגודה על שנים של עשייה ציבורית ובירך את חבר המועצה הנכנס רביב ורניק.

בין אישורי התב"רים, אישרה המליאה תקציב לתכנון בית ספר תיכון בשכונת מרגולין, אצ"ל. מתחם בו מקודם פרויקט פינוי בינוי. הרציונל מאחורי אישור הפרויקט הוא להקדים ולבנות מעוד מועד מענה רשותי התואם את תוכניות הצמיחה של השכונה ותואם צרכים עתידיים של התושבים, ולהבטיח שלא ייווצר מחסור בכיתות לימוד בעתיד.

לראשונה אישרו  חברי מועצת העיר הקצאת מבנה ייעודי ונגיש לפעילות תנועת כנפיים של קרמבו, במבנה עירוני. המבנה יעבור שיפוץ והתאמות וישמש את התנועה לפעילות שוטפת ויצטרף כמקום נוסף לפעילות המתקיימת בבית הספר לב המושבה.

ראש העיר עדכן כי נבחר זוכה במיכרז לעבודות הפיתוח בפארק הספורט והעירייה נערכת לתחילת עבודות בהקדם.

מליאת מועצת העיר אישרה האצלת סמכויות לחברה הכלכלית לניהול בניית פרויקט בית הקפה במקום. ראש העיר עדכן את חברי המועצה במדיניות להחיות את פעילות החברה הכלכלית ולהוסיף פרויקטים בניהולה. כל אלו במטרה לתעל עשייה ציבורית תוך מקסום הן של יעילות ביצוע הפרויקטים והן של הרווחים, שיופנו חזרה לרווחת תושבי העיר.

חברי מועצת העיר עודכנו כי על מנת לאשר את תוכנית פינוי בינוי במתחם הטייסים, העירייה נדרשת להצטרף כאחת ממגישי הבקשה מאחר ושטחי הציבור בבעלותה מהווים 27% מהשטח. חברי מועצת העיר אישרו כולם את המהלך אשר יובא בפני הועדה המחוזית.

עוד אישרו חברי המועצה בהצבעת רוב (שחר רובין התנגד) מסגרת אפשרית של עד 10 מיליון ₪ עבור הלוואה לזמן ארוך של 10 שנים. ההלוואה תילקח בריבית אטרקטיבית של פריים מינוס 0.70% , זאת לצורך סגירת גרעון נצפה בסיכום שנת הכספים 2021. גזבר העירייה הסביר כי את ההלוואה ניתן לפרוע בכל מועד בו תבחר העירייה. ראש העיר הוסיף כי לקיחת ההלוואה נדרשת לשמירת מעמד העיר כרשות איתנה בסיכום שנת הכספים 2021, וכי בשל שינוי מהותי שנעשה בתמהיל הכנסות העירייה כתוצאה מהגדלת שטחי המסחר ובנייה צפויה של מאות אלפי מ"ר של מסחר, צפויות בהתאמה הכנסות העירייה לגדול באופן משמעותי מהכנסות ארנונה לעסקים, ראש העיר הדגיש כי הגידול בהכנסות צפוי כבר בשנת 2022.

ראש העיר שמואל בוקסר: "הבטחתי וקיימתי – ישיבות המועצה ישודרו בשידור חי לתושבים. תמיד סברתי שיש לקדם את שיקוף העשייה הציבורית לציבור, הוא שבחר בנו ולמענו אנחנו פועלים. שמחתי על שיתוף הפעולה המלא של חברי מועצת העיר אשר הקפידו לקיים דיון ענייני ותרבותי, ויחד עם שאלות נוקבות וביקורת הצלחנו יחד להציג לתושבי העיר שיקוף מהימן של חלק מהעשייה הציבורית הרבה שמתקיימת כל הזמן. אני מזמין את תושבי העיר לצפות בשידורי ישיבות המועצה ולהתעדכן עשייה הרבה.

ניתן לצפות בשידור המלא של המליאה באתר העירייה ובדף הפייסבוק שלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה