אחרי הפרויקטור גמזו באוקטובר, גם מחליפו פרופ' אש ביקר לאחרונה ב"נאות המושבה"

$(function(){setImageBanner('2fe96626-9fd6-4b46-a464-8b40a2d540e4','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

ביה"ח הגריאטרי הידוע מנס ציונה "גולדן קייר- נאות המושבה"  - מהווה יעד חובה לביקורי בכירי מ. הבריאות, הפרוייקטורים המנהלים את המאבק בקורונה.
ואת המחמאות שלהם, חייבים לשמוע.. - ראו סירטון מצורף, שלא תגידו שנסחפנו !

צילום מסך

פרופ' אש עם בעלי הרשת, בוריס לוין. (צילום מסך) 

באוקטובר האחרון דיווחנו לכם כאן על הסיור של הפרוייקטור פרופ' גמזו והמחמאות ששפע.

בדצמבר דיווחנו על פתיחת מבצע החיסונים ב"נאות המושבה" ועתה, בינואר, אנו מדווחים על ביקור הפרוייקטור החדש, פרופ' נחמן אש, לא מכבר.

גם פרופ' אש הביע הערכה לטיפול המוסד במשבר הקורונה ואמר לצוותים המטפלים של גולדן קייר בזמן ביקורו במרכז הרפואי הגריאטרי בנס ציונה: "אני רוצה להביע את הערכתי הרבה ואת תודתי לעבודה הקשה שאתם עושים. הצלחתם בגדול. אתם עושים עבודה מאוד חשובה במאבק נגד הקורונה".

פרופ' אש סיים בהבטחה אישית מצידו להמשיך ולעשות כל מאמץ לסייע למוסדות הגריאטריים במסגרת המערכה הכללית למיגור נגיף הקורונה.

 ראו בהמשך גם סירטון על הביקור ודברי פרופ' אש. 

יחצ

ביקור פרופ' גמזו באוקטובר

חשוב לדעת כי גולדן קייר בנס ציונה  הוא בית חולים לכל דבר, אשר מעניק טיפולים שיקומיים, בעיקר לאוכלוסיית הגיל השלישי. מטבע הדברים, אוכלוסייה זו מצויה בסיכון גדול יותר להופעת תסמינים חמורים יותר של הקורונה.

ולכן, מיום שהוכרז על פנדמייה במשרד הבריאות עקב הקורונה, הוקם בנאות המושבה חמ״ל קורונה מבצעי אופרטיבי, שמקיים מערך בקרה ודיווח מסביב לשעון לכל בעלי התפקידים הרלוונטיים במרכז.

החמ״ל אף אחראי על הקשר של המטופלים עם בני המשפחות שלהם, ומסייע בשמירה על שגרה, ככל הניתן, עבור מטופלי המחלקות. כמו-כן, תוגברו תקני כוח אדם מעבר לתקנים הנדרשים על-ידי משרד הבריאות. בנוסף, הוגדר תקן אינטגרטור בין צוותי הטיפול בפנים, למעטפת השירותים מחוץ.

מיום שהוכרז על פנדמייה במשרד הבריאות עקב הקורונה, הוקם בנאות המושבה חמ״ל קורונה מבצעי אופרטיבי

 יחצ

חלק מהצוות. 

יחצ

  דר לקסר ראש אגף הגריאטריה ופרדי סלומון ממשרד הבריאות בביקור בנאות המושבה שהיה בית חולים הגריאטרי שיקומי הראשון שהחל במבצע חיסוני קורונה- כבר ב27.12.20 והשבוע עתיד לסיים את מתן המנה השניה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה