אחרי 34 שנות הופעה, העיתון כל נס ציונה יחדל מעתה להופיע במהדורה מודפסת, אלא רק כאן באתר.

$(function(){})



לקוראינו תושבי נס ציונה ולקוחותינו המפרסמים.
אנו לא נפרדים, אלא מחליפים צורה ואמצעים, לעיתון דיגיטלי. אך התוצאה תישאר כפי שהיתה במשך כמעט 34 שנים ובשל יתרונות ומהירות המדיה הדיגיטלית, אף טובה יותר.
אנו נמשיך להיות כאן, גם הלאה, באתר "נס ציונה נט". ללוות את העושים במלאכה, לסקר את העשיה וגם את המחדלים, לתת במה ופה לתושבים ולהיות "העיתון הדיגיטלי של נס ציונה", במקום העיתון המודפס.
בתמונה: שער העיתון האחרון, אשר יגיע לבתיכם הערב ומחר.

פרטי

חנה ואבי בן דוד, בעלי העיתון, בטור אישי, מאוד !

פרטי

תושבי נס ציונה היקרים !

אין זה סוד שהעיתונות המודפסת מאבדת את מקומה עם המעבר המתבקש של כולנו לעולם הדיגיטלי.

בשנים האחרונות נסגרו עוד ועוד מקומונים, כולל אלו שבבעלות הרשתות הגדולות, ונראה כי התהליך אינו הפיך. ולמרות זאת, אנו ב"כל נס ציונה" הצלחנו עד השנה האחרונה, באופן מרשים ביותר, בזכותכם ובזכות מאות המפרסמים שלנו,  להיות "היוצא מן הכלל המוכיח את הכלל"..

אלא שהשנה האחרונה, שנת הקורונה, פגעה גם בנו קשות כלכלית ונאלצנו לפטר ולהוציא לחל"ת את עובדינו. ניסינו להמשיך, בתדירות נמוכה יותר, אחת לשבועיים, אבל גם זה לא צלח.

התלבטנו כמובן, אך ברגע האחרון, עם התחדשות איום הסגרים והמגיפה, נפל הפור והחלטנו לעצור. אמנם יכולנו לנסות "להתגלגל" הלאה, בעיתון דק ודל עוד יותר ולהמתין.   אך הגענו להחלטה שאנו לא מוכנים להמשיך להצטמצם ולהתפשר, לצמצם את מספר העמודים ולדלל נפח ומספר כתבות, רק כדי לשרוד. 

האמת היא כי אנו כבר בגיל הפרישה, אך לא מוכנים לפרוש ורוצים להמשיך עוד ועוד. במקום להילחם ולהשקיע את כל האנרגיות בהישרדות, הפנמנו כי  הגיעה העת לחדול ולעבור להתמקד ולהשקיע את האנרגיות ואת חדוות הכתיבה באתר "נס ציונה נט", שתוך חצי שנה בלבד כבר קנה לו אחיזה נאה בהוויה הנס ציונית ועוד היד נטויה.

נכון, אנו הראשונים לומר כי אין להשוות את החוויה של קריאת עיתון נייר לגלישה באתר דיגיטלי. ובוודאי שיש מביניכם שלא מסוגלים להתרגל לכך והיעדר העיתון שהפך לחלק מהוויה הנס ציונית יפגע בכם ועל כך אנו מצטערים, מאוד.

אנו יודעים שרבים יתקשרו  ויביעו את אכזבתם, או ישאלו מדוע העיתון לא חולק לביתם... אנו יודעים זאת כי כך היה כל פעם שמסיבה כלשהי לא יצא העיתון במועד הקבוע.

 אך אם יש משהו שנגיף הקורונה לימד אותנו, הרי זה שהחיים דורשים גמישות והסתגלות ואנו מאמינים שכולנו נתרגל לבסוף לשינוי הזה, כמו לאחרים.

וכמה מילים על מה שמניע אותנו:

עבורנו העיתון הינו כמובן מקור פרנסה, אך גם הרבה יותר מכך. הוא מפעל חיים פשוטו כמשמעו ולו בשל העובדה כי הקדשנו לעיתון 34 שנות חיים שלי ו22 שנות עבודה של רעייתי, חנה, אשר פרשה מההוראה אותה כה אהבה, כדי לסייע לי ולתת כתף ומשען.

היו אלו 34 שנים במהלכן ליווינו את המושבה הכמעט  נידחת תודעתית, בתהליך הפיכתה לעיר משגשגת ומבוקשת. התחלנו עם העיתון כאשר ניסן קרופסקי החל בתנופה רבתי בתהליך זה והניח יסודות פיזיים ותכנוניים. ליווינו את יוסי שבו ז"ל לאורך שנות דור, עת עיצב את דמותה וחזונה של העיר ואנו נפרדים מהעיתון המודפס, כאשר ליד ההגה ניצב שמואל בוקסר, מציב יעדים נוספים, חדשים וחשובים. ובתקופה כה קשה, כלכלית, תפקודית ובריאותית, עליו להביא את ספינת העיר לחוף מבטחים.

היינו כאן ברגעים שמחים ועצובים. בימים היסטוריים של ממש ובאלפי רגעים מהותיים ותמונות מצב שייצרבו לעד בזיכרון הקולקטיבי, לא מעט תודות לעיתון שבידכם.

הקפדנו להיות עיתון אופטימי, שמראה גם את הטוב ואת היפה בקהילה שלנו, ולא רק את הרע והצהוב. ואתם, בהיקף המדהים של ה"רייטינג" שלנו בעיר, הוכחתם כי שוגים אלו החושבים, שלסיפורים יפים ואנושיים אין ביקוש..

ואם עלינו לציין רגעי שיא בכל השנים הללו, מבחינתנו כעיתון, להבדיל מהעיר,  היו שניים כאלו:

הראשון, כאשר "זכינו" ב10/98 להיות העיתון השני בארץ בלבד (מאז קום המדינה) שמשרדיו הוצתו בשל הנכתב בו, אך שרדנו זאת, לא ויתרנו ואף התגברנו במהירות שיא על המכה.

בתמונה: שער העיתון שהוצאנו לאור שלושה ימים לאחר ההצתה !

פרטי

והשני, כאשר יזמנו ועודדנו את המחאה הציבורית בעיר , ב2008, כאשר שר הפנים בשעתו מאיר שטרית, כמעט והצליח במזימתו לאחד את נס ציונה עם רחובות .

בתמונה:  שער אחד העיתונים שלנו בתקופה זו:

 פרטי

היו אלו עשרות שנים של עבודה לא קלה, אך מרגשת כל פעם מחדש. 1,389 פעם הריון ולידה.. 1,389 פעמים בהם ניקרו בנו מדי יום שישי הסקרנות והחרדה הקטנה בלב, שמא פישלנו הפעם במשהו משמעותי ולא עלינו על כך במועד, טרום יציאת העיתון לדפוס..

ואנו נמשיך להיות כאן, גם הלאה, ללוות את העושים במלאכה, לסקר את העשיה וגם המחדלים, לתת במה ופה לתושבים, אך להיות "העיתון הדיגיטלי של נס ציונה", במקום העיתון המודפס...

לכן, זהו איננו גליון פרידה. אנו לא נפרדים, אלא מחליפים צורה ואמצעים, אך התוצאה תישאר כפי שהיתה במשך כמעט 34 שנים ובשל יתרונות המדיה הדיגיטלית, אף טובה יותר.

ולסיום: עבורנו היתה זו תחושת שליחות.  להיות עבורכם "עיתון נס ציונה" כפי ששמו בפי כל כמעט. להביא לכם את המידע המקומי לסוגיו מדי שבוע, להעלות על סדר היום נושאים חשובים ובעיקר- לבנות  נדבך על גבי נדבך את תחושת הקהילתיות שלכם ולחזקה.

ובגישה זו נמשיך גם בעתיד – באתר "נס ציונה נט". לא ננסה להיות המהירים ביותר בדיווח על כל שבריר ארוע ופיסת מידע לא בדוקה. אך כן נשתדל לתת לכם סיקור מקיף ומושקע . ונמשיך להשקיע רבות בסיקור החינוך, החברה וההוויה הזו שיוצרת קהילה.  ולכן אנו בטוחים כי עד מהרה תהיו כולכם חלק מקוראיו והגולשים הקבועים בו.

ובינתיים,  היו ברוכים והעיקר - היו בריאים !

חנה ואבי בן דוד.

 

אתם מוזמנים להגיב בכל דרך שתמצאו לנכון, כאן ב"תגובות" , או

בדף ה"פייסבוק" של "כל נס ציונה" בו מופיע טור זה כמובן

וכן במשלוח הודעות ווטסאפ עם שמכם המלא

ל 0522459102

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה