איזה מחמאות !.. משר הרווחה מאיר כהן לעיריית נס ציונה ואגף הרווחה !

$(function(){})

שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן בביקורו הבוקר בעיר: "כל מי שרוצה להחכים, שיבוא לנס ציונה לראות כיצד דואגים לביטחון חברתי לכלל שכבות האוכלוסייה"

פרטי

הבוקר הגיעו שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן, מנכ"לית המשרד סיגל מורן והצוות המקצועי לסיור בעיר, במסגרתו פגשו את ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ומ"מ ראש העיר סמדר אהרוני, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מנהל האגף עמיר קשי וצוות אגף הרווחה. בסיום הסיור סוכם כי משרד הרווחה יתקצב את הבית למשפחות מיוחדות והמשחקיה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים.

הסיור נפתח בדיון רחב, בהשתתפות עובדי אגף הרווחה, העובדים הסוציאליים, במסגרתו קיבל השר סקירה על השירותים החברתיים הניתנים בעיר, בכלל תחומי החיים עבור כ 12% ממשפחות העיר הרשומות באגף הרווחה ועבור אוכלוסיות נוספות, על השירותים החדשים שנוספו לאחרונה וביניהם: סל שירותים רחב עבור משפחות עם צרכים מיוחדים, שרות הגישור בין בני זוג, בית חם לנערים, מסגרת סיוע ותמיכה בבני הגיל השלישי ופיתוח תחום עו"ס משפחה לטיפול פרטני במשברים בתוך המשפחה.

דוברות

השר עם ראש העיר שמואל בוקסר ומנהל אגף הרווחה עמיר קשי

ראש העיר שמואל בוקסר עדכן את השר, כי הפרויקט הראשון שלקח על עצמו עם כניסתו לתפקיד היה בניית מבנה חדש משותף עבור אגף הרווחה ואגף החינוך, ומתוך החזון, כי חינוך ושרותים קהילתיים הולכים יחד. עוד עדכן ראש העיר כי בימים אלו מסתיימת בניית המבנה החדש והמתקדם, אליו יעברו העובדים כבר בספטמבר הקרוב ויוכלו לראשונה להעניק שרות מכובד ומכבד לתושבי העיר.

שר הרווחה והביטחון החברתי מאיר כהן: המבנה שהענקתם לתושבי העיר יפה ומזמין. אומרים שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם ועל כך תודה לראש העירייה. עובדות ועובדים, זכרו תמיד להגיד שאנחנו העובדים הסוציאליים נושאים על גבנו את החברה הישראלית ועל זה צריכה להיות גאוותנו, אי אפשר היה לעבור את משבר הקורונה בלעדיכם. הרווחה מטפלת היום בכל שכבות האוכלוסייה, זה לא משנה אם הישוב הוא סוצי 2 או 9. יש דברים שאני נלחם עליהם מדי יום ואחד הדברים החשובים הוא צמצום עומס העבודה. העובדים הסוציאליים ברשויות לא צריכים לטפל ב 200 תיקים כל אחד. מי שרוצה להחכים, ולראות כיצד דואגים לביטחון חברתי, שיבוא לנס ציונה. אני מודה לראש העיר ולצוות המקצועי שמציבים את נושא הרווחה בראש סדר העדיפויות.

ראש העיר שמואל בוקסר: אנחנו עיר עם לב של מושבה, הערבות ההדדית היא חלק מה DNA של העיר. המצפן והמצפון שלנו הוא ההבנה שהחברה כולה נמדדת ביכולת שלה לחזק ולתמוך בחוליות החלשות שהם חלק בלתי נפרד ממנה, וזה מה שאנחנו עושים. אומנם אנחנו סוציו 9, אבל אנחנו עדים למקרים הרבים שמגיעים לפיתחינו ונזקקים לסיוע, אותו, החל מחודש הבא נוכל לתת מהמבנה החדש אשר יכבד גם את העובדים וגם את התושבים.

במהלך המפגש הפורה, הקשיב השר לעובדים הסוציאליים בעירייה שהעלו מצוקות ואתגרים מהשטח, בניהם העומס הטיפולי, הצורך בתקנים נוספים, ובתקציבי תמיכה להרחבת המיזמים הקיימים והקמת מייזמים נוספים כמענה לצרכים בשטח שהולכים ועולים.

השר סייר בבית למשפחות מיוחדות שם פגש את רונית אברהם, אמא לילד מיוחד וחלק מקהילת נס הורים המקומית אשר אמרה לשר: אני מודה לראש העיר, איש אמיץ עם חזון, עוצמה, לב רחב ועשייה שרואה את כל החלקים החברה, מודה לכל השותפים לעשייה. המון שנים אנחנו מבקשים מענים לילדים עם צרכים מיוחדים. לא היה כאן כלום, עכשיו יש לנו סל רחב של מענים: החל מהבית למשפחות המיוחדות, משחקיה, מעון יום שיקומי ועד למרכז יום רביעי נכותי שעתיד לקום כאן בקרוב. אני גאה לגור בנס ציונה ובקהילה שעוטפת את הילדים שלנו, כחלק בלתי נפרד מהחברה.


עמיר קשי, מנהל אגף הרווחה אמר: החזון שלנו קורם עור וגידים. אנחנו הופכים את אגף הרווחה למקצועי, מצטיין ומוביל במחוז. אנחנו כולנו קמים כל בוקר לעבודה במטרה לעשות טוב ולחזק את חוסנה של החברה הישראלית וזו עבורינו זכות גדולה.

דוברות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה