איזו חגיגה... 13,157 תלמידי נס ציונה החלו את שנת הלימודים

$(function(){})

למרות החששות הרבים, שנת הלימודים החלה הבוקר בנס ציונה ללא תקלות עבור 2,255 ילדים בגני הילדים, 5,641 ילדים בביה"ס היסודי, מתוכם 866 שהחלו ללמוד בכיתה א' ו 5,073  תלמידי העל יסודי.
בנס ציונה מאומתים נכון להבוקר רק 40 תלמידים המאובחנים בקורונה ורק 2 כיתות לא נפתחו.
טרם נתקבלו נתונים על היענות ההורים למבצע בדיקות האנטיגן ולדיווח למוסדות החינוך הנדרש. אך לאור כמות הבדיקות האדירה שחולקה, כ8,000 - ניתן להניח כי ההיענות היתה משמעותית ביותר

דוברות נ.צ.

א תקלות ובהצלחה. כל הגנים נפתחו כסדרם, הצוותים התרגשו לפגוש את הילדים. קישטו את הגן, הכינו מוקדי עבודה והתקיימה קבלת פנים חגיגית.

שערי בתי הספר קושטו ובאווירה חגיגית נכנסו הילדים בבוקר. 866 ילדים נרגשים החלו ללמוד בכיתה א' בבתי הספר השונים בעיר.

כדי לפתוח את השנה בחיוך, דאגה עיריית נס ציונה בהפקת החברה לתרבות ופנאי לדמויות צבעוניות: נגנים, הולכי קביים ולהטוטנים. הדמויות הצבעוניות חיכו לילדים בבוקר עם כניסתם למוסדות החינוך, בכל 14 בתי הספר היסודיים בעיר.

דוברות נ.צ.

ראש העיר שמואל בוקסר ביקר בגני הילדים אנקור ואנפה ובבתי הספר ארגמן וניצנים וכן בבית הספר השש שנתי גולדה מאיר ובבית ספר האנטרופוסופי, "שיבולים". ראש העיר פגש את התלמידים וההורים הנרגשים בירך אותם לשנה טובה, בריאה ומוצלחת.

אתמול עד שעות הלילה המאוחרות, פעלו צוותי אגף שפ"ע לפינוי גזם,  גרוטאות ואשפה ולהכנת שבילי הגישה  לכל מוסדות החינוך בעיר.

ראש העיר שמואל בוקסר: "במהלך חודשי הקיץ עבדנו ללא הפסקה על מנת להכין את מוסדות החינוך ולהגיע מוכנים ככל שניתן לשנת הלימודים תשפ"ב, השנה השנייה אותה אנחנו פותחים בצל מגפת הקורונה. אני גאה בגננות, במורים, בסייעות, במנהלות, בעובדי אגף החינוך, עובדי אגף שפ"ע ועובדי העירייה כולם, אשר פעלו במסירות בחודשים האחרונים כדי לאפשר לילדים את התנאים והמעטפת הטובה ביותר בשנת הלימודים הקרובה והמאתגרת. אני מודה לוועד ההורים על שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת,  ומאמין שיחד נצלח את השנה"

דוברות נ.צ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה