רופאה בכירה ב"קפלן" הותקפה על ידי מטופלת. המשטרה פתחה בחקירה.

$(function(){})

מקרה חמור בבית החולים קפלן : רופאה בכירה הותקפה על ידי מטופלת. המשטרה פתחה בחקירה. הרופאה לא נזקקה לטיפול. פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן: "אנו מגנים מכל וכל אלימות כלפי צוותים רפואיים.

תמונה להמחשה pixabay

 רופאה בכירה ב"קפלן" הותקפה על ידי מטופלת. המשטרה פתחה בחקירה.

תקיפת אנשי צוותים רפואיים מתרחשת תדיר בבתי החולים ובמוקדי הרפואה הקהילתית. על פי משרד הבריאות, כל שנה מדווחים מאות אירועי אלימות פיזית ומילולית. היום ההיה זה תורה של רופאה בכירה בבית החולים קפלן לחוש על בשרה את התופעה המגונה. 

היום בשעות הבוקר הותקפה בבית החולים קפלן רופאה בכירה על ידי מטופלת באחת ממחלקות האשפוז במרכז הרפואימקבוצת כללית.

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר, כי המטופלת שסרבה לקבל את הנחיות הצוות לגבי שחרורה, החלה לצעוק ולקלל.

הרופאה הבכירה ניגשה למקום בניסיון להידבר עם המטופלת, ואז הלמה המטופלת בפניה של הרופאה באגרופה. הרופאה נבדקה ולא נזקקה לטיפול רפואי, ובתום האירוע הגישה תלונה במשטרת ישראל שפתחה בחקירה. 

פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד: "אנו מגנים מכל וכל אלימות כלפי צוותים רפואיים, ומחזקים את ידיהם של עובדי בית החולים שעושים עבודתם נאמנה במקצועיות ותוך הפגנת חמלה, והכל לטובת המטופלים. אני שמח שהרופאה בחרה להגיש תלונה למשטרה, וסומך על משטרת ישראל ורשויות החוק שימצו את הדין עם התוקפת. רק טיפול נאות מצד רשויות החוק והאכיפה ימנע ממקרים כאלה להישנות. אסור לנו לאפשר למציאות הזו בה צוותים רפואיים מגיעים לעבודה בחשש ומרגישים מאוימים להימשך!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה