אירועי קיץ 2024 בנס ציונה: כוכבי הילדים, רייב המשפחות, אירועי ספורט ותרבות

$(function(){setImageBanner('897a31c7-f1c3-4d35-bea0-0be8eab72eaa','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

כוכבת הילדים מיקי, הבאגיס, ערב סרט וחגיגת מים- יגיעו לגינות העיר. קיץ בנחלה השנה: עם עינת שרוף, סאבלימינל, נורית גלרון, קובי אפללו ומאור כהן. עשרות פעילויות ספורט, ליגת שכונות ופעילויות לנוער. השנה בנס ציונה- שבוע אהבה ונתינה להולכים על ארבע. לתושבים מחכה גם רייב המשפחות המסורתי ומופע ענק של התקווה 6 במסגרת בימות פיס.

קיץ קהילתי וישראלי בנס ציונה עיריית נס ציונה מפרסמת את מגוון האירועים לקיץ 2024:

אירועי קיץ 2024 בנס ציונה רשימת מופעים ואירועים בחופש הגדול צילום דוברות

גם השנה, לקראת החופש הגדול 2024  מפרסמת עיריית נס ציונה את תוכנית אירועי הקיץ העשירה. השנה, ברוח התקופה, הותאמו האירועים המקומיים וניתן דגש מיוחד על אירועים לקהילה, ולחיזוק החוסן, הלכידות ותחושת הגאווה המקומית. במסגרת בימות פיס תגיע התקווה 6 למופע ענק ובלתי נשכח שיתקיים במגרש האימונים.

כלל הפעילויות מפורטות בחוברת שתשלח לבתים, באתר העירייה ובהודעות העירייה בווטסאפ עדכוני הדוברות.

את אירועי הקיץ בנס ציונה תפתח תזמורת הביג בנד בספורטנס. תושבי העיר מוזמנים לערב של ג'אז וגרוב, פרי יצירה של הכוחות המקומיים- עם פודטראקים, פסלים חיים ואווירה ייחודית.

חוויות קיץ בגינה בשכונות ברחבי נס ציונה

מה מצפה לנו בקיץ 2024?. מתקני מים לכל המשפחה ומופע של הבאגיס, בגינת טוסקנה, כוכבת הילדים מיקי בגינת ארגמן, ערב סרט באמפי בשכונת הוואלי. בספורטנס יתקיים הפנינג כחול לבן עם שלל פעילויות לילדים ולמשפחה, עוד בספורטנס הקרנה על מסך ענק של גמר היורו.

 ערבי המוסיקה בנחלת ראובן קיץ 2024 בנס ציונה 

עינת שרוף, סאבלימינל, קובי אפללו, נורית גלרון ומאור כהן במופע רוק וצחוק. השנה לראשונה, מוזמנות גם משפחות וילדים למתחם הייחודי, למופע שקיעה של אינדי ילד – רוקנרול לילדים עם קלאסיקות הילדות האהובות. האירועים במחיר מסובסד לתושבי נס ציונה.

שבוע  אהבה ונתינה חופש גדול 2024 בנס ציונה 

לראשונה השנה, תציין נס ציונה שבוע אהבה ונתינה להולכים על ארבע עם מגוון פעילויות: הקרנת הסרט "לאסי 2", טיול עששיות לפינת החי ואירוע שיא- הפנינג הולכים על ארבע עם מופע מרכזי של מפרץ ההרפתקאות.

רייב משפחות בנס ציונה חוזר 

רייב המשפחות שהפך כבר למסורת מקומית, ומביא יומיים רצופים של פעילות איכות, כולל לינה, יתקיים במגרש האימונים. לתושבים מחכה פעילות עשירה של מתחמים צבעוניים, פוד טראקס, מופעים על במה מרכזית, שחקנים ודמויות, סדנאות, מסיבת ריקודים, שיעורי יוגה, טאי צ'י ועוד.

פעילויות לבני הנוער בנס ציונה קיץ 2024 

עבור נוער נס ציונה מגוון אירועים בניהם: טורניר קטרגל, גיא הוכמן במופע, מסיבת פול מון עם הופעה של אופק אדנק, לילה לבן בקניותר-עם שלישיית הנובים. החוף של ראובן יישאר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה וגם מועדוני הקהילה והנוער בשכונות יציעו שלל פעילויות סדנאות, מופעים וקורסים.

פעילויות ספורט יכללו לראשונה השנה ליגת שכונות בכדורגל, שתציע תחרות נושאת פרסים, מגבשת ומהנה במיוחד בין קבוצות שיורכבו מתושבי מהשכונות השונות בעיר. לצד מגוון פעילויות בספורטנס, תתקיים גם ליגת מאמאנט, פאפאסל, כדורעף חופים לנערים וכדוריד חופים בנחלת ראובן,

ראש העיר שמואל בוקסר: "אנחנו לא מוותרים על אירועי הקיץ שהפכו בנס ציונה לחגיגה של קהילה, איכותית, מגובשת וחזקה.

אירועים לבני הנוער קיץ 2024 בנס ציונה

עם ילדי נס ציונה בגינות העיר רשימת האירועים תפורסם בקרוב

מני ממטרה יצנן את הקיץ בנס ציונה

רייב משפחות נס ציונה חוזר גם בקיץ 2024

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה