אירוע התרמה עירוני בנס ציונה לחולי סרטן 2022 : ב 26/05 ערב קהילתי מרגש שכולו תמיכה נתינה הזדהות ומודעות.

$(function(){})

אירוע התרמה עירוני בנס ציונה לחולי סרטן 2022 ייערך ב 26/05 וכמו שנה גם אתם מוזמנים לקחת חלק בערב מרגש שכולו נתינה והזדהות. מה בתכנית ? מופעים, הפנינג, שוק איכרים, סדנאות לילדים ותרומת שיער. הגיעו לערב, מחכים לכם! 

ערב התרמה לילדים חולי סרטן בנס ציונה

אירוע התרמה עירוני בנס ציונה לחולי סרטן 2022 : ב 26/05 ערב קהילתי מרגש שכולו תמיכה נתינה הזדהות ומודעות.

ב26.5 נתכנס כולנו למען החולים בסרטן לערב קהילתי מרגש שכולו תמיכה נתינה הזדהות ומודעות. אירוע ההתרמה למען נשים וילדים החולים בסרטן. בנס ציונה זו כבר מסורת רבת שנים בה לוקחים תשובים רבים חלק, בארגון, בתרומת שיער ובנוכחות. גם השנה אתם מוזמנים לפתוח את הלב ואת הכיס. 

כל ההכנסות באירוע יתרמו למימון ימי כיף לילדים חולי סרטן. תרומות השיער יועברו לעמותת זיכרון מנחם

התכונה בעיר מורגשת- בתי הספר,גני הילדים, תנועות הנוער,אגודות הספורט וקבוצות שונות בהקמה של דוכני מכירה מושקעים כשהמטרה היא לאסוף כסף לטובת ימי כיף לילדים חולי סרטן. ימים שמחזקים אותם,הפוגה מהמאבק היום יומי שלהם במחלה, חיזוק הנפש והרוח בזמן כל כך קשה.

איך נרשמים לתרומת שיער לחולי סרטן ?  

זה הזמן שלנו.ערב אחד כקהילה לעזור להם,להושיט יד,להזדהות ולתמוך. כי שעה אחת שלנו שווה כל כך הרבה להם. נס ציונה אומרת לחולי הסרטן ולמשפחות בעיר ומחוץ לה- אתם לא לבד. 

נערות ילדות ואמהות מתקשרות כדי לתרום את שיערן שגידלו והאריכו במיוחד לאורך זמן למטרה אחת- לתרום אותו לאישה שמעולם לא הכירו כדי שתוכל להתמודד עם איבוד השיער בזמן המחלה. 

באירוע יתקיים גם השנה המעמד המרגש של תרומת שיער-עשרות בנות העיר מגיל גן ועד סבתות תורמות את שיערן למען נשים שמעולם לא הכירו כדי שיוכלו להתמודד עם איבוד השיער בזמן הטיפולים והמחלה. 

כולם בהתרגשות לקראת האירוע האהוב והחשוב המארגנים בעבודה מסביב לשעון וצוות קריית  תרבות עובד קשה ומכל הלב להצלחת האירוע עד לפרטיו הקטנים. 


נתי כהן: "אנחנו מתקרבים לאירוע שיתקיים בעוד כשבועיים. מרגש לראות את ההתארגנות מסביב ואת
בנות העיר שכבר מתקשרות כדי לתאם את תרומת שיערן. האירוע זוכה לעזרה רבה מהרשות. ראש העיר עושה רבות להצלחתו תוך חשיבות ורגישות רבה למטרת האירוע. חולי הסרטן ומשפחותיהם מהעיר ומחוץ לה עומדים ומסתכלים בנו כקהילה שעושה למענם, הם מתרגשים ומתחזקים מאירוע ומהאמירה החשובה שהוא מעביר להם - אתם לא לבד".

מה בתכנית בערב ההתרמה בנס ציונה 26/05/2022 ? 

תרומת שיער, דוכני מכירה ש בתי הספר וגני הילדים בנס ציונה, להקות השירה והמחול של נס ציונה, שוק איכרים, מופע מרכזי, שוק יד 2 של ילדי נס ציונה, סדנת טיק טוק, מופעי רחוב ולהטוטנים וכן במה מרכזית עם כוכבת הילדים נתי .

הגיעו לערב, מחכים לכם! 

אירוע התרמה עירוני בנס ציונה לחולי סרטן  2022

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה