אירוע פרידה מרגש מאל"מ במיל' אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף, שסיים את תפקידו

$(function(){setImageBanner('eac1e82c-bc8a-4f82-a653-d69ee64cc7a9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מפקד נפת השפלה ב 7 השנים האחרונות, אל"מ מיל' אופיר כהן סיים השבוע את תפקידו. כהן, מפקד מוערך הגיע להיפרד מראשי הרשויות בנפה באירוע פרידה מרגש ומכבד, שאירחה עיריית נס ציונה בבית הפנאי בעיר.

אירוע פרידה מרגש מאל"מ במיל' אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף, שסיים את תפקידו

מפקד נפת השפלה, פיקוד העורף אל"מ במיל' אופיר כהן סיים השבוע את תפקידו. אירוע פרידה מרגש בנס ציונה, בהשתתפות 15 ראשי ערים ומועצות

תחת פיקודו של כהן, התנהלו בשנים האחרונות מספר מבצעים צבאיים בניהם: שומר חומות , עמוד ענן וכמובן מלחמת חרבות ברזל. עוד ניהל אל"מ במיל' כהן בשיתוף עם הרשויות את משבר הקורונה, ואירועי ביטחון רבים. פיקודו של כהן לאורך השנים, במקצועיות, ביסודיות, ברגישות ובקור רוח, זכה להערכה רבה מצד כלל ראשי הערים והמועצות בנפה. אלו הגיעו להיפרד ולהביע את הערכתם הרבה על פועלו.

מבין ראשי הערים שנכחו באירוע הפרידה: ראש העיר נס ציונה, שמואל בוקסר, ראש העיר ראשל"צ, רז קינסליך, ראש העיר רמלה, מיכאל וידאל, ראש העיר יבנה, רועי גבאי, ראש העיר באר יעקב, ניסים גוזלן, וראשי הערים והמועצות: גדרה, קריית עקרון, מזכרת בתיה, גזר, גבעת ברנר, גן רווה, נחל שורק, חבל יבנה וגדרות. עוד נכחו באירוע מנכ"לי עיריות, קציני הבטחון, מפקדי יחידות הקישור וחיילי פיקוד העורף.

מפקד המחוז של פיקוד העורף אל"מ עמיר בן דוד נפרד מכהן במילים חמות ואיחל לו הצלחה בהמשך הדרך.

אל"מ במיל' אופיר כהן: "אני מודה לראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, לקב"ט ירון לוי על האירוח והערב המרגש. תודה לכל ראשי הרשויות שבאו להיפרד וכיבדו אותי בנוכחותם. שיתוף הפעולה לאורך השנים עם נס ציונה ועם כלל רשויות בנפת השפלה, היה מלא ומספק. האוריינטציה לחירום, הדאגה לאזרחים והמקצועיות הפכו את העבודה המשותפת באירועי החירום לאורך השנים, למקצועית, נכונה וטובה. התושבים יכולים להרגיש בטוחים עם רשויות מקצועיות ואחראיות שעושות ככל יכולתן לשמור על בטחונם.

ראש העיר שמואל בוקסר: "אופיר אדם אשר מסירותו ואישיותו מותירים חותם על כל מי שזכה לשרת לצידו. עוגן ודוגמה אשר משרה ביטחון על ראשי הערים ועל ציבור של מאות אלפי תושבים. אופיר הוא ללא ספק מפקד ומנהיג. קצין וג'נטלמן. זכיתי לשרת תחת פיקודו כשמילאתי את תפקיד מפקד יקל"ר רחובות וזכיתי לעבוד לצידו כראש עיריית נס ציונה. בכל השנים, מעולם לא ראתי אותו מאבד את קור הרוח. אין ספק שמדובר במפקד מיוחד ועל כך אנחנו אומרים תודה.

עוד בין המברכים: ראש עיריית ראשל"צ רז קינסליך וותיק היקל"רים, יקל"ר ראשל"צ, אל"מ מיל' יזהר גינטון.

אירוע הפרדה החל בקבלת פנים חמה בבית הפנאי בעיר והמשיך במילים חמות של פרידה מפי כלל הנוכחים.

את אל"מ מיל' אופיר כהן הפורש, מחליף בתפקידו אל"מ במיל' אבי בר.

אירוע פרידה מרגש מאל"מ במיל' אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף, שסיים את תפקידו

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר באירוע הפרידה מאל"מ אופיר כהן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה