אירוע פתיחה מרגש נערך אמש למרכז העירוני החדש למשפחות מיוחדות

$(function(){setImageBanner('74ab5697-78ac-4fee-aafd-1351f44ff6dc','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

האירוע החגיגי, בנוכחת משפחות רבות, התקיים במשכנו החדש של המרכז ברח' בן גוריון בנס ציונה.
לאחר קבלת פנים חגיגית ודברי ברכה, התקיימה הצגת היחיד של דביר בנדק "כל הדברים הטובים" של תיאטרון אלעד בשיתוף תיאטרון הקאמרי

דוברות

המרכז החדש נותן לראשונה בעיר מענה למשפחות של ילדים עם צרכים מיוחדים והוא יחל כבר החודש לפעול ולהציע מגוון פעילויות: הרצאות, סדנאות ומפגשים עבור תושבי העיר, להם בן משפחה מיוחד.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר למשפחות: כשפגשתי אתכם הערב וראיתי את החיוכים, הבנתי עד כמה פעלנו נכון והשרות הזה נדרש וחשוב. סביב האתגר בגידול ילד מיוחד קיימים אחים, אחיות, הורים, סבים וסבתות. אנחנו אומרים לכם היום- אנחנו רואים אתכם. את האתגרים, הקושי, הצורך במקום משלכם- לנוח, לחלוק, לקבל הדרכות או סתם הפוגה. המרכז הזה הוא חלק אחד ממגוון שירותים שאנחנו פותחים עכשיו עבור תושבים עם צרכים מיוחדים, בשיתוף עם קהילת נס הורים, זו הגשמת חזון שלכל אחד יש בית, הצורך הגדול של תושבים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם מקבל עכשיו מענה.

אפרת עמית, נציגת נס הורים אמרה: היום חלום מתגשם. לפני 4 שנים הקמנו את נס הורים והתחלנו לחלום. לפני קצת יותר משנה פתחנו את קורס המנהיגות, בשיתוף עם עיריית נס ציונה ופעלנו יחד למיפוי הצרכים שעולים מהשטח, ולמתן המענים הנדרשים, בעיר שלנו. אני מודה לראש העיר על הדלת הפתוחה, הרוח הגבית, החזון והדחיפה. תודה לעמיר קשי, מנהל אגף הרווחה ולכל הצוות. המקום הקסום, המדהים, היפה והמעוצב הזה יתרום לגיבוש המשפחות.

מנהל אגף הרווחה, עמיר קשי אמר למשפחות: היום הוא נקודת ציון חשובה לאגף ולעיר נס ציונה. המקום המיוחד הזה, נועד רק עבורכם. כאן אתם, המשפחות שמתמודדות עם גידול ילד מיוחד- במרכז. בהמשך לחזון של ראש העיר, ותוך שיתוף פעולה פורה עם קהילת נס הורים נפתח בקרוב גם מעון יום שיקומי ומשחקיה לגיל הרך ובהמשך גם מרכז יום לבוגרים עם צרכים מיוחדים. בנוסף הרחבנו את פעילות המועדון החברתי עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים. מנעד השירותים השלם נותן לראשונה בעיר מענה לאוכלוסייה רחבה ומיוחדת לה אנחנו אומרים היום – אנחנו רואים אתכם.

בערב נכחו משפחות רבות של ילדים עם צרכים מיוחדים, ראש העיר שמואל בוקסר, סמדר אהרוני סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה   אמיר קשי מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים, ריבה קליין מנהלת אגף החינוך ורפאל קריספיל, מנהל אגף שפ"ע, עינת אור מן, מנהלת המרכז למשפחות מיוחדות, עובדות אגף הרווחה,

תושבי העיר להם בני משפחה עם צרכים מיוחדים מוזמנים להירשם לפעילויות באתר עיריית נס ציונה או דרך מייל: [email protected] או טלפון: 089912959
השרות ללא תשלום ואין חובה להיות מוכר באגף הרווחה בכדי לקבל את השרות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה