אלימות בהפגנות המחאה בצומת הקניותר, נעצר חשוד שתקף פעיל ימין

$(function(){})

פעיל הימין רן כרמי בוזגלו תושב נס ציונה הותקף וספג נגיחה באפו, עת שניסה לכאורה להפריע למחאה בצומת הקניותר ואף נטען כי חטף כרזה מידי מפגין. חשוד במעשה נעצר ושוחרר למעצר בית.

ובאותו ערב: פעילי ימין הסירו בכוח שלטים, דגלים וכרזות שהציבו מפגינים בגשר בצומת גן הורדים

בועז גולן

תקרית חמורה אירעה הערב בצומת הקניותר, במהלך הפגנת המחאה הקבועה שם נגד נתניהו.

הפרטים אינם ברורים עדיין והמשטרה הסתפקה בהודעה לקונית לפיה "במהלך מחאה שנערכה בנס ציונה, הותקף אחד המפגינים על ידי מפגין אחר ונפצע באורח קל.
כוח משטרה עצר לחקירה את החשוד בתקיפה והנסיבות נבדקות"

אולם, ככל הנראה הגיעו רן כרמי בוזגלו ואחד מתומכיו למקום ולטענת המפגינים לא חדלו מלהתגרות בהם. המשטרה שהגיעה למקום לא מנעה את המגע בינו לבינם ומשום מה לא הרחיקה אותו לצד השני, כמקובל.

בשלב זה אירעה התקרית כאשר לטענת המפגינים תלש כרמי מידי אחד מהם את מוט הכרזה בה אחז ושבר אותו. הגירסאות להמשך חלוקות כמובן, אך מה שברור הוא שכרמי סיים את הארוע עם דם נוזל מאפו ונותר בסביבה, בעוד שהמפגין נעצר, ולפי העדויות באגרסיביות ונלקח לתחנת המשטרה.

נציגי המפגינים נסעו למשטרה לאחר מכן למסור עדויות ולהתלונן. ובינתיים מפיצים פעילי ליכוד סרטון בו כרמי מספר את גירסתו, בעוד שמהצד השני מפיצים סירטון בו הם מייחסים לו מלבד פרובוקציות, גם מגע פיזי ודחיפה של נשים מבוגרות מבין המפגינות. דבר שהוא מכחיש לחלוטין. 

ואילו לא הרחק משם, בגשר שבצומת גן הורדים, שם עמדה משמרת מחאה מצומצמת, אירעה תקרית חמורה עת עלו לגשר מספר גברים והחלו תולשים את הדגלים והכרזות שהציבו המפגינים על גדרות הגשר. את הארוע תוכלו לראות בסרטון המצורף.

נא המתינו מספר שניות לעליית הסרטון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה