אפליקציית ביט: לקוחות מדווחים על חיובים ואובדן כספים. ככל הנראה מקור התקלה באפשרות לרשום מספר כרטיס אשראי על שני טלפונים

$(function(){setImageBanner('8c214be6-c461-4320-9a10-03655803c6ba','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

האם בדקתם לאחרונה את אפליקציית ביט שלכם? ליישום יש כ-2.5 מיליון משתמשים המבצעים בו תשלומים. ביומיים האחרונים דווח בכלי התקשורת על לקוחות הטוענים על סכומים גדולים שנגנבו מחשבונותיהם דרך היישומון.
***
בעקבות הדיווחים ביט בצעה חסימה של האופציה להגדיר לשני חשבונות את אותו כרטיס אשראי.

https://pixabay.com  כמה כסף אפשר להעביר באפליקציות תשלומים ביט, פייבוקס, פפר

אפליקציית ביט: לקוחות מדווחים על חיובים ואובדן כספים.

ביממה האחרונה דיווחה התקשורת בישראל על משתמשים באפליקציית ביט שהתלוננו על פריצה לחשבונם ועל גניבת כספים ממנו.

בין הדיווחים היו משתמש שהעלה פוסט לפייסבוק ובו כתב  "אני רוצה להתריע שהלילה נגנבו מחשבוני 7,200 שקלים בחסות אפליקציית bit, האפליקציה הזו פרוצה והמענה שלהם לא בנוי לטיפול במצבי חירום כאלה".

שירות לקוחות bit טלפון 

מוקד שירות טלפוני: 6428*
ימים ראשון- חמישי בשעות: 8:00-19:00
ימי ששי וערבי חג: 8:00-13:30

בנק הפועלים: אף אחד לא פרץ לאפליקציה! 

לאור מספר פניות, חשוב לנו להדגיש כי מיליוני ישראלים מעבירים כספים בביטחה ובקלות דרך אפליקציית ביט.
מדובר באפליקציה שעומד מאחוריה בנק, ואף אחד לא פרץ אליה ואין גישה לפרטי המשתמשים. כשמזינים כרטיס אשראי באפליקציה, אנו בודקים התאמה בין תעודת הזהות של המשתמש לבין כרטיס האשראי ומודיעים למשתמש אם נעשה שימוש בפרטי הזיהוי שלו.

כל מקרה של הונאה, מטופל על ידינו לשביעות רצון הלקוחות, וכך יהיה תמיד. 

איך פונים לשירות לקוחות ביט?

בכל שאלה אפשר לפנות אלינו בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק או במוקד הטלפוני של ביט במספר *6428. כמו בכל ארוע של הונאה וגניבת פרטי כרטיס אשראי, יש לטפל בו גם מול מוקד הבטחון של חברת כרטיסי האשראי.

איך נזהרים ושומרים על פרטי האשראי באפליקציות 

בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של ביט נאמר :  אנו שבים וממליצים שלא למסור לעולם את פרטי כרטיס האשראי לאף אחד. נדגיש שוב, כי כל מקרה של הונאה יטופל על ידינו.

תגובת בנק הפועלים כפי שפורסמה לראשונה באתר חדשות כאן 11:

"לאור מספר פניות, חשוב לנו להדגיש כי מיליוני ישראלים מעבירים כספים בבטחה ובקלות דרך אפליקציית ביט. מדובר באפליקציה שעומד מאחוריה בנק, ואף אחד לא פרץ אליה ואין גישה לפרטי המשתמשים. כל מקרה של הונאה, מטופל על ידינו לשביעות רצון הלקוחות וכך יהיה תמיד. כשמזינים כרטיס אשראי באפליקציה, אנו בודקים התאמה בין תעודת הזהות של המשתמש לבין כרטיס האשראי ומודיעים למשתמש אם נעשה שימוש בפרטי הזיהוי שלו. מיד כשקיבלנו את פרטי מקרה זה, אנו מטפלים בו, ישירות מול הפונה. כמו בכל ארוע של הונאה וגניבת פרטי כרטיס אשראי, יש לטפל בו גם מול בטחון חברת כרטיסי האשראי, שפועל 24/7. ככלל, אנו מציעים לא למסור לעולם את פרטי כרטיס האשראי לאף אחד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה