אתר נס ציונה נט גאה להציג: 100,000 דפים נצפים בחודש האחרון!

$(function(){})


חודש החגים היה מוצלח מאד מבחינת אתר המקומון של נס ציונה. לפי נתוני גוגל אנליטיקס נצפו באתר למעלה מ 100,000 דפים- כולם ממקורות תנועה אורגניים.
האתר עלה לאוויר לפני כשלושה חודשים ומבחינתו זו הצלחה גדולה ואנו שמחים לשתף אתכם הגולשים!
שימו לב ! כל עסק מקומי זכאי לדף חינם באתר ! (ראו בתגית אינדקס בסרגל האתר)

גם לדף הפייסבוק הותיק של "כל נס ציונה" היו נתוני פעילות מדהימים, עם כ97,000 איש שהפוסטים שלנו הגיעו אליהם ו1,271 "לייקים" חדשים.

מהי תפישת העולם של האתר?

כמי שצברו 33 שנות נסיון בנס ציונה, החלטנו שהאתר לא יהיה אתר של חדשות מתפרצות, שכבודן במקומו מונח ולא יתמקד במסרים קצרים ו"שטוחים", אלא נמשיך לעבוד כפי שעבדנו וממשיכים לעבוד בעיתון המודפס, אלא במתכונת של עיתון אינטרנטי . כזה שאינו מתחרה על מהירות דיווח, אלא על איכותו ועל היקף ומיגוון הנושאים המסוקרים בו. . 

מקורות התנועה לאתר

הודות לכתיבה תוכן איכותית וממוקדת לנס ציונה וערי השפלה, לצד סיקור נושאים ברמה הארצית מקנה לאתר נס צלינה נט חשיפה מקסימלית במנועי החיפוש ולכתבות המערכתיות ערך מוסף מבחינת נושאי הסיקור בעיקר הפן הקהילתי. כעת אנו חושפים את נתוני הגלישה באופן גלוי לגולשים, למפרגנים וגם לפני המתחרים.

חשוב להדגיש כי הנתונים המוצגים מתייחסים לדומיין nessziona.net בלבד ולא אתרים נוספים ברשת או את נתוני האתר העיתון "כל נס ציונה". בניגוד לאתרים אחרים אנו לא מציגים נתונים מסכמים של מספר אתרים ולא מציגים נתונים באמצעות cross-domain measurement.

להלן מקורות התנועה לאתר המקומון של נס ציונה

חיפוש אורגני 77%
רשתות חברתיות 12.1%
הפניות וקישורים מאתרים אחרים 1.9%
גלישה ישירה 9%
אחוז הגלישה במובייל עומד על כ80% והיתר במחשב שולחני וטאבלטים. 

נושאי התוכן המובילים באתר נס ציונה נט 

לאתר אופי מקומי מובהק והוא המשך ישיר של העיתון "כל נס ציונה" הפועל בעיר מאז שנת 1987. בנוסף לנושאים מקומיים, חדשות בנס ציונה ונושאי חברה, קהילה, ספורט ומקום מיוחד לסיפורים מאחורי האנשים שמרכיבים את העיר אנו מסקרים באופן שוטף את תחום התרבות, תוכניות טלוויזיה, חדשות ארציות, חדשות השפלה וכמובן מעקב צמוד אחר נתוני קורונה בנס ציונה.

חלק מרשת אתרי המקומונים המובילה בישראל

אתר נס ציונה נט הוא אחד מרשת המקומונים המובילה בישראל שכוללת בין היתר את המקומונים המובילים בעירם- אשדוד-נט, ירושלים-נט באר שבע-נט ועוד. התשתיות המתקדמות מהן אנו נהנים מאפשרים להתמקד בתחומי התוכן המקומי האיכותי ,  ולהביא אליכם את אתר המקומון עם יכולות אינטרנט מעודכנות ומתקדמות.

למי תודה! 

בהזדמנות זו הרשו לנו להודות לכם- הגולשים. על האופן שבו קבלתם את האתר החדש שלנו, את התגובות שעוזרות לנו להשתפר ובעיקר את השותפות ברמת התכנים והעדכונים מהשטח.

הנתונים בכתבה זו על חיתוך נתוני analytics google לתאריכים שבין 10 בספטמבר 2020 ל 9 לאוקטובר 2020.

שימו לב ! כל עסק מקומי זכאי לדף חינם באתר !

(ראו בתגית אינדקס בסרגל האתר)

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה