ביה"ס ארגמן: "הורים מודאגים" בשל "פשעים" חינוכיים, או טירוף מערכות ולינץ' פרוע בעובדי חינוך !

$(function(){})


אחרי שמסע ההשמצות בשעתו נגד המנהלת נכשל,  כמה מההורים ב,ארגמן" לא מרוצים עכשיו מסגנית המנהלת והפכוה, יחד עם כל מי שמגן עליה.. למטרה של התקפות פרועות ברשתות, תוך כדי ליווי "עיתונאי" המצטט מכתבים אנונימיים כעובדות..
השבוע הודיעו (אנונימית) כי לא ישלחו ילדיהם לביה"ס ב1.9 אלא יפגינו !

ולמי משנה שא' הנושא נבדק ברמות העליונות של מ. החינוך והרשות המקומית ומלבד הערות מסוימות, לא מצאו עילה להחלפתה. וזו גם דעת הנהגת ההורים היישובית.
וב' – אם כל כך רע בביה"ס, הכיצד הוא מלא מפה לפה ואין כלל בקשות העברה לבתי"ס אחרים, כמו "אירוס" שכיתותיו קטנות יחסית והוא במרחק יריקה...

ביה"ס ארגמן

 אחד הארועים ב"ארגמן" אילוסטרציה

מאת: אבי בן דוד.

זו לא הפעם הראשונה שקבוצה קטנה אך קולנית, של הורים שלא מרוצים מביה"ס ארגמן, או מהייצוג ההורי בו (ולהערכתי המבוססת, יש קשר ברור בין הפעלתנות של חלקם לבין הבחירות הפנימיות בשעתו) - מרשה לעצמה לצאת בקול רעש והמולה כנגד ביה"ס וצוותו. הם עשו זאת בשעתו ובעקבות כך הקים מ. החינוך צוות בדיקה. הצוות הגיע למסקנות מסוימות בשעתו, לפיהן היו כמה תקלות וחלקן נובעות מתקשורת לקויה ואי הבנות.

כך ורק לדוגמה, ייחסו המתלוננים משוב כתוב שהונהג בין התלמידים באחת הכיתות כעידוד להלשנות (!) והבודקים לא מצאו ראיה לכך, מה עוד ששיטת המשוב בוטלה לאחר התלונות.

מתוך המכתב האנונימי:

"ועד הורים המוסדי בבית הספר אשר מצא לנכון לגבות, לפעול יד אחת עם הנהלת בית הספר, להתנער ולהשתיק ע״י מכתבי תמיכה שנשלחו במעמד צד אחד ומבלי הסכמתנו, אנו רואים בו כשותף מלא לפשעים שנעשו, לכאורה, ופגעו קשות בילדים קטנים וחסרי ישע. יצוג זה אינו מייצג אותנו בשום צורה."

משרד החינוך:

הנושא מוכר, מטופל ומלווה על ידי צוות מטעם משרד החינוך. בשיתוף הרשות והנהגת ההורים,

 

מה בעצם הם רוצים? ההורים המוחים?..

 

קבלו דוגמה לטענות הקשות שהעזה אחת האמהות לפרסם תחת שמה כתגובה לידיעה בנושא באתר "מיי ציונה " ובה היא מייחסת לביה"ס את העוולות הבאות שכזכור הוכחשו חד משמעית ע"י הגורמים המוסמכים.

לקרוא ולתהות האם ייתכן שהכל נכון ורק אם זו יודעת מהי האמת, בעוד כל היתר משקרים?..

קידום רק של ילדים שחפצים ביקרם.

חוסר יכולת לטפל באלימות ובריונות.

חוסר ניהול וקיום שיעורים לפי מערכת שעות סדורה.

העדרויות רבות מאוווד מהכיתה והשארת ילדים ללא פיקוח.

הנהגת תיבת מלשינון שמשווקת כרעיון מקסים (באם היה כזה) כדרך להגיע לכל פניה של ילדים כאשר בפועל הנורמה ההתנהגותית היא להלשין על חברך ולהכניס לתיק אישי ו"לתפור" תיק לילד.

שלא נדבר על שיטת הענשה מפחידה בה ילד שהעז לטעות מחוייב לכתוב מכתב הודאה בכתב ידו תחת איומים ואת זה מכניסים לתיק האישי .לא רוצה לתאר לעצמי מה נכתב על ההורה הפונה שהופך מיד ל"בעייתי" 

זריקת עבודות יצירה של ילדים לפח בטענה ש"נפלו" ונהרסו בחדר מורים בלי שום תיווך לילד והשפלתו ביום התערוכה מול חבריו.

וזה רק הקצה. וכל זה בלי שום מענה מאף גורם ממשרד החינוך למעלה מחצי שנה.

תפיסת הורים בבוקר ליד הורים אחרים ופניה אליהם בצעקות להציג מצג שווא כאילו יש עניין לא תקין ואחרי זה לומר: "אוי טעיתי, לא מדובר בילד שלכם".

 ---------------------------------------------------------------

או אם אחרת, מהמובילות בשעתו של ההתקפות על המנהלת והצוות, מי שילדה כבר לא לומד בביה"ס.. הכותבת כך: 

"המדיניות והשיטות שהפכו שם לנורמה, דברים שנעשים בשקט בשקט מבלי שאף אחד יידע לזהות, בתחכום וערמומיות מחרידה".

הבנתם? ערמומיות מחרידה...

ויש גם "מגיב" ששמו לא מוכר כהורה בביה"ס וככל הנראה לא קיים כלל, אלא הינו "בוט" שמגיח אחת לתקופה להשמיע קול, "פייק" כמובן.

מה אומר ומה אדבר, אם הטענות נכונות, צריך להדיח את כל מי שמעורב ומיד. ואם לא, תמיהני מדוע המערכת לא מגוננת על הצוות בכלל והסגנית בפרט, כולל הגשת תביעות דיבה !

 _____________

תגובת עיריית נס ציונה:

מכתב בעניין אשת צוות מביה"ס ארגמן נשלח לדוברות העירייה דרך התקשורת בעילום שם. מאחר ומדובר בעובדת משרד החינוך, העבירה העירייה את תוכן המכתב למשרד החינוך.

העירייה אינה יכולה להתייחס לטענות שהועלו במכתב כשאין היא יודעת מי הפונים.

לשכת ראש העיר פתוחה בפני הורי בית הספר ארגמן והם מוזמנים לפנות באופן ענייני ולא דרך אמצעי התקשורת.

___________

תגובת ההנהגה ההורית:

"אנו סומכים על הדרג המקצועי במ. החינוך וברשות המקומית לבדיקת הטענות שעלו בעבר. ובאשר לטענות במכתב האמור כנגד ההנהגה ההורית- אנו לא מתייחסים להשמצות אנונימיות שאף פוגעות בשמו הטוב של בית הספר ובקהילה כולה.

----------------------------------------------------------------------------------

 ויש הורים מרוצים, גם אם רובם לא טורחים להתייחס..

להלן תגובה באותו אתר של אם שחושבת אחרת..

חייבת לציין שיש לי שני ילדים בבית הספר הזה, שלומדים שם כמה שנים ולא שמעתי שום דבר ממה שכתוב פה, ואני ממש בספק אם זו דעת רבים.

אני באופן אישי סופר מרוצה! צוות אכפתי, מעורב, רגיש וקשוב. ולא הכל דבש אצלי...

בכל מקום יש אי אלו הסכמות דעות שונות, צרכים ופערים. אני בעד שכל הורה יפעל לטובת ילדיו. אני באופן אישי העברתי לביה"ס הזה מבי"ס אחר בעיר והחרטה היחידה שלי היא שלא עשיתי את זה קודם.

תומכת בצוות המורות המקסימות שיש שם. ועם כל ההבנה למי שחווה חוויה אחרת ממני, לדעתי האישית ואני לא מתכוונת לנהל פה ויכוח, יש דעות רבות שונות ממה שמתואר כאן ואלפי הורים מרוצים מאוד עם ילדים מאושרים שגדלים ומתחנכים ע"י צוותים מעולים !

 ראו כתבה קודמת מ5/21. ההבדל היחיד- בשעתו המותקפת היתה המנהלת ועתה הסגנית...

כתבה על בית ספר ארגמן נס ציונה נט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה