בכנס על "פינוי בינוי" הבטיח בוקסר לתושבי בן צבי - "תוך שנה מהיום אנחנו מתכננים להתחיל בבניה"

$(function(){})

ראש העיר הבטיח זאת לעשרות משפחות של תושבי השכונה, אשר השתתפו בכנס שיתוף ציבור שהתקיים אתמול, לקראת התחדשות מתחם הטייסים בשכונת בן צבי.

דוברות נ.צ.

בכנס על "פינוי בינוי" בוקסר לתושבי בן צבי - "תוך שנה מהיום אנחנו מתכננים להתחיל בבניה"

בהשתתפות עשרות רבות של משפחות, נציגי הדיירים ודיירי מתחם ההתחדשות הטיסים בשכונת בן צבי, ראש העיר שמואל בוקסר, מנהלת מנהלת התחדשות עירונית לנה פייפרמן ונציגי היזם- הכשרת היישוב, התקיים אתמול כנס שיתוף ציבור חגיגי באשכול פיס. בכנס שהתקיים לאחר שהוגשה התוכנית להפקדה על ידי הועדה המחוזית, הוצגה לדיירים התוכנית הכוללת לחידוש המתחם הרחב המתפרס על פני 16.5 דונם ועתיד לכלול במסגרת התוכנית להתחדשות עירונית 387 יחידות דיור חדשות. את הדירות הוותיקות שנבנו בשנות ה- 60 של המאה הקודמת, יחליפו על פי התוכנית החדשה דירות חדישות אשר עתידות לכלול ממ"ד, מרפסת רחבה, מעלית וחניה תת קרקעית. על פי מדיניות ראש העיר שמואל בוקסר, השכונה המתחדשת תשמר את צביונה, ישמר המרחק בין המבנים, יפותח פארק רחב עם דרכי גישה לגינת גרנד קוויל וייווצר קו עירוני הממשיך את הרחובות יפה נוף והכלנית. בנוסף, תוכנית הפיתוח החדשה של המתחם תוכננה תוך שמירה על הסביבה והמרחב הירוק ותכלול הן שבילים יעודים לרוכבי אופניים והן שטח ציבורי לרווחת האוכלוסייה.

במהלך הכנס הוצגה לדיירים תכנית הבינוי, פריסת הבניינים וגובהם. על פי התוכנית הבניה תהייה מדורגת ותותאם לצביון העיר ולבניה הקיימת באזור. על פי התכנון שהוצג, הבניינים החדשים יכללו 8.5 קומות בלבד לכיוון רח' הטייסים ומבנים בגובה של כ 12-13 קומות לכיוון הפארקים והשטחים הציבוריים הפתוחים.
על פי לוחות הזמנים המשוערים שהוצגו לדיירים, בעוד כשנה תחל הבניה שתארך כ 40 חודשים.

א.א. סטודיו

כך תיראה השכונה- הדמיה א.א. סטודיו

דניאל נמרודי, נציג הכשרת הישוב, הודה לראש העיר בוקסר ולצוות המינהלת העירונית על התמיכה בפרויקט וההירתמות להצלחתו, ושיבח את נציגי הדיירים שפעלו מול החברה ומול כלל הדיירים לקידום ההסכמות לפרויקט, ואמר: אנחנו מבינים שהבית שלכם הוא מפעל החיים שלכם, יש בו זיכרונות וקשר סנטימנטלי, ויחד עם זאת אלו בתים ישנים בני עשרות שנים. הגיע הזמן להתחדש ולהעלות את איכות החיים שלכם. עברנו אבן דרך משמעותית עם הפקדת התוכנית, ואנחנו נערכים לעבודה על היתרי הבניה."

ראש העיר שמואל בוקסר: הבטחתי שנפעל לחידוש השכונות הישנות וזה מה שאנחנו עושים. יש לנו 8 מתחמים בהם אנחנו מקדמים התחדשות עירונית. מתחם הטייסים הוא הראשון ופורץ את הדרך. בזמן שיא, תוך פחות משנה הועדה המחוזית אישרה להפקדה את הפרויקט. עבדנו יחד עם כלל השותפים. סה"כ נבנה תחת התחדשות עירונית 3000 דירות חדשות בנס ציונה מתוך מטרה לתת לתושבים הוותיקים איכות חיים ולזוגות צעירים בעיר את האפשרות לקנות כאן דירה. היעד שלנו- בעוד כשנה להתחיל את הבניה בפרויקט.

שלמה אלון, נציג התושבים: תודה לכל השותפים ואמר: תודה מיוחדת לראש העיר שמואל בוקסר שהלך איתנו לאורך כל הדרך, נלחם לקידום הפרויקט וידע לקבל החלטות אמיצות שהצליחו ליעל ולקצר את התהליך, תוך חשיבה כוללת גם על תוכניות הפיתוח של כלל המתחם והשטחים הציבוריים. 

מתחם הטייסים הוא אחד מתוך 8 מתחמי התחדשות עירונית אותם מקדמת עיריית נס ציונה במסגרת מנהלת התחדשות עירונית בשנתיים האחרונות. רק בשנה האחרונה הומצאו להפקדה 5 מתחמים: בן צבי הטייסים, בן צבי הסתדרות, מרגולין , העצמאות ונחמיה.

תוכנית ההתחדשות של מתחם הטייסים עתידה לכלול גם 20% דירות קטנות, של 3 חדרים,

בתמונה: ראש העיר עם נציגי "הכשרת היישוב"

דוברות נ.צ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה