בלי תעודות, אך עם הרבה תוכניות.. סוף סוף החופש הגדול !

$(function(){setImageBanner('5875e141-bb34-401f-a560-f1dabb54eee2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

5,105 תלמידי התיכון והחטיבות בנס ציונה יצאו לחופשת הקיץ. ובאגף הנוער בעירייה מבטיחים: קיץ עמוס פעילויות מחכה לנוער נס ציונה.
והסיפתח... היום, 20.6 תתקיים מסיבת סיום שנה לתלמידי החטיבות בבריכה העירונית עם מגוון הפתעות ופינוקים. ובמוצ"ש כנס מתגייסים עם מופע מצחיק במיוחד של אלי ומריאנו ויוסי גבני.

היום סיימו 5105 תלמידות ותלמידי העל יסודי בעיר את שנת הלימודים תשפ"ג

2

היום האחרון ללימודים עבור תלמידי החטיבות והתיכונים צויין בבתי הספר העל יסודיים בפעילויות מגוונות לסיכום השנה ופרידה מהתלמידים.

בפארק המדע התקיימו מפגשי פרידה מהתלמידים בכיתות ולאחר מכן התקיים הפנינג סוף שנה ברחבת בית הספר שכלל די ג'יי, מוזיקה וכיבוד עשיר.

3

בתיכון בן יהודה כיתות י"ב הגיעו למפגש פרידה מביה"ס בצהרי יום ראשון. כל תלמיד קיבל מכתב אישי מהמחנכת. שכבה י"א הוזמנה אתמול בערב לסטנדאפ משעשע של גיא הוכמן ביוזמת ועד ההורים, תלמידי שכבת י' הגיעו לשיח אישי עם המחנכים לסיכום השנה. בחט"ב בן יהודה התקיימו טקסים שכבתיים, מפגש עם המחנכים בכיתות וחלוקת תעודות.

בבי"ס בן גוריון הוזמנו התלמידים למופע אקרובטיקה "האריות מטנזניה" שהתקיים באשכול פיס.
בתיכון גולדה התלמידים סגרו שנה ביום מהנה במיוחד בסגנון ״המרוץ למיליון״ אשר כלל תחרות עם תחנות פעילות שונות. היום הסתיים בשולחן שוק טעים ומפנק.

4

בשל עיצומי ארגון המורים בכל הארץ לא חולקו תעודות לתלמידי התיכונים.

עבור נוער נס ציונה שהחל היום את חופשת הקיץ מחכות מגוון פעילויות פנאי, בידור וספורט בקיץ הקרוב בהובלת אגף נוער צעירים וקהילה בעיריית נס ציונה. בניהם אירועי גיימינג, מסיבות פולמון, מופעי סטנד אפ, סדנאות טיק טוק ועוד. מועדוני הנוער בעיר יפתחו ויארחו פעילותיות מאורגנות בניהם הקרנות סרטים, סדנאות ועוד וגם יהווה מתחם בילוי למשחק ופעילות חופשית עבור הנוער בקיץ.

החוף של ראובן , צמוד לנחלת ראובן שפעל בשנתיים האחרונות בהצלחה בימי הקיץ ואירח את בני ובנות הנוער לפעילות חופשית וטורנירים מגוונים בניהם: כדורעף חופים, כדורגל חופים, פוצ'יוולי, פריסבי ועוד- יפתח גם הוא בימים הקרובים לאחר השלמת הליך הצטיידות והגעת כלל הציוד החדש למקום.

טורניר קטרגל מסורתי במגרש הכדורגל בלב במושבה יחל ב 2.7 לכיתות ה-י"ב לפי שכבות גיל.

הסעות מאורגנות מסובסדות ללונה פארק ולסופרלנד יצאו גם הם מהעיר בחודשי הקיץ.

היום, 20.6 תתקיים מסיבת סיום שנה עבור תלמידי החטיבות בבריכה העירונית נס גלים עם מגוון הפתעות ופינוקים, ובמוצ"ש כנס מתגייסים עם מופע מצחיק במיוחד של אלי ומריאנו ויוסי גבני, כיבוד וחלוקת תיקים למתגייסים – מוזמנים תלמידי כיתות י"ב, חיילים וחיילות ותלמידי י"א על בסיס מקום פנוי.

ראש העיר שמואל בוקסר: נערות ונערי העיר סיימו היום בהתרגשות שנת לימודים. שנה של בגרות והתפתחות אישית. אני מברך את כולם על ההישגים האישיים, הלימודיים והחברתיים, אין כמו נוער נס ציונה בכל הארץ! חופשת הקיץ היא זמן נהדר ליהנות בים, אנחנו דואגים להסעות לחוף פלמחים ולשלל פעילויות עירוניות שיאפשרו מפגשים החברתיים וחוויות הייחודיות שקורות רק בתקופה הזאת.
אני מאחל לכולם חופשה נעימה ובטוחה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה