כמה חולי קורונה יש במליבו? או בלב המושבה? בלעדי וחדש בנס ציונה: לוח בקרה רשותי לנתוני הקורונה, זמין לכל.

$(function(){})

קבלו יוזמה ראויה של העירייה.
היום הושק לוח בקרה (דשבורד) ייעודי לשיקוף נתונים עירוניים לציבור בנושא קורונה. יתעדכן בכל יום בתמונת מצב של נתוני הקורונה בעיר ויכלול מידע כגון: צבעי השכונות השונות, אחוז חולים מאומתים, קצב הכפלה עירוני לעומת קצב ההכפלה הארצי וגם – את נתוני המתחסנים בעיר.
המערכת עדיין נמצאת בהרצה, והיא כוללת גם את הודעות משל"ט הקורונה העירוני ומידע חיוני כגון: היכן ניתן לבצע בדיקות קורונה, מגמות עירוניות שמזהה המשל"ט העירוני ועוד.

עיריית נ.צ.

עיריית נס ציונה השיקה הבוקר לוח בקרה (דשבורד) ייעודי לשיקוף נתונים עירוניים לציבור בנושא קורונה. הלוח החדש יתעדכן בכל יום בתמונת מצב של נתוני הקורונה בעיר ויכלול מידע כגון: צבעי השכונות השונות, אחוז חולים מאומתים, קצב הכפלה עירוני לעומת קצב ההכפלה הארצי וגם – את נתוני המתחסנים בעיר.

הפיתוח העירוני נועד לשקף לתושבים בזמן אמת את הנתונים העדכניים שהם תכלול מבוקר של נתוני משרד הבריאות, פיקוד העורף ומשל"ט הקורונה העירוני.

המערכת היא נדבך נוסף של מערך עירוני כולל לשיקוף מידע לתושבים, מתוך פעילותו של משל"ט הקורונה העירוני הפועל מזה מספר חודשים. המשל"ט מבצע תחקירים, יוצר קשר עם כלל המאומתים והמבודדים, מנתח את המידע ומציג מגמות עירוניות וכן עומד בקשר עם כלל הגורמים הקשורים – קופות החולים, משרד הבריאות, פיקוד העורף, מערכת החינוך ועוד.

המערכת מציגה מידע עירוני כללי, ונמנעת מחשיפת מידע אישי העלול לפגוע בצנעת הפרט.

ניתן להיכנס למערכת דרך אתר העירייה או דרך הקישור –

 https://arcg.is/Hry4i

לצפייה מיטבית במערכת – מומלץ לצפות בה ממסך מחשב או בצפייה אופקית בנייד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה