במבצע העירוני המסורתי: כאלף סלי מזון נתרמו לקראת החג למשפחות נצרכות בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('ed54edeb-93c0-48b0-9dec-54da4d400e7d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

המבצע נערך תוך שיתוף פעולה של אגף הרווחה והשירותים החברתיים, חברות עסקיות ותורמים פרטיים.
התורמים המרכזיים: חברת אלביט מערכות, חברת אינדיגו, קבוצת הורי וילדי מכבי, אליהם הצטרפו יוזמות של תושבים פרטיים אשר ביקשו לתרום תווי שי למשפחות לצורך רכישת מזון.

דוברות נ.צ.

לקראת ראש השנה התקיים גם השנה מבצע נרחב לחלוקת סלי מזון עבור כ 600 משפחות המוכרות באגף הרווחה בעיר. השנה נרשם שיא, כאלף סלי מזון נתרמו מחברות ומאנשים פרטיים אשר התגייסו לסייע למשפחות בעיר.

כמידי שנה הוביל את המבצע אגף הרווחה והשירותים החברתיים אשר שומר על הקשר ועל המסורת עם חברות עסקיות ותורמים פרטיים. עובדי החברות אשר התנדבו לביצוע החלוקה, עמלו בשבועות האחרונים על רכישה או איסוף מוצרי המזון, אריזה ושינוע של כלל התרומות למשפחות.

כל סלי המזון חולקו למשפחות בסוף השבוע האחרון בצרוף ברכה לשנה טובה, בריאה ומוצלחת.

התורמים המרכזיים: חברת אלביט מערכות, חברת אינדיגו, קבוצת הורי וילדי מכבי, אליהם הצטרפו יוזמות של תושבים פרטיים אשר ביקשו לתרום תווי שי למשפחות לצורך רכישת מזון.

כ 630 סלי מזון נתרמו על ידי חברת אלביט מערכות. כ 30 עובדי החברה הגיעו בשבוע שעבר לעירייה ויחד עם עובדי אגף הרווחה ועובדי עירייה נוספים ביצעו ביום חמישי האחרון מבצע חלוקה של כ 630 סלי מזון, ל 210 משפחות. כל משפחה קיבלה 3 סלים עשירים בכל טוב אשר כללו מזון יבש ומוצרי בשר לחג.

יח"צ

לילך דגן, מנהלת אחריות חברתית בחטיבת מודיעין אלביט: "העובדים המשיכו במסורת ארוכת השנים, תרמו ביד רחבה לקניית סלי המזון ויצאו לחלוקה עם בני המשפחה. עובדי החברה מתגייסים עם כל הלב למען הקהילה. מרגש לראות את מעורבות הדור הבא והדוגמא האישית לתרומה והתנדבות".

חברת אינדיגו- HP, בשיתוף עמותת "החבר'ה הטובים", ממשיכה במסורת ארוכת שנים של תרומה לקהילה בנס ציונה. גם השנה חברת אינדיגו תרמה 350 חבילות מזון למשפחות, יחידים ואזרחים ותיקים בעיר, המוכרים לאגף הרווחה.
ביום שישי האחרון, עשרות עובדי החברה התגייסו לתרום לקהילה וחילקו במבצע מרשים את סלי מזון עשירים במצרכי מזון יבש לבתי המשפחות.

שמואל ויובל מעמותת החבר'ה הטובים אשר הובילו את החלוקה: "שמחנו לקחת חלק בחלוקת המזון ולשמח את המשפחות. תודה גדולה לאגף הרווחה על עבודת הכנה מאומצת, מפורטת ויסודית, בתוך כשלוש שעות הצלחנו לחלק 350 חבילות ללא תקלות. שיתוף הפעולה עם אגף הרווחה, נחל הצלחה גדולה.

קבוצת הורי וילדי מכבי תרמו 11 ארגזי מזון נוספים במבצע משותף להורים ולילדים, לתרומה זו נוספה תרומתם של תורמים פרטיים אשר העניקו תווי שי לחג עבור המשפחות.

ראש העיר שמואל בוקסר: לצד אתגרי הקורונה אנחנו רואים שוב התגייסות מרגשת ובלתי רגילה של חברות ושל הקהילה. השנה נשבר שיא בתרומות סלי המזון לחג. אני מודה לחברות שהתגייסו ברוחב לב ומעבר למה שידענו בשנים קודמות, תודה גדולה לעובדי אגף הרווחה המסורים, אשר פעלו בשבועות האחרונים ללא פשרות כדי לדאוג שכל המשפחות העונות לקריטריונים יקבלו את הסיוע הנדרש לקראת החג.

במבצע חלוקת סלי מזון לראש השנה בניהולה של מיכל רוטוול מנהלת עבודה קהילתית באגף הרווחה והשירותים החברתיים ועו"ס קהילה רינת שלום מהמחלקה לעבודה קהילתית ובשיתוף פעולה עם המחלקה להתנדבות באגף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה