במעמד שר הדתות השר מלכיאלי, נחנך ביתה המחודש של המועצה הדתית נס ציונה.

$(function(){})

במסגרת הפרויקט הרחב של חידוש גבעת האהבה, שומר וחודש מבנה המועצה הדתית בעלות כוללת של כ 3 מיליון ₪ ועתה נחנך בטקס חגיגי במיוחד
ואם תהיתם, נושא המחלוקת על "נעים בסופ"ש" לא הוזכר בנאומים של הרב, ראש העיר או השר.. אך הם הסתגרו כולם לשיחה סגורה, בה נדון מן הסתם הנושא הטעון...

דוברות

אתמול בערב, באירוע חגיגי- נחנך המבנה המחודש של המועצה הדתית בנס ציונה במתחם גבעת האהבה, בסמוך לבית הכנסת הגדול ולבית ראשונים.

בטקס החגיגי נכחו: השר לשירותי דת, הרב מיכאל מלכיאלי, רב העיר, הרב אברהם צוריאל שליט"א, שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה, הרב יהודה אבידן, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, הרב רחמים דוד, יו"ר המועצה הדתית נס ציונה, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, תושבים ואורחים

פרויקט החידוש בעלות כוללת של כ 3 מיליון ₪ בוצע תוך שימור מוקפד של המבנה העתיק, המשתרע על שטח של 532 מ"ר בנוי, וכולל 2 קומות. הפרוייקט אף נוהל ע"י המועצה לשימור אתרים.

במבנה משרדי המועצה הדתית ובית כנסת לשימוש הציבור. שרותי המועצה הדתית משרתים את תושבי נס ציונה ומעניקים את כלל שרותי הדת לתושבי העיר. עבודות השדרוג והשיפוץ כללו בין היתר: חיזוק המבנה הישן, שחזור הפתחים המקוריים, שחזור פרטי נגרות מקוריים, שיקום חללי הפנים, שדרוג תשתיות ומערכות חיצוניות למבנה וצביעה מחדש של חזית המבנה.

בטקס חגיגי של חניכת המבנה המחודש אשר התקיים אתמול נכחו: השר לשירותי דת, הרב מיכאל מלכיאלי, רב העיר, הרב אברהם צוריאל שליט"א, שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה, הרב יהודה אבידן, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, הרב רחמים דוד, יו"ר המועצה הדתית נס ציונה, סגן ראש העיר נאור ירושלמי, תושבים ואורחים.

השר הרב מיכאל מלכיאלי: הייתי בנס ציונה פעמים רבות, המצב כאן זעק לשמיים. הבאתם לכאן מהפך אדיר בשירותי הדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם ראויים תושבי העיר. חזק ואמץ.

הרב אברהם צוריאל: בשיתוף פעולה פורה של ראש העיר ושר הדתות אנחנו עומדים כאן היום במעמד הזה אחרי בניה של מקווה, שיפוץ מקווה, ועירוב חדש. אני מודה לראש העיר שמואל בוקסר על ההשקעה במתן שרותי דת ברץאופן ראוי ומכובד, עבור תושבי העיר. אשרינו שזכינו ששירותי הדת בעירנו הם לנגד עינינו יומם וליל.

ראש העיר שמואל בוקסר: אני שמח לחנוך את המקום החשוב הזה, בית המועצה הדתית. פרויקט השימור היה מורכב ובשיתוף המועצה לשימור אתרים, פעלנו לשחזור המקום ולמבנה מזמין ויפה. נס ציונה היא עיר של כולם, נמשיך לפעול כדי להעניק לכל פלחי האוכלוסיה שירותים עירוניים מתקדמים.

הרב רחמים דוד: בפעילות משותפת של משרד הדתות ועיריית נס ציונה אנחנו זוכים לשדרוג משמעותי בשירותי הדת בנס ציונה. המוטו שלנו הוא להנגיש שירותי דת בהארת פנים ובקלות. הבאנו בשורה אדירה בשירותי הדת בעיר הכוללים עמדת ניהול תורים מתקדמת ומכשיר 'דתומט' לעמדת פעולות בשירות עצמי ועוד.

לאחר דברי הברכה , קבע השר לענייני דתות את המזוזה במקום, ובטקס חגיגי נגזר הסרט וראש העיר הסיר את הלוט מעל שלט המועצה הדתית.

דוברות

ה ע ר ה :

על הארוע רבץ צילו של העימות עליו פירסמנו רק כמה שעות קודם לכן, סביב חילולי השבת שינבעו מפרוייקט "נעים בסופ"ש" אותו מקדם ראש העיר. ואם תהיתם, הנושא לא הוזכר בנאומים של הרב, ראש העיר או השר.. כולם היו גדושי מחמאות זה לזה..  אך הם הסתגרו כולם לשיחה סגורה, אליה הצטרפו רחמים דוד וערן  רפאל וכן גיל בלט, בה נדון מן הסתם הנושא הטעון...

על העימות:

https://nessziona.net/בחירות-לרשויות-המקומיות-2023/נעים-בסופ-ש-אבל-פחות-בפוליטיקה-ראשי-ש-ס-בנס-ציונה-במתקפה-חריפה-נגד-בוקסר-548678

דוברות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה