הסטייק היה טעים? אבל זה לא בשר...כך הוכיחה חברת Redefine Meat, מנס ציונה, את איכות תחליפי הבשר שלה !

$(function(){})

כמה סטייקים להדפיס לכם?...
לאחר מבחן טעימה עיוור שכלל 1,000 טועמים במתכונת של "פוד טראק", החליטה חברת שיווק הבשר בסט מייסטר מראשון לציון, על הסכם לשיווק תחליפי הבשר המהפכניים של חברת Redefine Meat, מנס ציונה, למסעדות וקצביות כבר במחצית הראשונה של שנת 2021.

ה”סטייק” שמודפס במדפסת תלת־ממד בנס ציונה 

מי לא שמע כבר על תחליפי הבשר שאמורים להחליף יום אחד את הבשר המיוצר מבעלי חיים. בשנים האחרונות תחום תחליף הבשר תופס תאוצה ברחבי העולם ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות אמור לייצר נתח בשר עסיסי, אבל ללא בשר. 

בימים אלו התבשרנו (  כלכליסט 21.01.21) כי חברת ההזנק מנס ציונה רידיפיין מיט, המתמתה בייצור תחליפי בשר באמצעות מדפסות תלת מימד, חתמה עם חברת שיווק הבשר בסט מייסטר מראשון לציון, על הסכם לפיו זו תשווק את מוצרי הבשר שלה כבר במהלך השנה הקרובה. בינתיים רק בשוק המוסדי בישראל.

כך שאם תכנית היציאה מהסגר תצא אל הפועל, לא מן הנמנע שבקרוב מאד תוכלו להזמין סטייק עסיסי מתוצרת  Redefine Meat במסעדות הנחשבות בישראל וכל זאת מבלי לאכול כלל בשר אמיתי . 

שף אסף גרניט מתרשם מתחליף הבשר צילום יוטיוב

איך מייצרים תחליף בשר ללא בשר בנס ציונה 

חברת רדיפיין מנס ציונה גייסה בשנים האחרונות כ7 מליון דולר והיא מייצרת תחליפי בשר טבעוני באמצעות מדפסות תל מימד, כפי שתוכלו לראות בסרטון הווידאו בסוף הכתבה. חומרי הגלם לייצור הבשר מגיעים לרכיב הממלא את הפונקציה  של מיכל הדיו במדפסות המוכרות לנו. 

אלא שבמקום הדפסה על דפי נייר, המדפסות התלת מימדיות של רדיפיין,-  מדפיסות סטייקים בקצב של כ50 יחידות בדקה. 

אז אולי זו לא בשורה מרעישה לקרניבורים שבינינו או לחברי מסדר אבירי הגריל, אך לצמחונים ולטבעונים שמראה וריח אומצה עסיסית מסעיר את דמיונם... זו בהחלט פריצת דרך. וכמובן בשורה טובה לעתיד האנושות בעולם הסובל מהתחממות גלובלית לה תורמים רבות עדרי הבקר והכבשים וגז המתאן שהם פולטים.. 

צפו בווידאו: השף אסף גרניט בוחן את הסטייקים של רידיפיין מנס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה