בעוד שנה תהיה כתובת מקומית לתלמידים המחוננים מנס ציונה

$(function(){})

כיום, 67 תלמידים תושבי נס ציונה אשר אותרו כתלמידים מחוננים נוסעים ללמוד במסלול ייעודי בראשל"צ.
השבוע אישר מ. החינוך פתיחת מסלול מחוננים לתלמידי העל יסודי בנס ציונה בשנת הלימודים תשפ"ה, כחלק מקרית החינוך בן יהודה.
יפעל כמסלול צומח אשר יקלוט לראשונה תלמידים שיאותרו מחוננים ויעלו לכיתה ז' בשנת הלימודים תשפ"ה. (2024-25)

פייסבוק

 עיריית נס ציונה פנתה למשרד החינוך ולאגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך בבקשה לפתוח מסלול מחוננים אזורי בנס ציונה.

בתגובה לפניה, אישר משרד החינוך את פתיחת המסלול האזורי בנס ציונה, זאת בתנאי להכשרת הצוותים והכנת התשתיות הנדרשות ובכפוף לאישור תקציבי.

בשבוע האחרון בחרה ועדה מקצועית את בית הספר בן יהודה להפעלת מסלול המחוננים. המסלול יפעל כמסלול צומח אשר יקלוט לראשונה תלמידים שאותרו מחוננים ועולים לכיתה ז' בשנת הלימודים תשפ"ה. המסלול כאמור יהווה מסלול אזורי ויקלוט את תלמידי נס ציונה לצד תלמידים מהערים השכנות, על פי החלטת משרד החינוך.

במהלך שנת הלימודים הקרובה, יחל אגף החינוך בעיריית נס ציונה בהכשרות של צוותים ייעודיים להוראת והנחיית מסלול מחוננים בעיר במקביל להכנת תשתיות נדרשות להפעלת הכיתה.

תלמידים אשר מיועדים לכיתה ז' בשנת הלימודים תשפ"ה מוזמנים להירשם למבחני האיתור של משרד החינוך אשר יתקיימו בחודש ינואר 2024.

שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה: "עד היום תלמידים אשר אותרו מחוננים נאלצו לנדוד לשכנתנו ראשון לציון בכל בוקר, כדי לקבל את המסגרת התואמת את כישוריהם ויכולותיהם. כיום 67 תלמידי על יסודי מחוננים יוצאים את גבולות העיר כדי ללמוד בבית הספר. פתיחת מסלול ייעודי למחוננים כאן בנס ציונה היא בשורה אמיתית להורים ולילדים. אנחנו מביאים את המסלול המצוין אלינו הביתה ואני משוכנע שהמהלך יאפשר למחוננים נוספים, תושבי העיר, אשר עבורם המרחק הווה מכשול, להצטרף למסלול.

אסתי יוסף מנהלת אגף חינוך: אגף החינוך שם לו למטרה לקדם את המצוינות ומיצוי יכולות לכל תלמיד. כיתת המחוננים ממשיכה את המדיניות שלנו לתת מענה לכל תלמיד בהלימה לצרכיו- כך גם עבור תלמידים מחוננים. לצד פתיחת כיתת המחוננים בביהס בן יהודה, תפתח תכנית הכשרה למורים בכל בתי הספר לקידום דרכי למידה לתלמידים מצטיינים בכלל הכיתות. אנחנו בטוחים שביה"ס בן יהודה ישכיל להעריך באופן מקצועי לקליטת הכיתה ולתת את המענה מבחינה לימודית, רגשית וחברתית .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה