בעלי החנויות בקניונים הפתוחים זועמים: "מה ההבדל בינינו לבין חנויות הרחוב?!"

$(function(){})

בהנהלת BIG הודיעו שיפתחו, למרות ההנחיות ואילו מהנהלת "ישפרו-סנטר" נמסר "נכבד את ההנחיות".  "הממשלה חבורה של מטומטמים" כך הכריז מנכ"ל בילו סנטר, מנחם מעודי, בראיון לאתר -ice

ארכיון

לאחר שקבינט הקורונה לא אישר את פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים, כדוגמת "ישפרו סנטר" עורר הדבר זעם רב בקרב בעלי הרשתות, הזכיינים ובעלי חנויות עצמאיים.

אחד מהם, מעירנו, אמר לי: "לי יש חנות של 400 מ"ר ואסור לי לפתוח אפילו ל4 אנשים בתוך החנות, ואילו לחנות ברחוב ויצמן של 32 מ"ר מותר לפתוח..."

 וכך צוטט מנכ"ל ביל"ו סנטר, מנחם מעודי, תוקף את ההחלטה בראיון לשרון טל: "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל, פשוט הזיה. הכול פוליטי ומסריח מהראש"

בראיון לאתר-ice, תקף מעודי את השינוי בהחלטת הקבינט: "הממשלה חבורה של מטומטמים", אומר מנכ"ל ביל"ו סנטר, "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. משנים את ההנחיות כל שני וחמישי ובכלל אי אפשר להכין טווח פעילות או אופק. פשוט הזיה, מתקנים את הצו כדי שלא נוכל לפתוח. ילדים בגן יודעים לקבל החלטות יותר טובות".

לדבריו, על פי התקנה החדשה ביום שישי, הם יכלו לפתוח ואף הודיעו לסוחרים שאפשר לפתוח, אך במוצ"ש התהפכה ההחלטה: "תפרו את הצו בדיוק למרכזים הפתוחים שלא נוכל לפתוח, גועל נפש של התנהלות".

מעודי המשיך בטון החריף נגד ההחלטה שאפשרה רק לחנויות רחוב להיפתח: "התנהגות של חבורת חכמי חלם, לא יודעים לנהל מדינה. ברחוב הרצל ברחובות 450 חנויות בשטח של 40 אלך מטר חנות צמודה לחנות, גם בדיזינגוף ובראשון ובכל הארץ חנויות צמודות, זה לא מרכז מסחרי? מה ההבדל ביני לבינם?! אני חנויות רחוב ולא צריך רישוי עסקים של קניון. מה ההבדל בינינו? שלהם מותר לפתוח ולנו אסור . אצלנו שומרים על ההנחיות".

עוד הוסיף: "אז למה? כי לסוחרים יש לובי חזק יותר בכנסת? הכול פוליטי ומסריח מהראש. אני מעסיק פה 3,000 עובדים כבר חודשים בחל"ת. פתיחת העונה אין פה שום תחרות הגיונית שוויונית בינינו לבין חנויות הרחוב. אני כמעט 25 מנהל פה את האתר, עברנו מלחמות והפגזות. אין מתווה ואין אור בקצה המנהרה, פשוט הזיה!".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה