בעקבות הפיגוע ברעננה: תגבור אבטחה ומבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('58aa1fe4-3e15-4372-b36e-0cce3a3909da','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

חדשות נס ציונה: במהלך פעילות מבצעית של השיטור המשולב בעיר, במטרה לאתר שב"חים- נעצרו הערב בעסק בעיר 2 שוהים בלתי חוקיים. בעל העסק עוכב לחקירה. העירייה: מערך הביטחון של נס ציונה יוסיף לפעול באופן יזום בכדי לשמור על הביטחון בעיר. בכל חשד, התושבים מתבקשים לפנות למוקד 106.


סריקות אחר שוהים בלתי חוקיים באתרי בנייה בנס ציונה

עיריית נס ציונה מגבירה את האבטחה ומבצעת סיורים יזומים לאיתור שב"חים בעיר

עדכון 21:55 : שני שוהים בלתי חוקיים נעצרו בנס ציונה.בעל העסק עוכב לחקירה

לאור המקרה שאירע ברעננה אתמול, וכדי לנקוט במשנה זהירות, תגברה עיריית נס ציונה באופן מיידי את מערך האבטחה בעיר. פעולות הידוק האבטחה והביטחון היום- תוך מתן דגש מרכזי על סיורים יזומים לאיתור שב"חים בעיר:

הפיגוע ברעננה מעלה את הכוננות ביישובים ברחבי הארץ וגם בנס ציונה. במהלך היום ביצעו פקחי עיריית נס ציונה והשיטור העירוני סיורים יזומים באתרי בניה ובעסקים מקומיים, תוך דגש על איתור שוהים בלתי חוקיים בנס ציונה

מערך האבטחה המרחבי העירוני חמוש והוא הונחה להתמקד באבטחה בסביבת מוסדות החינוך בעיר. המשמר האזרחי, אשר הוקם מחדש לאחר פרוץ הלחימה, וקיבל נשקים ארוכים- תגבר נוכחות ברחבי העיר.

פקחי העירייה והשיטור העירוני ביצעו הבוקר תרגיל ריענון ירי- כחלק מסדרת הכשרות ואימונים לתרחישים שונים, שמתבצעים כל הזמן, לשמירה ושיפור כשירות הצוותים.

אמצעים טכנולוגיים לשמירה על הביטחון והסדר בנס ציונה 

לשרות תושבי העיר מוקד רואה, אשר החל לפעול לראשונה בחודש אוגוסט השנה והוא מונחה בימים אלו לגלות רגישות לאתר ולדווח על כל התרחשות חריגה. 

מצלמות משטרה "עין הנץ" בנס ציונה (המחוברות למוקד המשטרה) פרוסות בכניסות המרכזיות לעיר ובדרכים מרכזיות.

מערכת עין הנץ היא מערכת ניטור כלי רכב בשימוש משטרת ישראל, בה נעשה שימוש בטכנולוגיית LPR/ALPR ומאגדת כמות לא ידועה של נתונים כגון מספרי רכב, מיקומים וזמנים על כלי רכב בכבישים בישראל.

המערכת מסוגלת להשתמש במידע בה כדי לשלוח התראות בזמן אמת על מיקומים של כלי רכב, היסטורית נסיעה של כלי רכב, האם הרישיון בתוקף, האם הרכב פסול נהיגה, תמונה של הרכב הנקלט במצלמה ועוד נתונים מצונזרים נוספים.

בשעות הערב, מתוגברת האכיפה על הכניסות מרכזיות לנס ציונה, לרבות פריסת מחסומים והידוק הבידוק.

עיריית נס ציונה פונה לתושבים ומבקשת שיתוף פעולה ועירנות. מוקד 106 העירוני זמין 24 שעות ביממה לפניות תושבים ודיווח. כל מידע או חשד על שהות שב"חים בעיר- יש לדווח למוקד 106.

באתרי בנייה ומבנים ארעיים חיפוש אחר שוהים בלתי חוקיים בנס ציונה

פקחי עיריית נס ציונה והשיטור העירוני עורכים סיורים יזומים

שומרים על נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה