בעקבות הקפאת מסלול מונטסרי- סיעת "לב" תוקפת בחריפות את בוקסר !

$(function(){setImageBanner('1f22e29a-c2c6-489c-9a8c-cef0c348b8fe','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

קובעת: זוהי התנהלות מטרידה. ככה לא מקימים מסלול חינוכי נוסף בעיר, את הבדיקות מבצעים ואת השאלות שואלים לפני ההצהרות...!
טלי חייט : "אפשר לייצר פלורליזם בחינוך, צריך לדעת איך, לשם כך נדרש ניסיון ניהולי מוניציפאלי והבנת התמונה כולה, מבקשת לדעת כיצד עיריית נס ציונה נערכת לתת מענה למשפחות העיר הנמנות עם גישת חינוך זו בשנת הלימודים הקרובה"
העירייה: הפרטים סוכמו תוך שיתוף פעולה עם המורים, אך עלו השבוע דרישות חדשות שדורשות בחינה מחדש

ארכיון

בהמשך לידיעתנו הראשונה על פתיחתו הצפויה של מסלול החינוך המונטוסורי וידיעתנו הבלעדית מהבוקר כי קיום המסלול מוטל בסימן שאלה -, שיגרה חברת מועצת העיר הגב' טלי חייט בשם סיעת "לב" מכתב חריף לראש העיר, בו ציינה :

"בישיבת המועצה האחרונה הכרזת על פתיחת המסלול וקיבלת את ביכת חברי וחברות המועצה כולם. כמו כן הדגשת את שיתוף הפעולה המלא עם משפחות המסלול, משפחות בן צבי הקיימות והרשות. מדבריך ניכר היה כי שיתוף הפעולה פורה ותמונת הפתיחה ברורה בהירה ומדויקת לכל השותפים.

בהצהרתך אף הדגשת את שלושת התנאים לקיום המסלול והבהרת כי כל הנקודות נבדקו לעומקם כולל העניין התקציבי והתפעולי" אם כך.. מדוע ביום בו היה צריך להתקיים ערב הכרות לקהל הרחב עם הגישה החינוכית פורסם כי הוא בוטל.

האם אנו צריכים לחשוש כי הדרג המקצועי ברשות המקומית לא מבצע עבודתו כהלכה ? האם אתה והצוות המקצועי לא בדקתם את המשמעויות התקציביות והתפעוליות לעומק טרם הכרזתך על פתיחת המסלול ? בישיבת המועצה נמסר כי כל ההכרזה הינה בשיתוף מלא עם הפיקוח אם כך מדוע הנסיגה ?

חייט מסרה לנו כי היא  מבקשת מעיריית נס ציונה והעומד בראשה למצוא פתרונות מעשיים ולאפשר פלורליזם חינוכי הלכה למעשה ברמת הביצוע ולא ברמת הכותרת, ואם אפשר לבצע את כל הבדיקות הנדרשות טרם הצהרות.

עוד הזכירה כי היא מתמצאת היטב בנושא המורכב ששמו הקמת מסלול חינוכי נוסף, לאחר שהיתה ממקימי בית הספר האנטרופוסופי בעיר, בתה הגדולה הינה בוגרת המחזור הראשון בבית הספר ובתה הצעירה עודנה לומדת שם והיא וחבריה להקמת ביה"ס -יחד עם ראש העיר יוסי שבו קבעו היסטוריה חינוכית ארצית בהקמת בית ספר אנטרופוסופי ממלכתי 12 שנים.

 העירייה בתגובה: עלו דרישות חדשות !

דוברת העירייה הילה קרופסקי מסרה כי " אכן הפרטים סוכמו. אכן תוך שיתוף פעולה עם המורים.
אכן עלו השבוע דרישות חדשות שדורשות בחינה מחדש"

את תגובת ההורים טרם השגנו

ראו ידיעות קודמות המשקפות את ההתפתחויות: 

https://nessziona.net/חדשות/העירייה-ומ-החינוך-אישרו-וביה-ס-בן-צבי-יהפוך-גם-לבי-ס-אזורי-יישובי-ב-שיטת-מונטסורי-506711

https://nessziona.net/חדשות/שיטת-מונטסורי-בנס-ציונה-כנראה-שההכרזה-היתה-מוקדמת-מדי-506931

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה