בקרוב: הליך שיתוף ציבור בנושא פארק הספורט בנס ציונה

$(function(){})

מתוכנן לקום באתר ה"ספורטק" בהשקעה של כ- 30 מיליון שקלים, בשטח של כ- 60 דונם, ועתיד להיפתח לציבור בתוך כשלוש שנים. הפארק, ריאה ירוקה בלב העיר, מול הקניותר וצפונה, יכלול מגוון מבנים ומתקנים לרווחת תושבי העיר והסביבה. גם עתיד גן החיות ייכלל בפניה לתושבים.

יח"צ

כך אמור להיראות הפארק, הדמיה:

עיריית נס ציונה הודיעה כי בשבוע הקרוב יחל הליך שיתוף ציבור לקראת הקמתו של פארק ספורט חדשני וראשון מסוגו במרכז העיר, אשר עתיד לשרת את תושבי העיר והסביבה ולשלב פעילויות תרבות, פנאי וספורט.

בשבועות הקרובים יתקיים הליך שיתוף ציבור בו תושבי העיר יוכלו לשאול שאלות ואף להשפיע על בחירת המתקנים בפארק החדש אשר עתיד לכלול מתקני כושר חדישים לאימון אישי או קבוצתי, מסלולי ריצה ומתחמים מגוונים למשחקי כדור. בנוסף עתיד הפארק לכלול מתחמים ייעודיים לשלל פעילויות בתחום תרבות ופנאי וביניהם בתי קפה, מתחמי הופעות ופינות בילוי למשפחה. פארק הספורט ישמר עצים עתיקים לצד מדשאות וצמחיה חדשה.

בשלב ראשון הליך שיתוף הציבור יכלול קבוצות מיקוד ולאחר מכן, בתחילת חודש  דצמבר, יוזמנו כלל תושבי העיר למפגש הסברה לצד מענה על שאלון בו יוכלו לבחור את העדפותיהם. 

שמואל בוקסר ראש עיריית נס ציונה: "פארק הספורט החדש הוא חלק אחד מתוך תהליך כולל לחידוש פני העיר, תוך שמירה מוקפדת על אופייה של העיר כעיר עם לב של מושבה. הפארק יעניק לתושבי העיר אלטרנטיבה מקומית ייחודית לפעילויות ספורט ופנאי. רבים מתושבי העיר מנהלים אורח חיים ספורטיבי, פארק זה ייתן להם מענה ויקדם את אורח החיים הבריא של העיר. הפארק נבנה למען התושבים ואני מזמין את כולם לקחת חלק בשיתוף הציבור ולהשפיע על אופיו של הפארק ".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה