בקרוב: כל פקח עירוני יוכל להטיל קנסות על התעללות בבעלי חיים, בלי לחכות לווטרינר !

$(function(){})

 כל פקח עירוני יוכל להטיל קנסות על התעללות בבעלי חיים. זאת במקום הנוהל הקיים והמסורבל, לפיו נדרש אישור של וטרינר עירוני דרך משרד החקלאות והגשת כתב אישום.
רק כך תושג ההרתעה הנדרשת נוכח המקרים הרבים של התעללות בבעלי חיים.
כך ממליץ צוות המנכל"ים במשרד ראש הממשלה, בראשו עומד מזכיר הממשלה ומנכ"ל מ. רה"מ, איש נס ציונה צחי ברוורמן

דוברות המשטרה

מימין: שוטר עם כלב שהציל מהתעללות ! גם הפקחים יוסמכו. משמאל- מנכ"ל מ. רוה"מ צחי ברוורמן

העיתון "גלובס" מדווח כי צוות המנכ"לים במשרד ראש הממשלה, בראשו עומד מזכיר הממשלה ומנכ"ל מ. רה"מ, איש נס ציונה צחי ברוורמן  צפוי להגיש בחודש הקרוב את המלצותיו לממשלה להגברת האכיפה בתחום צער בעלי חיים.

 ההמלצה העיקרית המסתמנת היא לאפשר לכל פקח עירוני להטיל קנסות על התעללות בבעלי חיים. זאת במקום הנוהל הקיים לפיו נדרש אישור של וטרינר עירוני דרך משרד החקלאות והגשת כתב אישום. כך תושג ההרתעה הנדרשת נוכח המקרים הרבים של התעללות בבעלי חיים.

כזכור, לפני כחצי שנה הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו על חידוש פעילות הצוות הבינמשרדי בראשות מנכ"ל משרד רה"מ צחי ברוורמן בהתאם להחלטת ממשלה 833 שקיבלה הממשלה ב-2015 להגברת הפיקוח והאכיפה בתחום צער בעלי חיים ולשיפור רווחתם של בעלי החיים.

את הצוות מוביל אגף פנים, תכנון ופיתוח במשרד רה"מ, ושותפים בו משרדי איכות הסביבה, המשפטים, החקלאות וכלכלה. 

מנכ"ל משרד רה"מ צחי ברוורמן אמר כי הצוות יגיש המלצותיו בשבועות הקרובים והוסיף כי "מדובר במהלך חשוב ביותר שאנו מקדמים למען בעלי החיים בישראל וזכויותיהם. משרד ראש הממשלה ימשיך ויקדם את הנושא יחד עם כלל הגורמים הרלוונטיים למען בעלי החיים בישראל"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה