ברית הערים התאומות מחזקת את תושבי נס ציונה במלחמת חרבות ברזל

$(function(){setImageBanner('bb6e615d-8cff-4439-92bc-e79b38009e16','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

תמיכה בתושבי נס ציונה מהערים התאומות - ראשי הערים התאומות של נס ציונה: גראנד קווי, צ'ינגדאו, זולינגן ופרייבורג שלחו לראש העיר שמואל בוקסר מסרים מחזקים ואמרו: אנחנו אתכם.

הערים התאומות תומכות בנס ציונה ובמדינת ישראל

ברית הערים התאומות מחזקת את תושבי נס ציונה במלחמת חרבות ברזל

ראשי הערים התאומות של נס ציונה: גראנד קווי, צ'ינגדאו, זולינגן ופרייבורג שלחו לראש העיר שמואל בוקסר מסרים מחזקים ואמרו: אנחנו אתכם. עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' החלו להתקבל מסרים של תמיכה והזדהות עם מדינת ישראל והעיר נס ציונה, מראשי הערים התאומות.

הערים התאומות של נס ציונה ברחבי העולם 

• זולינגן – גרמניה
• פרייברג – גרמניה
• גרנד קיווי – צרפת
• צ'ינגדאו – סין
• פיוטריקוב טריבונלסקי – פולין

מר טים קורצבך, ראש עיריית זולינגן גרמניה, ארגן מפגן תמיכה רחב ומרגש במדינת ישראל והורה לקיים מערך הסברה בבתי הספר בזולינגן על רקע מתקפת הטרור כנגד תושבי ישראל מצד החמאס. קורצבך, מסר לנו כי הוא מבקש להבטיח חינוך של דור, שיגדל להיות אמפתי ותומך בישראל.

ראש עיריית גראנד קווי בצרפת, ניקולא רולי, העביר לנו פוסט תמיכה מרגש שהעלה בפייסבוק שלו וכך כתב: אני מוסר לכם את הפגנת הסולידריות שלנו. אנו מקווים ומתפללים לשלומם של תושבי נס ציונה. אני מגנה ללא הסתייגות את פעולת הטרור שהרגה באופן עיוור אזרחים. הקשר עם העיר התאומה שלנו ישמר. תושבי העיר גראנד קווי עומדים לצד תושבי נס ציונה ושולחים את תקוותם לשלום.

ראש העיר של פרייבורג גרמניה סוון קרוגר- הוציא הודעה כבר ביום שבת ה 07.10.23, וכתב: חמאס פלש לישראל הלילה. גם בעיר התאומה שלנו רקטות הרסו בתים. המחשבות שלי עם חברי בישראל. על בניין עיריית פרייבורג נתלה דגל ישראל כאות סולידריות והזדהות עם העם היהודי ותושבי נס ציונה.

גם צ'ינגדאו, ערינו התאומה בסין, ביקשה לדרוש לשלומם של תושבי נס ציונה ולמסור לתושבים את דאגתם לשלומם.

ראש העיר שמואל בוקסר: הקשר האמיץ עם ערינו התאומות, אשר נשמר לאורך שנים- מרגש ומחזק במיוחד בימים אלו, בהם הדאגה, האיכפתיות והפגנת התמיכה והסולידריות חשובים מאי פעם. מעודד ומחזק לדעת שיש לנו חברי אמת מעבר לים. שימשיכו יחד איתנו לעמוד על זכותה של ישראל לשמור ולהגן על אזרחיה.

סמדר אהרוני, סגנית ומ"מ ראש העיר, הממונה גם על תיק קשרי החוץ: "בימים קשים אלה שעוברים על עם ישראל, מרגש לקבל כזו תמיכה פומבית, ללא סייג מראשי הערים התאומות בעולם. תמיכתן זו אינה דבר של מה בכך. על רקע הכחשת מתקפת הטרור ותמיכה פרו-פלשתינאית, זוהי הוכחה שהבריתות איתן יצרה חברות אמת בעתות שמחה ובעתות משבר.

דגל ישראל מתנוסס בגאווה בערים התאומות של נס ציונה

לא חוששים להביע הזדהות עם תושבי נס ציונה ומדינת ישראל

בימים טובים ובימים מאתגרים הערים התאומות עם נס ציונה

הערים התאומות תומכות בנס ציונה ובמדינת ישראל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה