בשורות טובות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('cd4e7de0-c3a6-4327-bb46-239591805aa6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מרכז יום רב נכותי, מרכז משפחה, משחקיה לגיל הרך, סדנאות ייעודיות, חוגים ופעילויות – אלו חלק מהשירותים העירוניים החדשים המתוכננים עבורכם ובכלל, עליהם בישרה היום עיריית נס ציונה .
אמש הסתיים קורס מנהיגות הורית בו השתתפו נציגי נס הורים – קהילת הורים ילדים עם צרכים מיוחדים בעיר.

דוברות נ.צ.

בתמונה: סיום כנס מנהיגות הורית אמש.

אתמול בערב הסתיים קורס מנהיגות הורית בו השתתפו נציגי נס הורים – קהילת הורים ילדים עם צרכים מיוחדים בעיר. הקורס המיוחד בן 18 מפגשים כלל לימוד הדדי, הן של נציגי נס הורים – על תהליכי העבודה מול הממסד, הכשרה לחיזוק הקהילה והובלת תהליכים לשינוי והן של נציגי העירייה, על הצרכים הראליים של הקהילה בשטח. במפגש המרגש שציין את סיום תקופת ההכשרה בישר ראש העיר להורים על השירותים העירוניים החדשים שיזמה העירייה לטווח המידי ולטווח הארוך, עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בעיר.

התוכנית המקיפה נועדה לתת מענה רחב למגוון הצרכים ולשכבות גיל שונות של אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים והיא נבנתה בשיתוף אגף הרווחה והשירותים החברתיים, אגף החינוך, מחלקת הנוער, והחברה לתרבות ופנאי.


כבר בחודשים הקרובים תפתח משחקייה לגיל הרך, אשר תהווה מקום פעילות ומפגש לילדים ולהורים עם ובלי צרכים מיוחדים.

מרכז משפחה צפוי להיפתח בחודשים הקרובים, עבור ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחתם. המרכז יספק לפעילות פנאי רחבה אשר תכלול טיולים, חוגים ועוד

חוגים ייעודיים עבור לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים יופעלו כבר בתחילת שנת הלימודים הבאה בניהול החברה לתרבות ופנאי ויעודדו פעילות מכילה במגוון תחומי עניין

כמו כן בישר ראש העיר להורים כי תוכנית כוללת להקמת מרכז יום רב נכותי, עבור אוכלוסיית הבוגרים בני 18 ומעלה, נמצאת בשלבים מתקדמים של תכנון. המרכז יפעל במתכונת של מרכז יום ויכלול רצף של שירותי תעסוקה ופעילות פנאי.


לצד המסגרות הקבועות, אשר יפעלו בכל ימות השנה, תרחיב העירייה מסלולי העשרה ופנאי ייעודיים לאוכלוסייה בעלת צרכים המיוחדים, זאת לצד שרותי העירייה הניתנים לכלל האוכלוסייה ובניהם:

אירועי קיץ מותאמים לבעלי הצרכים המיוחדים, סדנאות לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים ופעילויות העשרה ופנאי חד פעמיות ביוזמת אגף הרווחה ומחלקת הנוער. עוד תגדיל העירייה תקנים באגף הרווחה, עבור מענה ייעודי לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים, תגדל תקינה ייעודית עבור סייעות בגני חינוך מיוחד ויוקצה מבנה קבוע, במרכז העיר, עבור תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו".

לחיזוק, שימור ושיפור שיתופי הפעולה, כבר בשבוע הבא תתכנס לראשונה ועדת היגוי עירונית בשיתוף פעילים חברתיים, נציגי הורים ונציגי הרשות.


ראש העיר שמואל בוקסר:

זכינו בשותפים אמיצים שהאירו לנו את הדרך הנכונה. עבור כלל תושבי העיר אני פועל מיום היבחרי במטרה להרחיב ולבנות שירותים עירוניים שחסרים כל כך, בתוך תחומי העיר. המחויבות שלי ליצר מענים עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים היא מחויבות מיוחדת. אני רואה עצמי חלק מהקהילה, מבין את הצורך וכמה חשוב לתת לו מענה נכון. אני מאמין שזו היא רק תחילתה של שותפות אמיצה, בה נלך דרך ארוכה. יש לנו עוד הרבה ללמוד, ליזום ולשפר. יחד נצליח לייצר את השינוי לו זכאית האוכלוסייה המיוחדת הזו.

באירוע המרגש אתמול נכחו נציגי קהילת נס הורים, ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים עמיר קשי, עובדי אגף הרווחה, נציגי אגף החינוך ונציגי משרד הרווחה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה