ביום שישי יחלו ארועי 140 לנס ציונה בתהלוכת ענק ברחובות העיר ולמחרת- צעדת נס ציונה

$(function(){})

אירועי 140 לנס ציונה - האירוע הראשון שייפתח את חגיגות ה-140 יתקיים לאורך יומיים, 10-11.2.23 – האירוע ייחל בשישי, ה10.2, בתהלוכה חגיגית ברחובות העיר הכוללת ייצוג של  כל האלמנטים שמאפיינים את העיר ובהשתתפות תלמידים וילדי הגנים ותמשך בשבת ה-11.2 עם הצעדה המסורתית של נס ציונה שתהיה בסימן חגיגות 140 שנה לעיר.

ארכיון

בשישי הבא יחלו ארועי 140 לנס ציונה בתהלוכת ענק ברחובות העיר ולמחרת- צעדת נס ציונה

בתכנון אירועי ה-140 לעיר נס ציונה , שיתפרשו על פני כל השנה, החל מט"ו בשבט תשפ"ג ועד ט"ו בשבט תשפ"ד, הושם דגש רב על מגוון רחב של פעילויות בכל תחומי החיים, פעולות חינוכיות בבתי הספר, פעולות בקהילה, פעולות מוזיקליות ואירועי מוסיקה ותרבות, הפונות לכלל האוכלוסיות והגילאים.

 האירוע הראשון שייפתח את חגיגות ה-140 לנס ציונה יתקיים לאורך יומיים, 10-11.2.23 – האירוע ייחל בשישי, ה10.2, בתהלוכה חגיגית ברחובות העיר הכוללת ייצוג של  כל האלמנטים שמאפיינים את העיר ובהשתתפות תלמידים וילדי הגנים ותמשך בשבת ה-11.2 עם הצעדה המסורתית של נס ציונה שתהיה בסימן חגיגות 140 שנה לעיר.

משאיות מקושטות, עוגת ענק ,מיתוג כל העיר בלוגו החדש, הפנינג משפחתי, הרכבים מוסיקליים, מיצגים היסטוריים, אמנות מהטבע, מתחם גני הילדים ותערוכת ברכות לעיר, יצירה קהילתית, פסלים חיים, נקודות תצפית ונוף בגבעות הכורכר הצופות על נס ציונה, קונצרט של תזמורת הנוער העירונית של נס ציונה ועוד הפתעות.

עוד באתר חגיגות 140 לנס ציונה כל הכתבות על האירועים

על צעדת נס ציונה 2023 

מסלול הצעדה יחל ברחבת קריית התרבות וימשיך משם לרחובות העיר וימשיך אל שטחי גבעות הכורכר ופארק המחול בטוסקנה - גבעת התור ששם יתקיים הפנינג משפחתי. המסלול משלב הליכה על מדרכות בעיר, בשטחי גבעות הכורכר ובשטחים פתוחים של העיר. פסטיבל של צבעים, טבע, מוזיקה, מורשת מקומית עוד.  בין היתר יפגשו הצועדים: הרכבים מוסיקליים, מיצגים היסטוריים, אמנות מהטבע, מתחם גני הילדים ותערוכת ברכות לעיר, יצירה קהילתית, פסלים חיים, נקודות תצפית ונוף בגבעות הכורכר הצופות על נס ציונה וקונצרט של תזמורת הנוער העירונית של נס ציונה.

שמואל בוקסר, ראש העיר: "אני שמח לבשר על פתיחת אירועי  140 שנה לנס ציונה. עיר עם שורשים עמוקים, עבר שהוא גאווה, הווה המממש בצורה מדויקת את ייחודיות העיר ועתיד לצמיחה אחראית – בדיוק על פי צביון העיר. חגיגות ה-140 יתפרסו לאורך כל השנה, יכללו פעילויות עבור תושבי העיר במגוון תחומים: חינוך, תרבות, ספורט, טבע, מוזיקה, בכולם נשים דגש על הקהילה. אני מאחל מזל טוב לתושבי נס ציונה ומזמין אותם לקחת חלק באירועים". 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה