בשעה טובה ! נחנך המבנה החדש של אגפי החינוך והרווחה בעיריית נס ציונה.

$(function(){setImageBanner('d5695a19-0df3-47de-bfe4-778d3b023fde','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

לא עוד נדחסים במרתף העירייה... בטקס חגיגי נחנך המבנה החדש והמרשים בשטח 2,500 מ"ר ברח' עמק השושנים.
בקומתו הראשונה שוכן כבר אגף הרווחה בעיריית נס ציונה ובקומתו השניה אגף החינוך

דוברות

בטקס חגיגי, בהשתתפות נציגת מפעל הפיס (המממן העיקרי) חגית חממי, ראש העיר שמואל בוקסר, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה, סמדר מוצפי אהרוני, חברי מועצת העיר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מנהלי אגפים, עובדי העירייה ותושבים נחנך אתמול המבנה החדש, אשר אוכלס כבר במחצית ספטמבר.

 המבנה שוכן בשיכון סלע, על מגרש שהיה בשעתו בבעלות "קרן תל חי" ועליו שכן סניף תנועת החרות. אך הכניסה הינה מרח' עמק השושנים, מול "פסגת סלע" , בשטח הצמוד למחסן העירייה. שטחו הינו כ 2500 מ"ר. בתכנון של משרד האדריכלים ליננברג רוזן , אשר יחד עם אגף הנדסה השקיעו בתכנון המבנה חשיבה רבה במטרה להתאימו לקהל היעד הצפוי בשעריו. לשמירת פרטיות המבקרים, נגישות המבנה והתאמת חללי קבלת קהל למכבדים, נעימים ומזמינים.

למבנה 2 קומות בלבד, הראשונה עבור אגף הרווחה והשנייה עבור אגף החינוך, זאת על מנת שיתמזג עם הנוף השכונתי הסמוך (שיכון סלע)  ויתאים לאופייה של השכונה והעיר. המבנה תוכנן בהתאם להגדרות הבניה הירוקה ומתוך חשיבה סביבתית.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר בטקס: בימיי הראשונים בתפקיד פגשתי בעובדי אגף הרווחה, במרתף, בתנאי עבודה קשים של 3 עובדים בחדר. ללא תנאים וללא פרטיות נדרשת למתן שירות רגיש כל כך. היה לי ברור, שמגיע לתושבים ולעובדים שלנו הרבה יותר. היום, בתום תהליך מעמיק ורחב היקף זכינו לחנוך את המבנה החדש והמאוחד של אגפי הרווחה והחינוך. עוגן חשוב במהפכת השירות הכוללת שאנחנו מובילים בעירייה - שילוב הממשקים המשותפים יאפשרו מתן שירות טוב, חם ושלם יותר לתושבי העיר. אני מודה למפעל הפיס ולכלל עובדי העירייה, רבים וטובים שלקחו חלק בהגשמת החזון, לתת את המקום הראוי לחינוך ולשירותים חברתיים כאן בנס ציונה.

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה: סמדר אהרוני: שנים חלמתי כל מקום ראוי לאגף רווחה. מרגש לקום בבוקר ולראות חלום שמתגשם. תודתי מכל הלב בראש ובראשונה לראש העיר, איש החזון ולכל העוסקים במלאכה עד להגשמתו.

עמיר קשי, מנהל אגף הרווחה והשירותים החברתיים: היום אנו מציינים נקודת ציון משמעותית. מגיע לתושבים הנמצאים ברגעי משבר, שנראה אותם, נכבד אותם וניתן להם שרות ראוי. האגף הרחיב מאוד את סל השירותים לתושב ונוגע באוכלוסיות רבות ושונות זאת תחת מודל עירוני פורץ דרך, חזונו של ראש העיר- של ראייה הוליסטית המחברת בין רווחה לחינוך. אפשר להגיד שיצאנו מהמרתף למקום הכי מואר.

קובי בנבניסטי, מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס: "מפעל הפיס גאה להיות שותף בהקמת מרכז הפיס לשירותי חברה וקהילה. המרכז נועד לתת מענה הולם לצרכי הקהילה בכל הקשור לפעילויות בתחום הרווחה ומטרתו המרכזית היא לתמוך, להדריך ולסייע למשפחות לשפר את תפקודם המשפחתי וזאת במסגרת הקהילה שבה הם חיים. מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים בתחומי הרווחה - הן באמצעות הקמת מבנים והן במימון וסיוע לפעילויות ומיזמים חברתיים בתחום."

אסתי יוסף: מרחוק כל דבר נראה נס. מקרוב גם נס לא נראה כך. יש בתהליך הזה הרבה פרטים קטנים, מחשבה וחזון. בסוף עומד הבית. בית הוא מקום שנועד לאגד ולסמן ביטחון ויציבות. כמי שעסקה שנים בליווי תלמידים בסיכון, תלמידי קצה וחינוך מיוחד, אני יכולה להגיד כי חזון החיבור בין רווחה לחינוך מהווה תפיסת עולם של הילד והתלמיד בשלמותו. תפקידנו לדאוג למערכת אנושית תומכת וטובה עבור התושב. להוות מודל ארצי למצוינות מצד אחד וערכיות מצד שני.

דוברות

במהלך הטקס, בהנחיית ראש אגף לוגיסטיקה, אפרת דמארי התקיימו שתי הופעות מרגשות. ההופעה הראשונה של להקת "רקשרים" המורכבת מנערים ונערות עם ובלי צרכים מיוחדים אשר שרו יחד את השיר: "לבחור נכון" ומופע נוסף של מקהלת מרכז יום רב תחומי למבוגר של עמותת עמית, בשיתוף עם תלמידי מגמת המוזיקה של קריית החינוך ״בן גוריון״ אשר ביצעו מחרוזת שירי חנוכה.

בתום הנאומים התקיים טקס גזירת הסרט ולאחריו קבלת פנים וסיור במבנה החדש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה