בשעה טובה: נחנך מרכז שיטור במרכז הרפואי קפלן

$(function(){setImageBanner('4587882d-a36c-400f-a12a-fee417a1034a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מרכז השיטור שנחנך היום בטקס חגיגי בקפלן יעניק שירותי משטרה לעובדי המרכז הרפואי וכן למטופלים, לרבות הגשת תלונות בזמן אמת, התערבות באירועים פליליים במידת הצורך וכן מידע ושירותים נוספים הניתנים על ידי המשטרה.

דוברות קפלן

הבוקר (שני) נחנך מרכז שיטור במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, בפיקוד רס"ר יניב פרח ממשטרת רחובות. מרכז השיטור הוקם בעקבות החלטת הממשלה על הצבת שוטרים בבתי חולים ברחבי הארץ, וזאת לאור מקרי אלימות חוזרים ונשנים כלפי עובדים ועובדות במוסדות רפואיים. מרכז השיטור בקפלן יעניק שירותי משטרה לעובדי המרכז הרפואי וכן למטופלים, לרבות הגשת תלונות בזמן אמת, התערבות באירועים פליליים במידת הצורך וכן מידע ושירותים נוספים הניתנים על ידי המשטרה.

מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מירון: "שיתוף הפעולה בין בית החולים וכללית לבין משטרת ישראל הוא המפתח להצלחה. יניב הוא שוטר מבריק ומצטיין ונבחר להוביל את מרכז השיטור מבין מועמדים רבים. המדיניות שלנו היא אפס סובלנות לאלימות כלפי משרתי ציבור, שזקוקים לביטחון האישי שלהם בשביל לבצע עבודתם".

מנכ"ל כללית, רו"ח אלי כהן: "בית חולים חייב להיות מקום בטוח לכל הבאים בשעריו, ולצערי לא תמיד זה המקרה. שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל יחזק את תחושת הביטחון של העובדים שלנו. דמיינו איזה שירות רפואי נותן הצוות הרפואי כאשר תחושת הביטחון שלו נפגעת, לעומת השירות שהוא נותן כשהוא מרגיש בטוח. ההבדל בין השניים הוא קריטי להצלת חיים. במובן הזה, גם השוטר המוצב במרכז השיטור בבית החולים עוסק למעשה בהצלת חיים ותורם לה. אני מבקש להודות למשטרת ישראל שמקדמת נושא חשוב זה".

מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ' טריף בדר: "הצוותים בקפלן עושים לילות כימים למען הצלת חיים והענקת טיפול רפואי ושירות טובים ביותר. יש לנו אפס סובלנות לאלימות, מכל סוג שהיא, כלפי הצוותים בבית החולים, ואנו מברכים על על פעילות המשטרה למיגור מקרי אלימות. לנוכחות הפיזית של שוטר במרכז הרפואי תהיה ללא ספק תרומה גדולה הן בפועל לצמצום מקרים אלו, והן לתחושת הביטחון של הצוותים הרפואיים. אני מבקש להודות למשטרה על כך שנוכחותו של השוטר בקפלן מהווה כח משמעותי לצד צוות הבטחון של קפלן שנמצא תמיד בשטחי בית החולים ועושה כל מה שנדרש כדי שבקפלן ירגישו בטוח".

ניר רבי, מנהל יחידת הביטחון, במרכז הרפואי קפלן: "יחידת הביטחון של קפלן נמצאת בבית החולים 24/7 ונותנת מענה, בין היתר, לצוותים הרפואיים בכל מקרה בו תחושת הביטחון שלהם נפגעת. לצערי, מדובר בתופעה המתרחשת מידי יום ביומו, ואנו נקראים למחלקות וליחידות השונות לטיפול במקרי אלימות מילולית ואף פיזית מספר פעמים ביום. הקשר שלנו עם תחנת המשטרה ברחובות הוא קשר מצוין, אך ללא ספק נוכחות של רס"ר פרח בבית החולים תסייע לעבודה השוטפת של יחידת הביטחון, ותקל על הצוותים להגיש תלונה במידת הצורך".

קרדיט צילום: המרכז הרפואי קפלן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה