ב"אסף הרופא" צועדים יחד, עובדים יחד, חיים יחד, יהודים וערבים.

$(function(){})

הבוקר התקיימה צעדת סולידריות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) בהשתתפות כ-400 איש, בראשות ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי, חברי הנהלה, רופאות/ים אחיות/ים ואנשי מנהל ומשק, ראש עיריית רמלה, השייח סולימאן אבו סוויס מרמלה ומנהל בית חב"ד ברמלה, הרב אברהם מדוול.

דוברות אסף הרופא


הצעדה באה לבטא את האחווה, השותפות והדו קיום הקיימים בארגון מזה שנים ארוכות ולהראות שעל אף המצב המורכב בארץ, אפשר, ניתן וצריך לחיות אחרת.

ד"ר אסנת לבציון- קורח, מנהלת המרכז הרפואי:
"האירועים האחרונים במדינה היו מטלטלים מרחוק ומקרוב ולכן אנחנו כאן היום.
במרכז הרפואי מוכיחים יום יום שהדו קיום הוא לא רק מושג אלא עבודה משותפת הלכה למעשה להצלת חיים במסירות, מקצועיות ורגישות אנושית על מנת לתת למטופלינו את הטיפול המירבי.
כל הילדים של רמלה ולוד נולדו אצלנו במרכז הרפואי שמיר ואנחנו פוגשים אותם בחדר לידה ובילודים שווים ואבני שווים ואנו נמשיך להאמין בשוויון ובדו קיום ונתפלל לימים של שלום, אחווה ורעות כפי שמתרחש כאן מידי יום ביומו.
נמצאים איתנו כאן ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל ונציגים יהודים וערבים על מנת להביע סולידריות, שותפות ואמונה שאפשר גם אחרת וחשוב שכולנו נדע שאכן גורלנו בידנו."

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל:
"אתם עובדי המרכז הרפואי שמיר התשובה לאירועים האחרונים בארץ. אצלי ברמלה כולם שווים. נקטנו ביד קשה ולא נתנו לאף גורם קיצוני בשום צד להיכנס וללבות את האש.
רמלה שייכת לרמלאים ואנחנו הסתדרנו יפה מאד. לקחתי את ראשי הוואכף ואת נציגי הרבנים, חברי מועצה ומשטרה ויצאנו כמשלחת למוקדי החיכוך בעיר.
אתם ראשונים בין שווים, אתם בסופו של דבר מטפלים בכולנו. צריך להגן על הצוותים הרפואיים בחירוף נפש. אנחנו נשמור בגופינו על בתי כנסת, מסגדים, כנסיות ועל המרכז הרפואי שמיר מתוך אחווה, שלום ורעות זה לזו."

הרב אברהם מדוול, מנהל בית חב"ד רמלה:
"הידברות והחלת השונה חייבת להיעשות בתרבותו ובדתו כאחד. בשבועיים האחרונים היינו עדים לקומץ מועט מאד משני הצדדים שלקח את החוק והפרעות לידיו והמסקנות לא נעימות.
בעיר רמלה מנהיגי הציבור היהודים והערבים בשילוב המשטרה תפסו יוזמה בשבוע שעבר ונפגשו יחדיו על מנת להחזיר את השקט לרמלה, הסתובבנו יחד במוקדי החיכוך דבר שגרם לירידה של 90% במקרה אלימות הקשים ביחס לעיר השכנה לוד.
זה תוצאה של שיתוף פעולה ארוך שנים של כל הגורמים הרלוונטיים בעיר רמלה מכל הדתות, רשויות האכיפה והעירייה."


השייח סולימאן אבו סוויס מרמלה:

"התבקשתי ע"י ד"ר לבציון -קורח להגיע הבוקר ולהשתתף בצעדה ואני גאה ונרגש להיות כאן ולקחת חלק במפגן הסולידריות הזה.
אתם הצוותים הרפואיים המלאכים, שליחי אלוהים על חלקת האדמה המשותפת שלנו. ראינו מה עשיתם לילות וימים בזמן המאבק בקורונה, הצלתם נפשות רבות ללא הבדלי דת גזע ולאום. ואצלנו בקוראן כמו בברית החדשה ובתנך כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו, אתם ההוכחה שהדו קיום עובד, ישים ופועל בארץ הזאת מידי יום."

דוברות שמיר- אסף הרופא

דוברות אסף הרופא

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה