רן כרמי בוזגלו נעצר באשדוד, לאחר עימות עם קצין משטרה וכמו כן מבקש להתמקם ברשימת הליכוד לכנסת !

$(function(){})

מעריציו של תושב נס ציונה הידוע, רן כרמי בוזגלו, ישמחו בוודאי להצטרף לעצומה למען הכללתו ברשימת הליכוד לכנסת, או לפחות להביע בו תמיכה בדף הפייסבוק שנפתח לפני ימים מספר בשם זה.

ואילו שאינם ממעריציו, יתעניינו בידיעה לפיה נעצר ביום ג' באשדוד ושוחרר בתום חקירתו, לאחר עימות עם מפקד תחנת המשטרה שם. המשטרה מסרה כי ""מדובר בניסיון פסול לעורר פרובוקציה נגד השוטרים!"
ראו הרחבה

לקוראינו:

גילוי נאות: מר רן כרמי בוזגלו הגיש כנגד העיתון ונגדי אישית תביעת דיבה על דברים שהופיעו כאן באתר.

אשדוד נט

ועתה לנושא:

ב29.12 נפתח דף פייסבוק מיוחד בשם רן כרמי לכנסת - ראו קישור ויש בוכבר 461 עוקבים (!) . 

בתמונתו בראש הדף משולבות תמונתו וסמל הליכוד הרשמי. מעניין האם הדבר נעשה ברשות המפלגה. 

פייסבוק

ובאשר לחלקה השני של הידיעה, האתר אשדוד נט דיווח כך: 

הערב בהפגנת תמיכה בראש הממשלה שנערכה במהלך ביקורו בעיר, התגרה פעיל הימין רן כרמי בוזגלו במפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ אילן שושן, שבשלב מסוים דחף את כרמי בעוצמה והורה על מעצרו. צפו

האירוע כאמור התרחש הערב (ג') במהלך הפגנת תמיכה של אנשי ימין בראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר נערכה מחוץ למתחם החיסונים ברובע י"א בעיר, שם ביקר נתניהו לרגל חיסונה של המתחסנת ה-2 מיליון בישראל - אשת החינוך האשדודית אתי שמש.

לאחר שהתבקש להתרחק מהמקום, פעיל הימין האשדודי רן כרמי בוזגלו החל להתגרות במפקד תחנת המשטרה החדש סנ"צ אילן שושן, שאיים על כרמי בחזרה והודיע לו כי אם לא יחדול ממעשיו - הוא ייעצר 

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות, נראה שכרמי אינו מוכן לעזוב את המקום ואף מאיים על סנ"צ שושן בתביעה, תוך שהוא מוסיף להתגרות בו וצועק לעברו: "קדימה תעצור אותי", "נראה אותך...", "אתה לא מכיר אותי" וכד'. משכרמי לא חדל ממעשיו, סנ"צ שושן הדפו בעוצמה והורה על מעצרו.

צפו בתיעוד מרגעי המעצר, כפי שהופץ ברשתות החברתיות (קרדיט מוטבע בסרטון: יצחק צרפתי) >>>

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בניסיון פסול לעורר פרובוקציה נגד השוטרים שפעלו במקום על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל הצדדים. כפי שניתן לראות בתיעוד, המפגין הולך לצידו של קצין המשטרה לאורך כדקה, תוך שהוא צועק בפניו, משמיע לעברו איומים וכל זאת כשהוא אינו עוטה מסיכה באופן מלא על פניו ואינו שומר על ריחוק בניגוד לתקנות. על אף שקצין המשטרה התריע בפניו מספר פעמים לחדול ממעשיו, המפגין המשיך בהתנהגותו הפסולה ואף חסם בגופו את דרכו של הקצין, לכן לא נותרה לשוטרים ברירה, אלא לעצור אותו בגין הפרעה לשוטר והפרת הסדר הציבורי. שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול על מנת לאפשר לכל אדם את חופש המחאה והביטוי, כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק".

רן כרמי בוזגלו ועורך דינו לא הגיבו לפנייתי אליהם כדי לשמוע את גירסתו. אולם בסרטון שהפיץ ברשת טען כי זכויותיו החוקיות הופרו וכי מדובר בהתנכלות מכוונת של היוהמ"ש מנדלבליט...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה