עוד אלופים מנס ציונה- הישג מרשים לילדי ונערי קבוצות הג'ודו מנס ציונה בתחרות הג'ודו הארצית

$(function(){})

ליאון ראובן וליאון לובצ'ינסקי אלופי ישראל לילדים ועידן פרידמן, אלוף ישראל לנוער. על רשימת ההישגים של קבוצת הג'דו המקומית בכתבה שלפניכם.

קבוצות הג'ודו בפגישה עם ראש העיר שמואל בוקסר

הישג מרשים לילדי ונערי קבוצות הג'ודו מנס ציונה בתחרות הג'ודו הארצית

תחרות הג'ודו בה משתתפים אלפי ילדים מכל רחבי ישראל מתקיימת כל שנה בחודש אפריל. השנה, בשל משבר הקורונה, נדחה מועד התחרות והיא התקיימה החודש באולם מטרווסט ברעננה.

לתחרות ניגשו 20 ילדים ובני נוער מהעיר, המתאמנים בחוגי הג'ודו של החברה לתרבות ופנאי בהדרכתה של שרית כהן. לאחר שבוע של תחרויות אישיות, על פי קטגוריות, הישג מרשים לנס ציונה עם 9 מדליות.

אלופי ישראל: עידן פרידמן, ליאון לוב'צינסקי וליאון ראובן. מדלית כסף לעידו סלטי, מורי מונטיליו ומילאן לובצ'ינסקי ומדליית ארד לרותם דוד, פלג קול ויואב קסלברנר

הזוכים נפגשו עם ראש העיר שמואל בוקסר שאמר להם כי הוא גאה בדרך שעברו למרות השנה המאתגרת ובהישגים המרשימים שהם תוצאה של עבודה קשה, בלתי מתפשרת עם שאיפה למצוינות.

שרית כהן: למרות שנת הקורונה, הספורטאים שלנו הראו אופי ורוח לחימה על מזרן הג'ודו. לרובם זו תחילת הדרך כספורטאים צעירים אך כבר יש לנו ייצוג בנבחרות ישראל ובתחרויות באירופה. אני גאה בכל אחד ואחת מהספורטאים ובדרך שעברו"

בחוגי הג'ודו השתתפו בשנה האחרונה כ 100 ילדים והם מתקיימים בהפעלת החברה לתרבות ופנאי בבתי הספר ארגמן וניצנים. ניתן כבר להירשם לחוגים בשנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה