ראש העיר שמואל בוקסר שוהה בדובאי בכנס רשמי וישוב מחר.

$(function(){})

בוקסר חבר במשלחת של שבעה ראשי רשויות מכל רחבי הארץ, השוהה עתה  בדובאי במטרה לכונן  יחסים גם בדרגים המוניציפאליים עם ממשלת דובאי ומשתתפת ב בכנס GITEX העולמי לחדשנות.
בתמונה: נושא דברים בכנס.

פרטי

משלחת של שבעה ראשי רשויות מכל רחבי הארץ שוהה עתה  בדובאי במטרה לכונן  יחסים גם בדרגים המוניציפאליים עם ממשלת דובאי.

המשלחת אף הוזמנה ומשתתפת בכנס GITEX העולמי לחדשנות.

נמסר כי שרי הממשלה המקומית קיבלו את ראשי הרשויות בידיים פתוחות ואף סיפרו להם על הכוונה להקים בתי כנסת עבור התיירים מישראל.

בראש המשלחת עומד ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וחברי המשלחת מלבדו, הם:

 ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה; אלון דוידי, ראש עיריית שדרות; תמים חרזאללה, ראש מועצת זמר; טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם; שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה ורונן מרלי, ראש עיריית נהריה.

במסגרת הביקור נפגשו ראשי הרשויות עם שרים, מנכ"לי משרדים ממשלתיים מנהיגי דת ומנהלי קרנות חדשנות, מהם שמעו על הכוונה לפתח את המסחר עם ישראל, על ההתמודדות עם מגפת הקורונה, על התוכנית לבנות בתי כנסת לאור היחסים החדשים בין המדינות והרצון לפתח את התיירות.

ראשי הרשויות התרשמו מהתערוכה הטכנולוגית שהוצגה בפניהם, והזמינו את מקביליהם מהאמירויות לוועידת החדשנות של השלטון המקומי MUNI EXPO שתתקיים ביוני השנה.

אנשי הממשל המקומי הביעו עניין רב באנרגיה חכמה, אנרגיה סולרית, התפלת מים, מקורות אנרגיים חלופיים ועוד שיטות שפועלים בהן בישראל. בנוסף, התעניינו לגבי מודל העיר החכמה שמקדם יו"ר השלטון המקומי ביבס.

 מ.השלטון המקומי

בתמונה: חברי המשלחת (צילום: דוברות מרכז השלטון המקומי)

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה