גם הערב הפגנת מחאה בצומת הקניותר. אך הפעם גם עם מפגיני נגד ימנים.

$(function(){setImageBanner('83a7ff0b-653f-4faa-b50c-78f8f5f7c19c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

עימותים פיזיים כפי שארעו שלשום, לא היו הערב. אולם, לתדהמת כתבנו בשטח, מפגין כרז במגפון לעבר מפגיני "הדגלים השחורים"
-"הלוואי ויעטפו אתכם בדגלים השחורים שלכם !"
אכן אוירת ערב יום כיפור !

ראו תמונות נוספות והתפתחויות סביב התקרית ביום חמישי, בין מפגין לפעיל הימין רם כרמי בוזגלו, שספג ממנו מכה בפניו.
כרמי הגיע גם הערב למקום ולדבריו כדי לקרוא לתומכיו להתפזר... ואף הכריז בדף הפייסבוק שלו "המסקנה הבלתי נמנעת היא שמתפרעי השמאל שואפים להגביר את ההדבקויות במגיפה".

פרטי

גם הערב ובהינתן שהפגנות עדיין מותרות, למרות הסגר, הגיעו עשרות לצומת הקניותר כדי להפגין נגד השחיתות/נתניהו.

אלא שהפעם הגיעו גם מפגיני נגד, אם כי במספר נמוך בהרבה והם עמדו על אי התנועה כשבין הצדדים נשמר מרחק, כראוי. (מה שהיה מונע את התקרית הקודמת, לו פעלה המשטרה בשעתו כמצופה ממנה)

למקום הגיע גם רן כרמי בוזגלו שלדבריו בדף הםייסבוק שלו " הודה לתומכים וביקש מהם להתפזר לבתיהם: "אנחנו, בניגוד לשמאל החתרני, מגלים אחריות לאומית. לא נעצים את המגיפה ולא נעמיס על כוחות הביטחון. כולנו ראינו את התמונות הקשות מבלפור ומת'א והמסקנה הבלתי נמנעת היא שמתפרעי השמאל שואפים להגביר את ההדבקויות במגיפה.".

 כזכור, סיקרנו כאן את התקרית בחמישי בערב, בין רן כרמי בוזגלו לבין מפגיני המחאה. ארוע  שהסתיים בכך שהוא חטף נגיחה באפו ומי שתקפו נעצר ושוחרר לאחר מכן למעצר בית. 

אלא שמר כרמי (תושב עירנו) פנה אלינו בתגובה ארוכה ואיומי תביעת דיבה (...) ובין היתר טען טענה נכונה אחת, לפיה הוא הגיע למקום לבדו ולא "עם תומכיו" כפי שכתבנו. (נכון, שניים אחרים שהתעמתו עם המפגינים, הגיעו לבדם, מאוחר יותר ) 

עוד הוא טוען כי , שימו לב, "המפגינים צבאו עלי והחלו לדחוף אותי ולהכות. כאן המקום להדגיש שלא נקטתי באלימות, כדרכי בקודש מאז ומתמיד בפעילותי הציבורית והפוליטית."

וגם לטענה לפיה חטף מידי מפגין את קנה הסוף שעליו היה הדגל השחור ושברו  - יש לו הסבר מעניין "הגיע בחור רעול פנים שתחב לעיניי ענף ועליו סמרטוט שחור. הסטתי את הענף ששרט את עיני הימנית ואז נגח בי הביריון בעוצמה."

אנו  לא נעסוק במה שאירע בין השניים, כדי לא להפריע לחקירה. אולם באשר לטענה הקודמת, לפיה המפגינים הם שתקפוהו, עוד לפני בוא השוטרים (!) ערכתיי שוב מעט בדיקות ואם לתמצת את שאמרו לי מספר אנשים, הרי שמה שאירע התרחש בערך כך, לאחר שערכתי ותמצתתי יחדיו את שנאמר לי: 

אנחנו עמדנו על המדרכה, כהרגלנו, בהפגנה שקטה ותוך כדי שמירת מרחק אחד מהשני, לפי ההנחיות.
פתאום הגיעה מכונית, עלתה ממעבר החציה למדרכה וחנתה שם, לידנו. ממנה יצא בצעקות האיש הזה, רן כרמי בוזגלו, משאיר את דלת המכונית פתוחה, רץ ומתחיל להתרוצץ בינינו ולצעוק עלינו, כשהוא ללא מסיכה  ומשתמש במילים כמו "מחבלים" "אנרכיסטים" ו"אתם אשמים בקורונה". כל הזמן התקרב אלינו כמעט עד מגע, למרות שאסור להתקרב פחות משני מטר ומצלם אותנו , כשהוא תוקע את הנייד שבו צילם למרחק אפסי מפנינו, ממש כמו ילד שמתגרה בחבר ומנפנף ידיים מול פניו ("האויר שלי ברשותי"... זוכרים? )
היו מבינינו שאחרי הצעקות שלו, בעיקר מהמבוגרים יותר, שממש נלחצו והלכו הצידה לשבת ולהתאושש.
אחרים הזעיקו משטרה, אבל כשהגיעה השוטרים סוף סוף הם רק דברו איתו ואיתנו והתחיל ויכוח, מה היה . אבל השוטרים לא הורו לו להתרחק מאיתנו ונשארו בצד.
הוא המשיך לצעוק ולקלל וברגע מסויים הוא התעמת עם אחד המפגינים  ואז ספג ממנו מכה בפניו. כאן השוטרים התערבו מיד, הפילו את המפגין לרצפה ולקחו אותו מיד מהמקום .

עוד טענו כי "כבר חוינו בעבר התגרויות כאלו שלו ושל אחרים, שכל מטרתם היא ליצור פרובוקציה ולהפחיד אותנו, כדי שנפסיק לשבות."

יצויין כי שלושה מביניהם הגישו נגדו תלונות עוד באותו ערב במשטרת רחובות, בהן ייחסו לו חדירה מאיימת למרחב הפרטי שלהם.

כמו כן נשלח אלי סירטון בו כרמי נראה לכאורה מתווכח בצעקות ונפנופי ידיים, עם שוטרים, בתקרית קודמת איתם ובאותו מקום.

כרמי לעומת זאת שלח לי סירטון אותו תבע לפרסם כראיה לצידקתו, בו נראית מפגינה מניפה את ידיה לעבר פניו, עת ניסה לצלמה ממרחק קצר..

לא העליתי את הסירטונים, משום צד, מכיוון שלא צולמו ע"י צלם אמין עלי שאני מוכן לערוב לו שהסירטון מלא ואינו ערוך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה