דואר ישראל יוצא להפרטה מחפש משקיע אסטרטגי

$(function(){})

הפרטה דואר ישראל - שירותי הדואר בנס ציונה רחובות והאזור צפויים להשתפר ולהתרחב עם כניסת משקיע אסטרטגי שירכוש 20% של חברת דואר ישראל . הכספים שיגיעו מההנפקה ישמשו לשיפור שירותי דואר ישראל

הפרטה דואר ישראל

האם נוכל לקבל בקרוב שירותים נוספים בסניפי דואר בנס ציונה  ? צעד חשוב בכיוון שיפור השירות של דואר ישראל נעשה השבוע כאשר הפרטת דואר ישראל יצאה לדרך. 

מדובר במימוש החלטת ועדת שרים לענייני הפרטה מיום 2.7.18 .לפי החלטת ההפרטה הוחלט, בין היתר למכור עד ל-40% ממניות החברה בשני שלבים.

שלב ראשון – מכירה פרטית למשקיע אסטרטגי
מכירה פרטית של מניות מדינת ישראל בחברה ו/או של מניות נוספות שיוקצו לצורך המכירה הפרטית על ידי החברה או בשילוב שלהן, כמקשה אחת, שלאחריהם 20% מכלל הון המניות המונפק והנפרע של החברה יוחזקו על ידי משקיע פרטי.

שלב שני – הצעה לציבור לרכוש את מניות דואר ישראל 
לאחר המכירה הפרטית תפעל הרשות למכירה של מניות נוספות בחברה בדרך של הצעה/ות לציבור על פי תשקיף, שתכלול הצעת מכר ו/או גיוס הון לחברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ובלבד ששיעור אחזקותיה של המדינה בחברה, לאחר ביצוע המכירה הפרטית וההצעה/ות לציבור לא יפחת מ-60%.

מטרת ההפרטה היא להכניס משקיע אסטרטגי ומשקיעים פרטיים שירכשו מניות בדואר ישראל ובכסף שיתקבל מהמכירה להשקיע בפיתוח שירותי הדואר לטובת הציבור. 

סניפי דואר נס ציונה כתובות 

בית הדואר המרכזי של נס צינה נס ציונה פועל ברחוב הבנים 3 בסמוך לבנק הפועלים סניף נס ציונה. בין יתר ומספק מגוון שירותים כגון העברת בעלות רכב  , העברת כסף בארץ וביצוע הבערות כספים באמצעות חברת וסטרן יוניון. 

טלפון דואר נס ציונה סניף מרכזי  08-9406662 פקס: 08-9406661 מספר סניף 383 . ניתן לבצע הזמנת תור מראש באמצעות אתר האינטרנט של הדואר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה