דוחות תנועה בנס ציונה: בכל יום נרשמים בעיר 2 דוחות על שימוש בסלולר בעת הנהיגה

$(function(){})

נוהגים ומסמסים בנס ציונה וגם חוטפים דוחות... למעלה משני נהגים, בממוצע, מקבלים דו"ח תנועה בגין שימוש בטלפון נייד בכבישי העיר. בשנת 2021 נרשמו 781 דוחות על שימוש בטלפון נייד בנס ציונה.

דוחות תנועה בנס ציונה:בכל יום נרשמים 2 דוחות על שימוש בסלולר בעת הנהיגה canva

דוחות תנועה בנס ציונה: בכל יום נרשמים 2 דוחות על שימוש בסלולר בעת הנהיגה

השימוש בטלפון נייד בעת הנהיגה הפך למכת מדינה מאז שהטלפון הנייד הפך לחלק מאיתנו. נתוני שנת 2021 שפורסמו בימים אלו על ידי עמותת אור ירוק חושפים את הנתונים בנס ציונה מהם עולה כי במהלך שנת 2021 נרשמו בעיר 781 דוחות תנועה בגין שימוש בסלולר בעת הנהיגה. 

הנתון הלא מחמיא מציב את נס ציונה במקום ה 28 בישראל בדירוג הערים בהם נרשמו דוחות תנועה בגין העבירה מסכנת חיים. 

ומה קורה בערים השכנות?. ראשון לציון במקום השלישי, רחובות במקום החמישי

ראשון לציון נמצאת במקום השלישי במתן דוחות לנהגים בגין שימוש בטלפון סלולארי בזמן נהיגה עם 4,243 דוחות. חיפה במקום הרביעי עם 3,690 דוחות בשנת 2021 ורחובות סוגרת את החמישייה הראשונה עם 2,157 דוחות לנהגים שעשו שימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה.

הערים הקטנות מובילות על הערים הגדולות

מהנתונים עולה עוד כי ביבנה (1,911 דוחות) ניתנו יותר דוחות מאשר בפתח תקוה (1,655). בטייבה (1,488) ניתנו יותר דוחות מאשר בחולון (1,031 דוחות) ובטירה (1,229 דוחות) ניתנו יותר דוחות מאשר בנתניה (993 דוחות).

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "שימוש בטלפון הסלולארי הוא מכת מדינה. למרות מסעות הפרסום של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, עדיין נהגים רבים מדברים בנהיגה עם הטלפון ביד, קוראים וכותבים הודעות או גולשים ברשתות החברתיות.

הציבור מודע לסכנה שבשימוש בטלפון בזמן נהיגה אבל לא פוחד לשעות שימוש בטלפון כי הוא יודע שהסיכוי ששוטר יתפוס אותו הוא קטן מאוד.

למשטרת התנועה חסרות 200 ניידות וחסרים מאות שוטרים כדי ליצור הרתעה אפקטיבית. במקביל, הגיע הזמן לשלב גם אכיפה אלקטרונית מתקדמת שתמנע מאותם נהגים שעושים שימוש בטלפון בזמן נהיגה מלסכן את החיים של כולנו בכביש.

על שר התחבורה והבטיחות בדרכים להוציא לפועל את התכנית לצמצום הקטל בדרכים, שתוביל לחסכון של 50% בהרוגים בתוך חמש שנים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה