דור אלמוג מנס ציונה שנפצע קשה באסון הקריסה, עודנו מורדם ומונשם, אך משפחתו אופטימית. קיראו גם על סיפור הקעקוע המרגש

$(function(){setImageBanner('0b859bfc-beee-4ec4-91b5-056d51224d06','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בביה"ח סורוקה מאושפז הלוחם הנס ציוני דור אלמוג שנפצע קשה באסון בו נהרגו 21 לוחמים שלשום. הוא עבר ניתוח ראשון ומצבו מוגדר כיציב.
לצידו נמצאים בני משפחתו הענפה וחבריו הרבים והם מודים לכם תושבי נס ציונה על התמיכה הרבה.
דודו, עידן יגודה: "הוא גיבור וייצא מזה" . סיפר כי למרות כוויותיו הרבות של דור, לא נפגע קעקוע שעשה דור לא מזמן, לזכר חברו הטוב עמית מגנזי ז"ל שהיה בין נרצחי המסיבה ב"נובה".

הלוחם הנס ציוני דור אלמוג שנפצע קשה צילומים מתוך פייסבוק

עם האמא מורן אלמוג

דודו, עידן יגודה: דור גיבור ממשפחה של גיבורים והוא ייצא מזה !"

דודו, עידן יגודה: דור גיבור ממשפחה של גיבורים והוא ייצא מזה !"

כפי שכבר עדכנו כאן, באסון שאירע שלשום בו נהרגו 21 לוחמי מילואים נפצע קשה ביותר בן עירנו, לוחם המילואים הצעיר דור אלמוג, אשר בקיץ השתחרר משרות סדיר כלוחם גבעתי וכבר גוייס ב7.10 למילואים.

הוא מאושפז ב"סורוקה" יחד עם פצוע נוסף מהתקרית הקשה. הוא כבר עבר ניתוח ראשון ומן הסתם יידרשו עוד. ולמרות שהוא עודנו מורדם ומונשם, הרי משפחתו אופטימית.

סביבו נמצאים כל העת ההורים מורן וזיו אלמוג, אחותו רומי, קצינה בסדיר באוגדת איו"ש וכמובן המעגל המורחב של קרובי משפחה וידידים קרובים  

האם מורן, הינה בת למשפחת יגודה, המוכרת היטב בנס ציונה. היא משרתת כסא,ל במילואים בצפון ולא מכבר רואיינה לפודקסט בכאן 11 על התחושות של אמהות מגוייסות שבניהם בחזית. פודקסט מרגש ומומלץ.

וסיפור מרגש ששמענו מדודו עידן יגודה, המוכר לכם גם כמתמודד על ראשות העיר נס ציונה. עידן סיפר כי למרות כוויותיו הרבות של דור, לא נפגע קעקוע שעשה דור לא מזמן, לזכר חברו הטוב עמית מגנזי ז"ל שהיה בין נרצחי המסיבה ב"נובה".

עמית מגנזי החבר הטוב של דור שנרצח ב"נובה" 

עמית מגנזי החבר הטוב של דור שנרצח ב"נובה" 

אמו של עמית ז"ל נמצאת אף היא בין הרבים המבקרים כל העת את דור ותומכים במשפחתו. כמוה כמו רבים אחרים מנס ציונה ובכלל והם, המשפחה, מודים לכם תושבי נס ציונה על התמיכה הרבה, התפילות וכו'

הבה נקווה כי בפעם הבאה כבר נוכל לבשר לכם על התאוששותו המוחלטת.

ראו בוידאו פגישה מרגשת בין דור לאמו, בשטח. ונאחל לו שישוב לעמוד על רגליו ויוכל לשחזר עמה את הסירטון !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה