עיריית נס ציונה תציב דפיברילטורים במרחב הציבורי בעיר- מזמינה את התושבים לעבור הכשרה להפעלת המכשיר.

$(function(){setImageBanner('d5ee147a-664e-4015-82d3-8fea4934208b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

עיריית נס ציונה תציב דפיברילטורים במרחב הציבורי בעיר. העירייה מזמינה את התושבים לעבור הכשרה להפעלת המכשיר בקורס "נאמני חיים" של מד"א

https://pixabay.com  דפיברילטורים נס ציונה

מצילים חיים - עיריית נס ציונה תציב דפיברילטורים במרחב הציבורי בעיר

בשבוע הבא תפתח ההכשרה של מד"א ללא עלות עבור תושבי נס ציונה. ההכשרה תתקיים בשעות הערב במחלקת נוער, צעירים וקהילה, במשך 8 מפגשים. ניתן לקבל פרטים נוספים ולהירשם לקורס ללא עלות בטלפון: יעל 053-6220416.

הצורך בהצבת מכשירי ההחייאה במרחב הציבורי ברור היום לאור מקרים בהם שימוש בדפיברילטור הצליח להציל חיים. עד היום הוצבו דפיברילטורים על פי חוק במוסדות חינוך, מרכזי ספורט, מרכזי קניות ומקומות הומי אדם. פיתוח חדש מאפשר הצבה של דפיברילטורים גם במרחב הציבורי, זמינים לשימוש, כאשר הם יכולים להיות מופעלים על ידי תושבים שעברו הכשרה ורכשו ידע וכלים לשימוש במכשיר.

מיזם חדש של מד"א מאפשר לכל אזרח לעבור הכשרה בסיסית לשימוש בדפיברילטור במקרה בו עולה הצורך ולהיות מסוגל בזמן אמת לבצע פעולות החייאה בסיסיות בחולה שלקה בדום לב ולסייע בהצלת חיים.

עיריית נס ציונה פרסמה לאחרונה מכרז לבחירת מפעיל להצבת הדפיברילטורים בעיר. בזמן הקרוב צפוי להתפרסם הזכיין ולאחר מכן תתבצע פריסת הדפיברילטורים ב 8 נקודות שונות בעיר, מתוך כוונה להציב את המכשירים מצילי החיים בלב השכונות.

לקראת פריסת מכשירי הדפיברילטורים בנס ציונה, יפתח כבר בשבוע הבא מסלול הכשרה "נאמני חיים" של מד"א. עיריית נס ציונה תקצה למד"א את אולם הפעילות של מחלקת נוער, צעירים וקהילה לצורך העברת הכשרה.

תנאי להצבת הדפיברילטורים בשכונות בנס ציונה הוא שבכל שכונה בה יוצב המכשיר, צריכים להיות תושבים אשר התנדבו לעבור הכשרה וקיבלו תעודת "נאמן חיים" ממד"א להפעלת המכשיר במקרה הצורך. בשכונות בהם לא ימצאו תושבים אשר יתנדבו לעבור את ההכשרה, לא יוצבו הדפיברילטורים.

ראש העיר שמואל בוקסר: אנחנו פועלים בכדי להגביר את ביטחון התושבים במרחב הציבורי ואת היכולת להתמודד עם מצב בו תושב לקה בדום לב וזקוק באופן מידי לסיוע מציל חיים. אנחנו פועלים בכדי להכניס מכשירי דפיברילטורים ללב השכונות. קיומו של המכשיר מציל החיים הוא חשוב, אך אינו מספק. כדי שניתן יהיה להביא את הדפיברילטור ליידי שימוש, נדרשת היענות של תושבים מתנדבים אשר ידעו להפעיל אותו במקרה הצורך. אני משוכנע שתושבי העיר, עבורם ערבות הדדית ועזרה לזולת היא ערך עליון, ירצו לקחת חלק בפרויקט החשוב ויגיעו לעבור את ההכשרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה