דרמה בישיבת המליאה הראשונה ! עמוס לוגסי הבריז... ולקואליציה אין רוב לאישור מינוי הסגנים והקמת ועדות העיריה.

$(function(){})

(ערוך מחדש )
כזאת עוד לא קרה בנס ציונה. בישיבת המליאה לא אושרו מינויי הסגנים ודירקטורים בגופים העירוניים ואף לא הרכבי הועדות שהוצעו, וכן לא אושרו תבר"ים דחופים ועוד, לאחר שהצעות הקואליציה זכו רק ל7 תומכים מול 7 מתנגדים, בהעדרו הפתאומי של עמוס לוגסי, לכאורה חבר הקואליציה.
מה קרה ללוגסי? (ערוך מחדש) ראו בכתבת ההמשך (קישור בגוף הכתבה)

צילום מסך מפייסבוק

בתמונה: 7 חברי האופוזיציה מצביעים נגד...

פייסבוק עירייה, צילום מסך

האופוזיציה בנס ציונה חוגגת ברגעים אלו ניצחון פוליטי חד משמעי, כאשר בישיבת מליאת מ. העיר הראשונה,  הכשילה את מינוי הסגנים (ראו תמונה של השקף ובו חלוקת התפקידים שהוצעה) וזאת, בסיועו העקיף שסיבותיו טרם ברורות, של חבר הקואליציה עמוס לוגסי.

וכך לא עברו הצעה אחרי הצעה, כולל אלו של הקמת ועדות העיריה והרכבן ואף לא 2 ועדות החובה החשובות ביותר- ועדת מכרזים וועדת כספים (!) מה שעלול לגרום לשיתוק חלק מפעולות העירייה !

כמו כן לא אושרו כל התברי"ם (תקציבים בלתי רגילים) שהוגשו ובהם:

תקציב תכנון בניה מחדש של בתי הספר אשכול, עם 100% מיגון לכלל התלמידים, תקציב לביצוע עבודות בטיחות בבתי הספר ראשונים והתומר וכן תקציב שיפוצי הקיץ עבור מוסדות החינוך. יצויין כי מנכ"לית העירייה הסבירה כי בשל התמשכות הבחירות, מחודש ינואר השנה לא אושרו תקציבים בלתי רגילים כולל פרויקטים דחופים למען בטחון הילדים ולכן יש לקדמם בהקדם, המנכ"לית אף הציעה לקיים במקום  דיון בפרויקטים הללו ולשאול את כל השאלות. אך כאמור חברי האופוזיציה הצביעו נגד העברת התקציבים.

חברי האופוזיציה כולם, הצביעו נגד מינוי הועדות, זאת למרות שראש העיר ניסה לשכנעם כי יש לאשר בדחיפות לפחות מינוי ועדות מכרזים וכספים, ועדות שפעילותן השוטפת קריטית לתפקוד שוטף של העירייה והן כוללות ייצוג שקול לכלל סיעות המועצה.

עוד הצביעו חברי המועצה נגד מינוי ועדת משנה לתכנון ובניה, אישור מינוי סגני ראש העיר בשכר ובתואר, משרות אמון, וכן מינוי דירקטורים ונציגי המועצה באיגוד ערים לאיכות סביבה ולמליאת רשות הניקוז.

עם זאת, לא היתה תמימות דעים בחלק מהנושאים בתוך האופוזיציה וכך נמנעו נציגי "נס ציונה ירוקה" מהצבעה על הארכת תוקף חוק התיעול, לאחר שהיועמ"ש הסבירה כי תוקפו של חוק העזר יפוג ב 31.5 וללא הארכה של החוק, לא ניתן לגבות אגרות תיעול כלל. ( החוק האמור כבר 4 שנים נמצא "בבחינה"...)

לטענתה, בשל המלחמה ודחיית תאריך הבחירות, נדרשת הארכה עד לסוף השנה בכדי לסיים את העבודה הרבה של בחינת הפרמטרים השונים, עדכון התעריפים והבאתם כחוק לעיון חברי המועצה ולהצבעה.

עוד נמנעה "נס ציונה ירוקה" בהצעה להאציל סמכויות למנכ"לית העירייה, לצורך קבלת עובדים ואיוש משרות ברשות וזו עברה. זאת בעוד שסיעתו של תומר תדהר וכן גלית אבינועם, התנגדו לכל הצעה כמעט. זאת כאשר הגב' אבינועם היתה בוטה במיוחד בניסוחיה, כולל התייחסות ל"משכורתה השמנמנה" של היוהמ"ש... הערה שזכתה לתגובה נזעמת של כמה מהחברים, כאשר נציג ש"ס ערן עוזיאל אף מחה בקול על כך.

אגב, גם נציגת "מחוברים" הגב' כהן פרנצ'י היתה בולטת במיוחד בשאלותיה ותלונותיה,  אך הצליחה לשמור על אוירה עניינית.

ונסיים  בנימה חיובית - בציון העובדה כי ההצעה לסדר הראשונה שעסקה בנוהלי ומועדי כינוס המליאה והועדות אושרה פה אחד... וכך גם הצעה שעסקה באישור הארכת שרות לעובדים ותיקים שאמורים לפרוש לגמלאות.

ראו כתבת המשך:

התחזית: שיתוק עבודת העיריה !

איך היתה אמורה להיות חלוקת תפקידי הסגנים בתסריט הקואליציוני?  (מקוים שתבינו..)

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה