הג'ודוקאית הרחובותית מיה לאופולד זכתה במדליית כסף באליפות אירופה הפתוחה! הבטיחה מקומה באולימפיאדת פריז 2024!

$(function(){setImageBanner('999d4c42-733b-41ad-bf23-0e7dd09881bd','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

תעשו כבוד! הג'ודוקאית הרחובותית מיה לאופולד זכתה במדליית כסף באליפות אירופה הפתוחה באליפות שנערכה בקרואטיה, ב-1 למאי, בהשתתפות 425 משתתפים ומשתתפות משלוש יבשות. הבטיחה מקומה באולימפיאדת פריז 2024!

מיה לאופולד2 על דוכן המנצחים אליפות אירופה הפתוחה 1.5.21 צילום עמית לאופולד

מרחובות לאולימפיאדת פריז 2024!

הג'ודוקאית הרחובותית מיה לאופולד זכתה במדליית כסף באליפות אירופה הפתוחה באליפות שנערכה בקרואטיה, ב-1 למאי, בהשתתפות 425 משתתפים ומשתתפות משלוש יבשות, זכתה הג'ודוקאית מרחובות, מיה לאופולד, במקום השני - במדליית הכסף. ראש העיר מלול: "מיה, את השראה עבור כולנו, ובמיוחד עבור ילדות וילדים, שהצלחתך מראה להם שאין גבול להישגים של מי שמשקיע".

הכירו אותה! מיה לאופולד, הג'ודוקאית הרחובותית בת ה-21- ממשיכה את המסורת המפוארת של ענף הג'ודו הישראלי.

החברה העירונית רחובות לתרבות וספורט מברכת את מיה לאופולד על הגאווה הגדולה שהביאה לעיר רחובות ובפרט למועדון מיטב רחובות בו היא מתאמנת מגיל 4. לאופולד זכתה במקום השני בקטגוריה של עד משקל 57 ק"ג מבין 34 מתחרות. זכייה זו הייתה כמתנה ליום הולדתה שמצוין יום לפני התחרות. הגרלת התחרות זימנה למפגש הפתיחה את האוסטרית, לאחר ניצחון במפגש זה, פגשה מיה מתחרות מהונגריה, פורטוגל ואת המתחרה ההולנדית. מפגשים שכולם הסתיימו בניצחונה של הישראלית לאופולד. בגמר פגשה את היריבה הפולנייה, ולאחר מאבק ספורטיבי מכובד, הפסידה לה בגמר.

עוד באתר - חדשות השפלה באתר נס ציונה נט 

המתכון להצלחה- כך חוזרים עם מדליה מאליפות אירופה!


הצלחה זאת היא תוצר של אימונים קשים מגיל צעיר, שהפכו למאתגרים במהלך הקורונה, ולאחר החלמה משתי פציעות לא קלות. לאפולוד בנתה את עצמה להצלחות כבר מגיל צעיר. כזכור, כבר לפני ארבע שנים זכתה, באליפות ישראל בג'ודו לקדטים, וסימנה את עצמה ככישרון גדול ששואף לתארים.


ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "מיה, את השראה עבור כולנו, ובמיוחד עבור ילדות וילדים שהצלחתך מראה להם שאין גבול להישגים של מי שמשקיע. ברכותיי על זכייתה של מיה לאופולד בסגנות אליפות אירופה הפתוחה בג'ודו. זכייה זו מהווה השראה לילדי ענף הג'ודו בישראל וברחובות, ושומרת על מסורת מנצחת של ותיקות ו-וותיקי הענף".


חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אנו רואים משמעות גדולה בטיפוח הספורט המקומי ברחובות ובפרט בענף הג'ודו. הספורט ההישגי ברחובות מתפתח ומביא הישגים, כתוצאה מההשקעה הגדולה בשנים האחרונות. כל זכיה שכזו מהווה דוגמא לדורות של ילדים שמבינים שהכל אפשרי"


מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "באמצעות הספורט אנו מטמיעים חינוך לערכי מצוינות, התמדה, הגינות, כבוד לזולת, אחריות, ומשמעת עצמית. ברכות על ההישג הספורטיבי, מיה, ותודה על הכבוד שאת מביאה למועדון שלנו. בהצלחה רבה במטרה הבאה שלך, הבטחת מקומך באולימפיאדת פריז 2024".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה